Taxi'ye binip gitmiştim. Merkezde bir otel vardı. Ona yerleşmiştim. Çok yorgundum. Banyo yapıp yemek yedim. Birazda uyudum. Rüyamda Mia'yı gördüm. Bana" Senin için gelecekler"diyordu.
Bende korkup bir anda irkilerek uyandım. Sabah olmuştu. Yemek yemek için dışardan sipariş ettim. Bir iki eşyalarım evde kalmıştı. Bende birisini gönderdim.
Bir süre sonra bana bir telefon geldi. Korkuyordum ya Mia'yaysa beni arıyorsaydı. Bi anda ne saçmalıyorum. O ölüydü. "Aloo!"dedim. İrkerek "Sen Lena Ageres misiniz?"dedi bir adam. "Evet benim buyrun siz kimdiniz?"diye sordum.
" Ben komser Carl Steven. Bana olduğunuz yerin konumunu atın"dedi. Bende nedenini sordum fakat bana cevap vermediler. Gelince anlatacaklarını söylediler.****
Bir süre sonra otele polisler gelmişti. Beni soruyorlardı. Ben ne yapmıştım ki. Neden beni soruyorlardı. Otel çalışanları beni gösterdiler. Polisler yana geldiler ve beni tutkladılar. "Ne oldu neden beni tutukluyorsunuz memur bey?"diye sordum. Benimle konuşan polis"Bayan Lena Ageres sizi Mia Ageres'i bıçakla öldürürerek cinayet teşebbüsten tutukluyoruz"dedi.
Ben hâlâ anlamamımıştım. Zaten Mia ölü değilmiydi. Bana kendisi demişti. Polisler kolumdan tuttuğu gibi karakola götürdüler. Beni sorguya aldılar.
"Mia Ageres'le en son ne zaman konuştunuz?"diye soru sormuştu.
Bende" Biz en son dün konuştuk. Sanırım"dedim. Çünkü önceden bana öldünü söylemişti." O şu anda nerde?"diye soru sordum.
Polisler"Morg'ta"dedi.Benim kafam karıştı. Mia önceden öldüğünü ve yanımdayken bir anda yok olmuştu. Şimdi nasıl oluyorda burda sorgulanıyordum.
"Mia'yayla neler yaptınız, Hiç tartıştınız mı?"diye bir sürü soru sormuşlardı. Bende olan herşeyi anlattım ve beni hapise attılar iki ay sonra mahkemeye çıkacaktım.
*****
Aradan tam iki ay geçmişti. Mahkemeye çıkacaktım. Çok korkuyordum. Polisler beni mahkeme odasına almışlardı. Yanımda kimse olmayacağını düşümüştüm. Ama arkamda bir yaşlı kadın ve bir yaşlı adam vardı. Onlar bir yerden tanıdık gibiydi. Fakat ben yalnızdım.
Mahkeme başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~LANETLİ EV~ (TAMAMLANDI)
Horrorİki genç kızın yeni satın aldığı evilerinde korku dolu anlar yaşayacağı bir hikaye