Sevgili Günlük 4

8 1 0
                                    

Ne kadar yeni sayfa açarsan aç. Kitap aynı olduktan sonra karaladığın sayfaların pek bir önemi kalmıyor

****

Iyi okumalar bitterlerim . Keyif almanız dileğiyle.
🍁

Okul kapısından içeri girdiğimiz de Gaye hâlâ bizim hulklara küfrediyor  hemde saydırmaya devam ediyordu. Rövanş maçı için sözleşip hızla yurda girdik. Ama girmez olsaydık. Giriş katta bulunan koltuklarda oturmuş bir Elvan hanım bize bakıyordu. Bu durum vardı değil mi?

     Tek tek durumu açıklayıp cezasız yırtmayı planlıyorduk. Ah tabiki hayır öyle olmadı. Sakince bizi dinledi dinlemesine ama cezasız paçayı sıyıramamıştık.

   Spor salonu temizlemek

          ______《^-^》 ______

 

      Elvan hanım'la konuşmamız bittikten sonra yemekhaneye geçip yemek yememiz gerektiğini söyledi.  Zil çalan midem yorgun vücuduma açtığı savaşı galip bitirmişti.  Müdüre ' yi onaylayip yemekhaneye geçip yemeklerimizi aldık ve cam kenarındaki bir masaya oturduk.
   
    Ispanak mercimek çorbası ve makarna mı?Bayılırım.

Kızlar pek sevmese de ben nedensizce her sebzeye bayılırdım.
Hızlıca yemeklerimizi yiyip odamıza çıktık. Gaye şortlu takımını üzerine geçirdi  ben ise Bugs bunnyli piyasalarımı giydikten sanra yatağıma oturduk. Alya kullanmadığımız boş bir dolabın kilidini açtıktan sonra içinden birkaç poşet çıkardıktan sonra yanımıza geldi."Dedikodu zamanı kızlar . Bir pijama partisini hak ettik." Poşetin içinde olan şeylerin abur cubur gibi şeyler olduğunu anlayınca "O zaman gençler yatağımdan aşağı çünkü kırıntılar ile uyumak istemem" derken bir yandan da gülerek yatağımdan itiverdim birer birer. Denize dökülen düşman askeri gibiydiler mübarek. Erken sevindim galiba. Çünkü Gaye'nin ayağımdan tutarak çekmesiyle kıymetlim yerle buluştu. Ama nedensizce hala gülüyordum. Tıpkı arkadaşlarım gibi. Hiçbirimiz normal değiliz.

Gülme krizlerimiz sonlandıktan sonra zemindeki halının üzerine yine kullanılmayan bir çarşaf benzeri bir şey örttükten sonra poşeti açıp yerleştirdik. Tam teşkilat kızlar gecesi demek bu olsa gerek.Elime aldığım çikolatayı açıp yerken  Alya'nin sorusuyla boğazımda kaldı "Eee İrem sevgilin falan var mi ?" Öksürük krizlerim kesilince gülmemek için kendini zor tutan dostlarıma cevap verdim. "Olmadı.  Yani karşılıklı bir ilişkin olmadı.Aşka inanıyorum tabiiki ama günümüzde insanların aşk diye adlandırdıkları sahte şeylere inanmıyorum." Gaye bu konudaki fikirlerimi bilse de bir anlam veremiyordu. Bana hep şey  derdi 'burası masal diyarı değil . Ne sen prensessin ne de bu erkekler beyaz atlı prens'. Bilse ki ben beyaz atlı bir prens değil de farklı şeyler istiyorum. Bir kadının bedenini değil de ruhunu sevebilecek bir erkek arıyorum sadece . "İnandığın şey nedir ki bunca yıldır kimseyle o yönden bir şey yaşamamış olmaın " Alya'ya cevabım netti. " Erkekler güzel kadın , kadınlarda zengin erkek ister. Geçici şeylerle boyadıkları gözleri onları aşık olduklarına inandirir. Sonra her şey bitince boşanırlar . Yani demek istediğim öyle filmlerdeki gibi şeyler değil. Kalbiniz o kadar hızlı atmayabilir yada karnınız da kelebekler uçmayabilir . Kalpleriniz karşılıklı atıyor ve ruhunuza işliyorsa sevginiz, o zaman aşıksınızdır bana kalırsa. Böyle eski zamanlarda ki gibi masumca seven birini bulursam neden olmasın . İnanıyorum bende biriyle olurum . Iğrenç bir şekilde arzularını değil de duygularıyla hareket eden birini bulacağıma inanıyorum. Eğer masumsam karşımdakini de masum olmasını beklerim"

BİR GENÇ KIZIN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin