Bugün benim ceza evinden çıkış günümdü. Mutluydum. Hayatımın artık mutlu olmak için buradan taşınacaktım. New York'a gidip hayatımı orda kuracaktım.
Bütün eşyalarım nerde olduğunu bilmiyordum. Polisler bir odaya koyduklarını söyledi. Birazdan getireceklermiş. İçimde bir mutluluk sarmıştı. Herşeye rağmen mutluydum.
Polisler eşyalarımı getirmişti. Bende alıp bir otele yerleştim. Biraz para kazanıp, öyle gidecektim. Yarını bekledim. Yemek yedim. Yalnızken canım hiçbir şey istemiyor. Banyo yapıp yattım.
Sabah oldu iş başvuruda bulundum. Kısa sürede beni kabul ettiler. Bana bir konum attılar. Bende oraya gitmek için yola koyuldum. Gideceğim yer bana tanıdık geliyordu. Oraya vardığımda bizim taşındığımız eve gelmiştik. Ben çok şaşırmıştım. Hemen arabaya binip gittim.
Otele vardığımda iş başvurusunda bana attıkları konum yanlış olduğunu söyledim.
Fakat onlar doğru konum attıklarından gayet emindiler.Bende başka bir iş başvurusunda bulundum. Oraya kabul oldum. Yeni bir konum geldi. Fakat o da aynı yere çıkıyordu. Bende direk New York'a gitmek zorunda kaldım. Eşyalarımı toplayıp havaalanına gittim.
Passport istiyorlardı,bende cüzdanımı çıkartığımda yoktu. Aradım fakat bulamadım. Sanırım o evde unutmutşum.
O eve gitmem gerekli. Yoksa hiçbir yere gidemezdim. Taxi'ye binip o eve gittim. Taxi'ye burda beni beklemesini istedim. O da tamam dedi. Evin içeriye girer girmez bir negatif hiss aldım. Ama umursamadım. Korkusuzca içeriye girip. Passport aradım. Ev büyük olduğu için biraz zaman aldı. Ama buldum. Çıkarken yine o çocuk gülüşme sesi ve ayak sesleri duymaya başladı. Bende gülerek "Baye Baye Mia"dedim. Artık korkmuyorum.
Bana gülerek "Benden kaçamayacaksın,Arkandayım, seni yakalayacağım"dedi. Bende görücez. Dedim ve kapıyı sonsuza denk kapattım.
Havaalanına gittim ve en sonunda uçağa bindim. Yeni hayat geliyorum.
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~LANETLİ EV~ (TAMAMLANDI)
Horrorİki genç kızın yeni satın aldığı evilerinde korku dolu anlar yaşayacağı bir hikaye