3

65 3 1
                                    

Hermione kasvetli bir sabaha daha gözlerini açtı. Zindanlardaki bir odadan fazlasını bekleyemeyeceğini öğrenmişti. Son beş yılda kendi binası içinde asla kabul görmemişti. Ama ona alışmışlardı; derslerdeki başarısı binasına puan kazandırdıkça onunla gurur duyduklarını görebiliyordu. Büyü yapmakta ki başarısı da ondan korkmalarını sağlıyordu. Hermione sevgi dolu arkadaşları olsun isterdi. Gerçi Slytherinlilerin içinde sevgi olduğundan şüpheliydi ama neyse işte... hızla hazırlanıp kahvaltıya gitti. Kendisini gören Pansy hemen surtını çevirdi. Blaise ise

- Oooo bulanığımız da teşrif etti sonunda. Neredeydin bulanık? Yoksa yine tuvalete kapanıp neden bulanığım? Keşke safkan olsaydım diye mi ağlıyordun?

- Sizin gibi safkan olacağıma muggle olmayı tercih ederdim Zabini. O kadar iğrençsiniz ki...

Pansy tabağına doğru kıkırdarken Theo yılışıkça sırıtarak elini Hermione'nin omzuna attı.

- Gördünüz mü? Küçük yılanımız artık sokmaya da başlamış.

Bu kimsenin beklemediği br tepkiydi. Genelde Hermine kendisine ne söylenirse söylensin; sessiz kalır, kafasını kitabına gömerdi.

Hermione tabağındakileri bitirip kendisini kütüphaneye attı. Verdiği cevptan pişman değildi. Keşke uzun zaman önce kendini hırpalamak yerine onlara cevap vermeye başlasaydı. Telefonu titreyince tanımadığı numaraya baktı uzun süre. Sonra mesajı okumaya başladı.

Bilinmeyen Numara: dünynın en güzel kahvelerine benzeyen gözlerine, nefret kıvılcımları hiç yakışmadı ama verdiğin cevaptan dolayı seninle gurur duydum. Aferin benim kızıma! Herkesin çenesini kapatmasının zamanı gelmişti.

Hermione: sen kinsin?

Bilinmyen numara: önemli mi?

Hermione: değil mi?

Bilinmyen numara: bence değil sana değer veren biri de geç.

Hermione:seni böyle mi kaydedeyim yani?

Bilinmeyen numara: benim için sorun değil. Amailla ki bir isim istiyorsan Scorpius diyebilirsin.

Hermione: adın bu mu?

Bilinmeyen numara: güelim sence okulda bu adda biri var mı?

Hermione: ayy yoksa yeni gelen birinci sııflardan mısın?

Bilinmeyen numara: evet birinci sınıfım ve canıma susadığım için bir Slytherinliye yazıyorum. Üstelik çağın en azeki cadısına. Tek isteğim üsütüme lanet fırlatılması!!

Hermione: neyse hangi binadasın?

Bilinmeyen numara: tabi ki Slytherin

Hermione: yani sende kendini beğenmiş bir safkan bozuntususun.

Bilinmeyen numara: kendini beğenmene kısmı doğru, safkan olduğumda doğru ama bununla övünmüyorum en azından son zmanlarda.

Hermione: sonuçta bir zamanlar övünüyordun.

Bilinmeyen numara: evet.

Hermione: peki ne değişti? Safkan olmadığını öğrendin?

Bilinmeyen numaara: ha ha ve ha. Hayır tbiki hala safkanım.

Hermione: peki ne eğişti de Slytherinli bir safkan olarak bununla övünmüyorsun?

Bilinmeyen numara: çünkü aşıkoldum. Sana aşık oldum ben hermione. Beş yıldır seni izliyorum. Beş yıldır seni seviyorum. Gecem gündüzüm herşeyim sen oldun bir anda ve ben bu duyguları içime gömmek zorunda kaldım.

Hermione: yani sen beni birinci sınıftan beri seviyorsun öyle mi?

Bilinmeyen numara: evet

Hermione: hem de slytherinsin

Bilinmeyen numara: evet

Hermione: peki beni her an bulanık diye aşağıladıklarında, elbiselerimi parçaladıklarında, beni hırpaladıklarında, gizlice arkamdan sesemlettiklerinde, saçlarımı kestiklerinde neredeydin?

Nasıl bir sevgi anlayışı ki bu, bana bunlar yapılırken sessiz kalıp bekledin? Belki izledin, belki de halime güldün!!!!

Bilinmeyen numara: ben öyle davranmak zorundaydım.

Hermione: öyle mi safkan bozuntusu? Peki neden?

Bilinmeyen numara: çünkü bir safkan olarak, muggle doğumlu birine aşık olduğum bilinseydi seninle daha çok uğraşırlardı. Ben onları en azda tutabilmek için bunu kimseye söylemedim.

Hermione: bugün ne değişti öyleyse?

Bilimyen numara: bugün kahvaltı da Blaise'i yerin dibine sokarken bu kadar cesur bir kıza aşık olduğum için kendimle gurur duydum. Ve kendimden korkklığım yüzünden utandım.

Hermione: hala korkaklık yaptığının ve adını söylemediğinin farkında mısın?

Bilinmeyen numara: yavaş yavaş aşıyorum korkulrımı birden olmaz.

Hermione: peki neden sana scorpius dememi istedin? Bu ismin bir anlamı var mı senin için?

Bilinmeyen numara: evet o benim en sevidğim takım yıldıının adı. İleri de bir oğlumuz olursa adını Scorpius koyacağım şimdiden haberin olsun.

Hermione: böyle güzel güzel yazıyorsun ama san ainanmıyorum. O yüzden bana yazmayı kes. Seni engellemek ya da kalbini kırmak istemiyorum ama zorunda kalırsam bunu yaparım. Bana bunu yaptırma.

Bilinmeyen numara: peki güzelim. Elbet birgün sen de söylediklerime inanacaksın. Şimdilik gidiyorum. Onlara ezilme Mione, içindeki gerçek gücü göster. Seni seviyorum, iyi dersler.

Görüldü

Hermione telefonu bırakıp kitabını eline aldı. Uğultulu tepeler okuyordu yine... elindeki nüsha çok eskiydi. İlk baskı onun için çok pahalı olduğundan alamamıştı ama üçüncü baskıyla da idre edebiliyordu. Bu hayatta en çok istediği şey ilk baskılardan oluşan bir kütüphanesinin olmasıydı. Belki bir gün olurdu. Neden olmasın?

SLYTHERİN BULANIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin