✿4✿

68 11 4
                                    

"Mutluluğu ihtiraslarda değil kendi yüreğinizde arayın. Mutluluğun kaynağı dışımızda değil içimizdedir."
                                                                   -Lev Tolstoy

Genç bayanın saçları hırçınlaşan kış rüzgarı ile birlikte havalandı. Açık kahve perçemleri yüzünü hafifçe kapadı. Kırmızı yanağından süzülen bir damla yaşın izi rüzgar estikçe üşüdü. Morarmış küçük dudakları titredi ve sığ kirpikleri rüzgarı çizerek aralandı. Aydınlık gecenin içinde adeta parıltılar saçan semtin süslü görüntüsü buğulu gözbebeklerine yansıyıverdi. Genç bayan, derin bir nefes verdi. Tam o an koyu mavi göğü bölen kızıl ışıklar kümesi büyük bir gürültüyle ayrılıp parlak çizgiler oluşturdu. Ardından mavi, yeşil, sarı ve daha nicesi...
Renk renk ve ahenkli ışıklar onları kutlayan coşkulu insan çığlıklarıyla göğü ardınca süsledi. Her havai fişek göründüğünde hayranlıkla seyredalan sevinçli insan kalabalığında bir canlılık göründü.

Genç bayan koştukça uzun saçları sırtına değe değe salınadurdu. Yüzüne değen rüzgarın keskinliği çoktan buz kesmiş tenini üşütmedi bile. Ellerini yumruk yaptı. Her nefesi kesildiğinde yumruğunu olağanca sıktı. Tırnakları yumuşak etine battığında oluşan kızarıklıkları önemsemedi. Adımları durduğunda dahi içindeki sebepsizliği bastıramadı. Parlak gözlerini devasa kütüphane binası üzerinde gezdirdi. Yumruğunu bir kez daha sıktı. Ayakları onu her seferinde biraz daha ileri götürdü. Artık yüreğini dinleyebilmeyi öğrendiğini hissediyordu. Onu dinleyecek ve düşünmeden yapacaktı dediklerini.

Genç bayan yüreğinin bir sesi olduğunu hatırladıkça gülümsedi. İnci gibi dişleri pembe dudakları arasından göründü. Gözleri yılbaşı çamlarının yıldız fenerleri gibi parladıkça parladı. Kırmızı yanakları o gülümsedikçe dolgunlaştı. Nihayet adımları durduğunda en sevdiği kitabı, Pride& Prejudice 'i tek eliyle kavradı ve göğüs hizasına getirerek yüreğinin onu getirdiği insanlara gülümsedi. Kitap kulübünün yuvarlak masanın çevresine dizilmiş tüm üyeleri de genç bayana gülümsedi. Genç bayan yüreğine yardımı için teşekkür etti.

Kış Gecesi Rüyası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin