Büyük Hazırlık

137 4 1
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz.İlk bölümden uzatmak istemedim.Sizi seviyorum.

Multimedya:Derin in akşam yemeği için yaptığı konbini ;)

Arkadaşlar erkek başrolümüzün adı Meriç ama kötü çocukla ilgisi yok.Okuyunca anlarsınız zaten. :)
----------------------------------------------------------------

Offf Safiye abla neden en son benim odam!!!

Sabahtan beri hangi elbiseyi giyeceğime karar veremiyorum.Bu akşam ailece bir akşam yemeği yiyecekmişiz babamın yeni ortağıyla da onun da ailesi olacakmış.Hiç sevmiyorum ama ailemiz ve kuralları (tamam bir kısmı çıkarlarım için de olabilir ).Evde dün akşamdan beri büyük bir hazırlık var.Çok önemli bir işmiş miş bundan BANANE ki.Aman biraz oturur kalkarım diye düşünürken birden telefonum çaldı.

Bu Seren di Seren benim en yakın arkadaşlarımdan.Grup olarak geziyoruz.Beren Seren Nehir ve ben.Ne zaman başıma bir şey gelse Seren den akıl alırım.Canım arkadaşım.

Efendim kıvırcık

Off Derin sana bana kıvırcık deme demedim mi ben!!!

Tamam be ne kızıyosun ki ya Seren acil bize gelmelisin.Alışveriş yapmamız gerekiyo.Hiç kıyafetim yok.Bu akşam hanım hanımcık olmam gerekiyomuş da (!).

Tamam bekle geliyorum bebeğim.

Tamam öptüm.

Pis gıcık yüzüme kapattı telefonu (Her zamanki gibi).Yarım saat sonra kapı çaldı.Gelen Seren olmalıydı büyük ihtimalle.Evvvet Seren di bu.Yine yanılmadım.O gelince bana kıyafet seçti.Bize gelince kıyafetlerimi hep o seçer de.Buz mavisi bir boyfriend bir jean üzerine siyah bir askılı bluz siyah convers ve yine jean bir ceket saçlarımı da düzleştirip açmıştım.Kırmızı bir ruj ve kalın bir eyeliner çekip çıktım.Seren de yine saçlarını düzleştirmişti.Kıvırcık dediğim için sinirlenip düzleştirmişti kesin.Siyah bir şort üzerine çok güzel bir mavi renk askılı bluz ve convers giymişti.Güzel kızdı yani.

Kredi kartımı ve askılı deri çantamı da alıp çıktık.Alışverış yapacağımız için ikimiz de spor giyinmiştik.

20 dakika sonra gelmiştik.Seren in annesinin butiğiydi burası.Gerçekten çok güzel elbiseler vardı burada.Sırayla elbiseleri denedim.Seren de bana bakıp karar veriyordu.Sonunda abartısız giydiğim 17 elbiseyi de çıkarıp giydim.Şu anda giydiğim elbiseyi görünce Seren i görmeliydiniz.Mavi straplez üstü olan altı siyah bir elbiseydi.Gerçekten çok güzeldi.Tamam hanım hanımcık değildi ama güzeldi işte.Elbisenin tutarını ödeyecekken Seren in annesi benindurdurdu.Onların hediyesiymiş.Teşekkür edip çıktık.Sonra da kuaföre gittik.

Saçlarımı güzel bir topuz yaptırdım.Siyah bir eyeliner,şeftali rengi bir ruj ve son olarak da rimelimi sürdüm.Gerçekten güzel olmuştum.Her ne kadar kendimi beğenmesem de.

Seren de elbisesini giyip saçını yaptırdı.Ama sadece eyelinerla yetindi.Makyajı pek sevmez de.Ha unuttum babam ve Seren in babası da çok yakın arkadaşlar.Şirkette Seren in babası da ortak da.Üçüncü bir ortağı da bu akşam tanıyacağız işte.Maalesef her ne kadar tanımak istemesem de.

Şoföre haber verdim.Gelip aldı bizi.Eve geldiğimizde Seren le son kez hazırlandık.İkimizde çok güzel olmuştuk.Miss Turkey e mi katılsak tamam biraz abarttım.Tamam fazla abarttım.

Biraz lafladık ki burnumuza enfes yemek kokuları doldu.Bizde koşarak aşağıya indik.Gerçekten çok acıkmıştık.Safişimin o güzel yemeklerinden gizlice yemeye başladık.Tabi fazla sürmedi.Safişim bizi görünce fena azarladı.Haklıydı da.Bize sofrayı hazırlama cezası verdi.Bizde hazırladık.Safişim sağolsun bir şey bildiğim yoktu.Her şeyi o öğretti bana.

Kapı çaldı.Bunlar Seren in annesi ve babasıydı.Sarılma merasiminden sonra sonra içeri geçirdik onları.Biraz sohbet ettik beraber.O sıkıcı sohbetten bahsediyorum.Konuşacak şey bulamayınca bizim okuldan derslerden konuştuk.Her yerde aynıdır bu.

Kapı çaldı.Gelen misafirlerimizdi kadın ve ortağımız olan adamla kucaklaştık.İçeri geçtik.Sonra biri daha geldi.

Ama ama bu olamaz MERİÇ bu...

---------------------------------------------------------------

1) Evet arkadaşlar nasıldı ?
2) Sizce Meriç kim ?
Derin'i sevdiniz mi ? :D

Aşk ÜçgenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin