*MAHKEME*

97 25 7
                                    

O gün gelmişti. Mahkeme benim hayatımı değiştiren son şeydi. Fakat ben buna hiç üzülmüyorum. Bunları hak ediyordum. Bir sorun vardı. Arkamda duran yaşlı kadın ve yaşlı adamda kimdi. Neden geldiler?

Mahkeme başladı. Saatler geçti. Fakat daha karar vermediler.
Bu yaşadıklarımı hâlâ anlamamımıştım. Zaten Mia ölü değilmiydi ki.

             

                           *****

Karar verilmişti. Tam bir yıl yatacaktım. Bu durum beni üzsede hak ediyordum. Ben kendi kardeşimi öldürmüştüm.
Ne olursa olsun bunu yapamazdım. Kendimi asla affetmiyecektim. Jandarmalar beni götürürken yaşlı kadın ve yaşlı adam bana bakarak ağlıyordu. Neden benim için endişelendiler.

                        *****

Ceza evine varmıştık. Herkes bana bakıyordu. Umarım bana zarar vermezlerdi. Günler geçiyordu. Her uyamdığımda yüzümde terler akıyordu. Çünkü rüyamda Mia'yı öldürdüğüm o an geliyordu.

Yanıma bir kadın geldi. Bana sen neden burdasın diye sormuştu. Ben baka kalmıştım. "Kendi kardeşimi öldürdüm"dedim. Sanki her zaman yaptığım bir şeymiş gibiydim. Kadın bana uzun uzun baktı. " Sen birisini öldürmüş gibi görünmüyorsun"dedi. Bende" Yanlışlıkla öldürdüm"dedim. Çok korkmuştum. Ellerim titriyordu. Ağlamaktan hıçkırıklar tutmuştu. Kadın beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Bende azda olsa sakindim.

Üç hafta geçti. Kızgınlığım. Beni ele geçirmişti. Gardiyanlardan biri gelmişti. "Lena Ageres ziyaretçin var " dedi. Kim gelmişti ki. Hemen gittim. Meğer eski sevgilimiş. Onu burdan gitmesini ve ondan nefret ettiğimi söyledim. Ama beni hiç dinlemiyordu. Bende hemen görüşmeyi bitirdim. Yatağıma gidip ağlamaya başladım.  Çok yalnız ve mutsuzdum. Beni ziyaret edece bi o mu kalmıştı?

İki gün sonra...

Yine terli bir şekilde uyanmıştım. Korkum beni yiyip bitirmişti.
İçerdekilerle kahvaltı yapmıştık.
Yine gardiyanlardan biri gelmişti. " Lena Ageres ziyaretçin var " dedi. Bende yine eski sevgilim geldiği için pekte gitmek istememiştim. Fakat gardiyan ikinci kez diyince gitmek zorunda kalmıştım.
Gelen o mahkemede arkamda duran yaşlı kadın ve yaşlı adamdı. Onlara "siz kimdiniz? mahkemeuede siz gelmiştiniz"diye sordum. Onalrda birbirine baktılar. Çok şaşırmış gibiydiler. Kadın sakince " kızım biziz annen ve baban tanımadın mı bizi?"dedi.

Umarım beğenirsiniz...

~LANETLİ EV~                                   (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin