Часът беше осем сутринта. Слънцето се бе показало отдавна и вече лъчите му осветяваха големите и пълни улици в Сеул. Те бяха пълни с хора изпълняващи своята задача за деня. Едни отиваха на работа,други бяха със свои приятели,а трети бързаха за училище,за да не закъснеят.
Отиваме към края на града ,където се намираше имението на един от най-влиятелните хора в страната. Хората трепереха веднага щом чуеха неговото име. Той спеше спокойно в своята стая.
Големите врати на стаята му се отвориха и там влезе един от неговите приятели. Той дръпна завесите и светлината навлезе в стаята забивайки се в лицето на спящото момче.
-Хайде ставай! Имаме работа!-рече приятеля му.
-Mark,глупако остави ме да спя!-рече ядосано момчето пред него ,забивайки лицето си във възглавницата ,за да не му пече слънцето и да заспи по лесно.
-А без такива! Ставай и не се дръж като дете.-извика Mark и дръпна завивката ,разкривайки полуголого тяло на приятеля си. Johnny обичаше да спи по този начин. Беше му удобно.
-Ако не се разкараш от стаята ми до пет секунди ще те гръмна!-заплаши го по високо момче което го сочеше с пръст.
-Давай,но след като си свършим работата! Днес е един от най-натоварените дни за това не се инати и ставай.-заповяда приятеля му и отиде да отвори гардероба му. Johnny стана с досада от леглото и се запъти към банята,за да си вземе душ.
След десет минутния душ,той излезе от банята с увита кърпа около кръста си и друга кърпа с която избърсваше мократа си коса.
Mark вече му беше избрал дрехи и го чакаше на вън. Високото момче махна хавлията от кръста си и набързо нахлузи един черен анцуг. Слезе по големите стълби навлизайки в голямата и луксозна кухня. Mark го видя и му подаде една чаша с кафе.
-Е какво имаме за днес?-попита по-големия отпивайки глътка от кафето си.
-Първата ни задача е да отидем на нашето място и да говорим с момчетата за сделката с онзи италианец. После ще пратим някой от нашите да вземат стоката от европа и... после ще пратим някой в клуба. Имало един тип който искал да купи едни от нашите момичета.-обясни му Mark опирайки се на плота в кухнята.
-А италианеца в колко иска да се видим?-попита високото момче заставайки до приятеля си.
YOU ARE READING
reversal; bl
FanfictionStart: 11/12/2020 Final: there is no final ~boy x boy~Johnten Genre: Comedy, Romance, Action