Gün hızla geçerken ve Hermione yine Slytherin'e puanlar kazandırırken her zamanki lafları duymamaya çalıştı. Sabh kendini savunması güzeldi ama buna tüm gün devam edemezdi. Tüm enerjisini bu saçmalıklara ayıramazdı. Biçim değiştirme dersinde bir soruya cevap verirken yine Zabini ona laf attı.
- Bulanık yine dersine çalışmış!! Aferin bulanık! Akşam gel de odamda başbaşa ödevlerimi yapalım.
- Bir bulanığın bir safkandan daha zeki olması çok zoruna gidiyor değil mi zabini?
- Benden zeki falan değilsin seni küçük pis bulanık!!!
Profesör sınıftan çıktığı anda Hermione'ye bir lanet savruldu. Slytherin'lilerin yanında kalkan kullanmayı alışkanlık haline getiren genç kız, lanetin geldiği yöne döndü. Blaise Zabini ona öldürücü bakışlar atıyordu, ilginç olan Malfoy da Zabini'ye gözlerinden ateş saçarak bakıyordu. Zabini'yi biraz daha kızdırmaktan zarar gelmezdi.
- Ne o Zabini ufacık bir büyüyü bile beceremiyor musun? Saf kanın bunu beceremiyor mu yoksa? Yoksa sen kofti misin? Kofti safkan
Zabini sinirle Hermione'nin üstüne yürürken Draco tarafından durduruldu. O sırada Hermione eşyalarını toplayıp dersliği terketmişti. Zabini'nin hareketleri normaldi de Malfoy neden onu durdurmuştu? İşte bunu hiç anlamamıştı. Aptal Slytherin'liler diye söylene söylene yatağına oturdu. İki yıl dedi kendi kendine, sonra bu pisliklerden kurtulacaktı...
Bilinmeyen Numara: kalkan büyüsü akıllıcaydıJ
Hermione: Yine mi sen?
Bilinmeyen Numara: Evet yoksa beni mi düşünüyordun?
Hermione: hayır başka birini düşünüyordum
Bilinmeyen Numara: Kimi?
Hermione: Sanane
Bilinmeyen Numara: Hadi ama Hermione sana duygularımı açtım. Eğer hayatında başka biri varsa bunu bilmek hakkım.
Hermione: haklısın, Malfoy'u düşünüyordum.
Bilinmeyen Numara: Draco Malfoy'u mu?
Hermione: Hayır Lucius Malfoy'u. Acaba beni seviyor mudur?
Bilinmeyen Numara: Lucius Malfoy mu? Ona mı aşık oldun?
Hermione: Ayy ne saçmalıyorsun? O kendini beğenmiş adamı neden düşüneyim? Dalga geçiyorum sadece, okul da başka Malfoy mu var da Draco Malfoy mu diye soruyorsun?
Bilinmeyen Numara: doğru. Malfoy'un nesini düşünüyorsun?
Hermione: bugün görmüşsündür Zabini'yi tuttu. Neden olduğunu düşünüyordum, Malfoy benden nefret eder. Neden Zabini'nin üstüme saldırmasına izin vermedi ki?
Bilinmeyen Numara: Nebileyim tipik Draco sağı solu belli olmaz
Hermione: Haklısın
Bilinmeyen Numara: peki neden senden nefret ettiğini düşünüyorsun?
Hrmione: Çünkü ona göre ben küçük pis bir bulanığım.
Bilinmeyen Numara: sana bunu hiç söyledi mi?
Hermione: hayır
Bilinmeyen Numara: o zaman neden böyle düşünüyorsun?
Hermione: Çünkü o Slytherin
Bilinmeyen Numara: Hayır çünkü sen önyargılısın., herkesi aynı kefeye koyuyorsun. Yapma Mione her insan aynı değildir.
Hermione: Draco Malfoy'u savunuyorsun çünkü?
Bilinmeyen Numara: bende Slytherin'im ve seni seviyorum. Önyargılarını kırmam lazım ki işime yarasın yoksa Draco umurumda değil.
Hermione: çünkü kendini beğenmiş pisliğin teki değil mi?
Bilinmeyen Numara: kendini beğenmek hakkı değil mi? Çok yakışıklı, o gözleri okyanus gibi. Düzgün fiziği yunan tanrılarına taş çıkarır. O sarı saçları hiçbir büyüyle yapamazsın. Esprili, sevecen, nazik...
Hermione: Draco Malfoy'a mı yürüyorsun asdfgasd
Bilinmeyen Numara: asdsdadf hayır seni seviyorum ama gözümün önündeki çocuğun hakkını yiyemem.
Hermione: öyle olsun
Bilimeyen Numara: anlat bakalım Mione ne tür erkeklerden hoşlanırsın?
Hermione: Bilmiyorum
Bilinmeyen Numara: ne demek bilmiyorum? Hoşlandığın çocukların belli bir tipi yok mu ya da dış görünüş haricinde neye önem verirsin?
Hermione: hoşlandığım kimse olmadı. Kimseyle çıkmadım çünkü kimse bana bunu sormadı. Diğer binalar Slytherin olduğum için sormuyor, Slytherin'dekiler bulanık olduğum için. Sonuç elde var sıfır!!!
Bilinmeyen Numara: Buna çok sevindiğimi söylesem bana kızar mısın?
Hermione: neden sevindiğine bağlı
Bilinmeyen Numara: çünkü bu zamana kadar benim de sevgilim olmadı ama bunu ben istedim. Kızlar etrafımda pervane oldular tabi ki hepsini reddettim. Bir aralar hakkımda eşcinsel dedikodusu bile çıktı.
Hermione: Ciddi misin?
Bilinmeyen Numara: evet. Harika sokma laneti yaparım. Dedikoduyu çıkaranların uzun süre seslerinin çıkmamasını sağladım.
Hermione: sana inanmıyorum
Bilinmeyen Numara: yapacak bişey yok. Sırf onları reddettim diye bana bunu söyleyemezler
Hermione: Homofobik misin yoksa?
Bilinmeyen Numara: hayır değilim, herkese saygı duyuyorum. Sadece hakkımda dedikodu ypamazlar.
Hermione: benim için neler diyorlar bir duysan Scorpius haline şükredersin
Bilinmeyen Numara: Merak etme Mionem onları da hallediyorum nem
Hermione: kendine dikkat et o zaman
Bilinmeyen Numara: sen benim için endişelendin mi?
Hermione: hayır ama arada bir deolsa konuşabildiğim bir Slytherine zara gelsin istemem.
Bilinmeyen Numara: olsun yine de beni düşündün. Sen bir meleksin Mionem ve seni sevdğim için bende kendimle gurur duyuyorum.
Hermione: o zaman gururun ve sana iyi geceler yatıyorum ben
Bilinmeyen Numara: iyi geceler güzel mionem sabah olsa da seni görebilsem
Hermione: uyusan olur Scorpius, bunu dene
Bilinmeyen Numara: hemen güzelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SLYTHERİN BULANIĞI
RomanceBir safkan binasına muggle doğumlu biri katılırsa ne olur... Yarı texting bir hikayedir