Bu gelenler benim ailemdi. Ben herşeyden habersiz yaşıyormuşum meğer. Herkes benimle iş işten geçtikten sonra konuşuyordu. Bu kafa karıştırıcı hayattan yorulmuştum. Hayata karşı bütün umudum yerle bir olmuştu. Şimdi ailem bana olanları anlatmaya gelmişti.
"Kızım, siz küçükken yani sen ve Mia'yı ayırmak zorunda kaldık. Sebebi ise Mia'yaya sürekli zarar veriyordun"dedi.
" Nee?" Ben mi zarar veriyordum iyide neden?"diye şaşırmıştım.
" Senin bir hastalığın vardı. Hep Mia'yı uyurken onu yataktan atıyordun. Bizde sizi ayırmaya karar vermiştik. Fakat yine zarar vermişsin"dedi. Ben şoka girmiştim. Hiçbir şey hatırlamıyorum ama bu olayı yalanladım." Ama ben sizi ölü diye biliyordum"dedim.
Annem çok şaşırmış gibiydi."Ölü mü? Kızım biz hep hayattaydık ne zamandan beri ölü diye biliyorsun ki sen?"diye tuhaf bir şekilde baktı.
Ben kekeliyerek" be ben sizi tam 5 yıldır ölü diye biliyorum"dedim. Annem tamam bunlar yaşadık bitti. "Ben hiç birşey hatırlamıyorum ama"dedim.
" Hatırlamaman normal, bu hastalığın bir yan etkiside buydu. Mia'nın çok beğendiği oyuncak bir bebek vardı. Onu kardeşine almıştık. Fakat sen buna çok öfkelendin. Ona daha fazla zarar veriyordun. Seni psikololjik doktorlara götürdük. Yine işe yaramazdı"dedi. Bende hemen "sizde bei yolladınız. Değil mi, doğru değil mi?"diye öfkeden kuduruyordum. Gardiyan konuşma süremiz doldu dedi. Bende ağlayarak içeriye girdim.
Bunlar birer şaka olmasını diledim. Burdan çıkmak istiyordum artık. Tam 6 ay olmuştu. Geriye kalan 6 ay ne kadar hızlı geçiyordu zaman. Bir aile vardı ama bunu bilmem benim için harika bir duyguydu.Bende artık bu süreçte günlük, kitap ve bileklikler yapamaya başladım. Zamanın nasıl geçtiğini bile anlamıyordum.
Ceza evindeki herkes beni sevip sayıyordular. Yaptığım bileklikleri onlara veriyordum.*****
İyice zaman geçmişti. Tam tamına 1 ayım kalmıştı. Özgürlüğüme kavuşacaktım.
Ailem beni Newyork'a götürecekti. Zaten kanada'da çok fazla kalmıştım. Burası bana göre artık bitmişti. Buraya bir daha dönemek dileğimle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~LANETLİ EV~ (TAMAMLANDI)
Horrorİki genç kızın yeni satın aldığı evilerinde korku dolu anlar yaşayacağı bir hikaye