Mia elindeki silahı bana doğrultmuştu. İndirmesi için yalvarıyordum. Fakat beni hiç duymuyordu. Ağlamaktan hıçkırıklar tutmuştu. Mia"sen benim hakkımda ne biliyorsun lena?"diye soru sormuştu.
Ben anlamamımıştım. "Ben seni tanıyorum Mia sen iyi bir kızsın. Hep ilk önce arkadaşlarını düşünüyorsun"dedim. O da "hayır"diye bağırdı. "Ben kimim biliyormusun? Mia senin annen ve baban trafik kazasıda değil, ben öldürdüm"dedi. Ben öylece baka kaldım. "Neee?"diye bağırdım, nefesim kesildi.
Şaşkınlığım bütün duygularımı ele geçirmişti. "Neden yaptın bunu?"diye sorguladım onu. Mia korku dolu gözlerle anlatmaya başladı.
"Annen ve baban senin hakkında ki gerçekleri söyememden korktular. Beni durdurmaya çalıştılar. Bense sana geliyordum. Onlar beni bırakmadılar. Ben kaçmaya çalıştım onlar beni susturmaya çalıştı ve tehdit ettiler.
Bende onların elinden kaçmaya çalışıtım. Beni bırakmadılar, bende mutfağa gidip, onları bıçakla korkutmak istedim. Ama yemin ederim sadece korkutmak istedim. Ödürmek için değil"dedi.
O an şoka girmiştim. En iyi arkadaşım, annem ve Babamı öldürmüştü. "Tamam artık indir şu lanet silahı yeter!"diye bağrıyordum. "Benide mi öldüreceksin? Cevap versene ben sana ne yaptım" diye ağlamaktan gözlerim yanıyordu.
Çok üzgündüm. Mutsuz ve öfkeliydim. Bunların hepsi bir kabus olsaydı keşke. Mia'yaya peki neden bunu bana daha önce söylemedin.
Mia bana gülerek "Peki neden annen ve baban beni durdurmaya çalıştığını merak etmiyormusun?"dedi.
"Tamam sana herşeyi bir bir anlatcam ama benden nefret etceksin buna hazırmısın Lena"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~LANETLİ EV~ (TAMAMLANDI)
Horrorİki genç kızın yeni satın aldığı evilerinde korku dolu anlar yaşayacağı bir hikaye