ساره بخبث .. : زوجي العزيز خرج من غير فطار فاقولت لازم اجبلك الفطار .. ؟!ادهم بغضب شديد وهو يقوم متجهه لها .. : مش ادهم الشرقاوي اللي ميتسمعش كلامه .... اتأسفي حالا ... ؟!
ساره بغضب .. : نعم .. لا طبعا انا مبتأسفش يا مغرور
ادهم .. : قولتيلي مش هتتأسفي طيب هوريكي ..
دب الخوف في قلبها ولكنها تماسكت .. حتي لا تبان خائفه قدامه ... وتفاجأت به يشدها ليحاوطها بين الحائط وبينه فشهقت .....
ادهم بمكر .. : اتأسفي ..
لم تجب فاقترب منها وقبلها ففتحت اعينها بشده ...
ادهم .. : اتأسفي ...
لم تجب فقبلها مره اخري ....
ساره .. : انت قليل الادب .... اياك تقرب مني تاني .. ؟!
ادهم ببرود .. : من يوم ورايح دا عقابك ... ومتقلقيش انتي مجرد انتقام بنسبالي ...
ساره بغضب .. : انتقام ايه ده اللي يخليك تتجوزني وتعاملني كدا ... ؟!
ادهم ببرود .. : ملكيش انك تعرفي ... ودلوقتي تقدري تتفضلي السواق تحت هيوصلك للقصر ... ؟!
ساره بنظره تحدي .. : عارفه طريقي كويس ... وصدقني هتندم يا متكبر .... ؟!
سابتوا يفكر فيما حصل ..... فلااااااااش باااااااك ...
صدح رنين الهاتف برساله من مجهول .... (تسجيل صوتي ) ...
مجهول١ .. : حبيبتي خلاص احنا قربنا نوصل للحاجه اللي بنحلم بيها من يوم موت الشرقاوي ... ؟!
مجهوله٢ .. : هو انت فاكر اني ادهم الشرقاوي سهل ... ده بس بيوهمك بكدا ... ؟!
مجهول١ .. : مش سهل ... بس احنا معانا الورقه الكسبانه وهي ساره سليمان ( السكرتيره بتاعته ) خلاص بقت معانا ....
مجهول٢ .. : ازاي بقي فهمني بتخطط لي ايه .....
مجهول١ بشر.. : خطه هتنهي علي ادهم الشرقاوي تمامآ .. سيبك انتي من التفاصيل الصغيره ... واتفرجي علي اللي جاي ...
باااااااااااااااااااااااااك ......
ادهم بشرود .. : انتي اللي هتندمي يا ساره .. ودا وعد مني ....
ليفوق من شروده علي خبط باب المكتب ....
ادهم بجديه .. : ادخل ..
مراد بجديه .. : ادهم شركه اوكرانيه فيها اجتماع ضروري ولازم تحضره .... ؟!
ادهم .. : مراد أحضره انت ... ؟!
مراد .. : مينفعش يا ادهم انت اللي هتحضره .. ؟!
ادهم .. : خليهم يجهزولي الطياره ... ؟!
********************************
عند بيت نور ....فاطمه وهي في المطبخ .. : يلا يا نور قومي بقي تعبتيني معاكي ... وتعالي افتحي الباب ...
أنت تقرأ
عشقت عيونها👀💙
Romantizmالبطل قاسي ومغرور ومليئ بالتكبر وبطلتنا شابه مرحه وبتحب الحياه وشخصيه اجتماعيه والقدر مخبلها صعوبات كثيره ... لكن بعد هذه الصعوبات العشق الدائما بحب البطل لها لاكن بعد معاناه كثيره..... بقلمي/ ميرناوليد