Hoofdstuk 8 - terug naar huis

88 8 2
                                    

-Scarlett POV-

De heler komt binnen en kijkt ons onderzoekend aan. "Dus kan ik de andere binnenlaten?" Vraagt hij en ik knik. Hij loopt terug weg en de hele familie Weasley komt binnen en omhelst me. "Gaat het wel met je?" Vraagt Ginny zacht. Ik knik en ze kijkt George aan. "Als je wil mag je in een paar uur naar huis, maar laat goed voor je zorgen." Zegt de heler.

Ik ben blij en kijk George aan die glimlacht. Een paar uur later sta ik inderdaad in de burrow en ik kijk Molly aan. "Ah nee! Jij blijft voorlopig gewoon hier Scarlett!" Roept Molly streng en ik knik angstig. Wat ze met me hebben gedaan in de kerkers van Malfoy's manner was nog niks tegenover wat deze dame me aan zal doen als ik niet luister.

Ik loop de trap op en ga Ginny's kamer binnen. Ze kijkt me aan en glimlacht. "Ik en Harry zijn samen." Zegt ze vrolijk en ik glimlach breed. "Leuk!" Roep ik. "Jij en George?" Vraagt ze voorzichtig en ik schud mijn hoofd. "Oh kom op, waarom niet?" Vraagt ze.

"Omdat hij en ik misschien niet zo goed bij elkaar passen." Antwoord ik liegend maar ik weet dat George het nog niet wil vertellen. Ginny staat op en loopt de kamer uit. "Auch." Zegt George die in de deuropening staat. "Wat? Je wilde het toch niet vertellen?" Vraagt ik lachend en hij komt voor me zitten.

"Ja ja, maar als je zo goed kan liegen dat zelfs Ginny je gelooft dan doet het toch pijn het te horen." Zegt George en ik ga terug op zijn schoot zitten. Hij grijnst. "Wel hallo." Lacht hij en ik druk mijn lippen op de zijne. Hij gaat langzaam met zijn hand onder mijn shirt en horen dan iemand kuchen.

We kijken beide geschrokken naar de deur en zien Fred staan lachen. "Fred zeg asjeblieft niks." Zegt George en Fred lacht. "Tuurlijk niet, maar mam riep jullie voor het eten." Lacht Fred. We lopen met zijn drieën naar beneden en gaan aan de tafel zitten.

"Goed Scarlett meisje, er is een brief voor je aangekomen." Zegt Molly vrolijk en ik pak de envelop aan. Ik laat mijn handen erover glijden en lees dat die van Ilvermorny komt. Ik open hem en haal de brief eruit. "Hardop voorlezen?" Vraagt Ginny met een brede glimlach.

"Beste Scarlett,
Wij hebben de laatste tijd voornomen dat jou intelligentie hier zeer gemist word en wou daarbij vragen of je misschien terug zou willen komen om een bepaalde les, care for magical creatures, wil overnemen van de professor die onlangs ontslag genomen heeft.
Met vriendelijke groeten Furnall Pope."

Iedereen kijkt me geschrokken aan. "Ga je terug naar Amerika?" Vraagt Harry verbaasd en ik kijk naar George zonder dat het opvalt. Hij heeft zijn hoofd omlaag hangen en ik denk even. "Ik... weet het niet." Antwoord ik. "Misschien kan je even daarnaartoe gaan om alles te bespreken en dan zie je vanzelf wel." Antwoord Molly en ik knik.

Na het eten is iedereen aan het praten en ik stuur twee brieven mee met Ara. Een voor Ilvermorny en de ander voor Hogwarts. Ik ga naast George zitten die me treurig aankijkt. Die avond liggen Ginny en Harry in haar bed, Hermione en Ron in zijn bed en ik ga ze beide niet storen. Ik klop op de deur van Fred en George's kamer.

Ik loop naar binnen en sluit de deur achter me. "En waaraan hebben we dit te danken?" Vraagt George lachend. "Harry en Ginny liggen op haar kamer en ik hoorde het bed kraken dus blijf ik liever even uit de buurt." Antwoord ik en Fred grijnst. "Als jullie niks gaan doen mag je hier slapen." Lacht Fred.

Ik ga naast George liggen en hij legt zijn arm om me heen. "Ga je echt naar Amerika?" Vraagt hij na een tijdje als het licht uit is. "Wat denk je zelf?" Vraag ik en hij haalt zijn schouders op. "Oh my George, nee ik ga zeker niet naar Amerika." Antwoord ik en hij glimlacht. "Ik dacht even dat ik je kwijt was." Zegt hij
Niet naar Amerika denk ik en na een tijdje vallen we in slaap.

De volgende ochtend gaan we met zen allen aan de eettafel zitten en Molly geeft me opnieuw een brief enkel deze van Hogwarts. Ik glimlach en open hem.
"Voorlezen!" Roept Ron vrolijk en ik grinnik.

"Beste miss Willows,
Uw verzoek dat u gisteren ingediend heeft werd meteen met veel plezier nagezocht en we vonden inderdaad dat uw punten voor uw O.W.L.s in Ilvermorny uitstekend waren en daarbij verwachten wij u vanmiddag in mijn kantoor voor een sollicitatiegesprek.
Met vriendelijke groet, Minerva McGonagall.

"Je hebt een aanzoek gedaan voor Hogwarts?" Vraagt George vrolijk. "Ja ik dacht, als ik in Ilvermorny kan lesgeven kan dat vast ook in Hogwarts." Lach ik en iedereen kijkt me vrolijk aan.
Meteen na het ontbijt verschijnsel ik naar Hogwarts.

"Ah miss Willows, u bent vroeg." Antwoord Minerva. "Ja ik was heel erg vrolijk toen ik erachter kwam dat u me wou spreken." Zeg ik zacht. Ik loop met haar mee naar haar kantoor en we gaan zitten. "Dus een uitstekende Amerikaanse student met allemaal O's op haar final O.W.L's." Lacht Minerva vrolijk.

"Ja ik deed altijd flink men best." Antwoord ik. "Maar volgens Ilvermorny was er een vak dat je helemaal in geïnteresseerd was, Defense against the dark arts." Zegt Minerva. Ik knik. "Ja ik heb er altijd veel aandacht aan besteed." Antwoord ik.

Het gesprek gaat nog een tijdje door en uiteindelijk ben ik aangenomen als nieuwe Defense against the Dark Arts professor op Hogwarts. Ik verschijnsel helemaal vrolijk terug naar de burrow en iedereen kijkt me verwachtingsvol aan. "Ze hallo tegen de nieuwe professor voor defense against the dark arts." Zeg ik vrolijk. George loopt op me af en omhelst me.

Hij tilt me op en draait me in het rond. Als hij me neer zet kijkt iedereen ons lachend aan. "Hebben jullie iets?" Vraagt Ginny verbaasd. Ik kijk George aan en hij glimlacht naar me. Hij zoent me vol voor zijn familie en sommige monden vallen wijd open.

Weasley storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu