-Hahó! Harry? - lengette meg Niall a kezét az arcom előtt - Esküszöm, ez a Louis gyerek nagy hatást gyakorolt rád.
-Mi? - hagytam abba a bambulásom - Mi van Louis-val?
-Tegnap óta ilyen... Elgondolkodó vagy, és tippre nem a 17 éves lány gyakorolt rád ilyen hatást.
-Rajtam nincs semmi hatás. Ugyanolyan vagyok, mint előtte - néztem rá zavarodottan - Nem értem mire célzol.
-Áh, hagyjuk. Idővel úgyis beismered. Ezt biztosra veszem. - kacsintott egyet, majd elsétált.
-Idióta, ugyanarra megyünk. - röhögtem fel, mire visszafordult.
-Egyszer akarok drámai lenni, és akkor se sikerül... - morogta az orra alatt, mire csak még jobban nevettem.-Kitartás, már csak egy ember van, az pedig... - vette volna elő a jegyzőkönyvet, de még előtte megszólaltam.
-Louis. - fejeztem be gondolkodás nélkül.
-Na, hogy tudod. - vigyorgott rám a szőkeség, mire csak a szemem forgattam, és megigazítottam az egyik gyűrűmet. Ma egész nap ezzel a "más vagy, és biztos a srác miatt" dumát nyomta.
-Ember, tegnap találkoztam vele először.
-De azt azért el kell ismerned, hogy piszok jól néz ki. Ezt még én hetero szemmel is megállapítom. - könyökölt a pultra, és az állát a kezébe tette, mint valami tinilány.
-Igen, de ez nem számít semmit. Ő is hetero, és a páciensem. Ráadásul, mint már ezerszer elmondtam, tegnap ismertem meg. Ennyi idő alatt még én sem esek szerelembe.
-De tetszeni még megtetszhet - kacsintott rám, majd hirtelen megbökött - Itt van, itt van - suttogta rohadt feltűnően.
-Belőled kész tinilány lett, Niall - röhögtem fel, de azért kiegyenesedtem, hátha meglátom az említettet. Éppen belépett az ajtón, vállán a gitártokkal. Szeme ugyanúgy csillogott, mint tegnap.
-Hát, mikor a legjobb barátomnak esélye van egy kapcsolatra... Nincs mese - vonta meg a vállát teljesen komolyan.
-Helló. - köszöntem Louisnak, ignorálva a szőkeség utolsó mondatait - Ő itt Niall, a legjobb barátom, és mint látod, ő is itt dolgozik. Igazából nem is tudom miért mutatom most be.
-Helló? - vonta fel a szemöldökét, tekintve, hogy Niall úgy vigyorgott rá, mint a tejbetök. Ha most nem lenne köztünk egy pult, jól oldalba bökném.
-Üdv, Louis. - mondta még mindig vigyorogva - Sokat hallottam már rólad... - erre Louisnak csak még feljebb kúszott a szemöldöke, én pedig a kezembe temettem az arcom.
-Kérlek, erre gyere. - invitáltam be gyorsan Louist a rendelőmbe, tekintve Niall idegállapotát. Utánunk rögtön becsuktam az ajtót - Bocsánatot kérek Niall miatt. Ő... Hát igen, ezt nem igazán tudom megmagyarázni. És nyugi, nem szoktam beszélni senkinek arról, amiről itt beszélünk. Csak a neved tudja.
-Ebben nem kételkedtem. - húzta óvatos mosolyra a száját, és ahogy leült, rögtön kicipzározta a gitártokot.
-Szóval, nyugodtan elkezdheted. Rád bízom, hogy mit játszol először. - húztam egy kicsit közelebb a székemet, hogy jobban láthassam, ahogy játszik.
-Huhh, szóval... Ezt a számot nagyon sokszor hallgattam mostanában, és meg is tanultam játszani. Igazából ez is.. Ez is valamennyire kapcsolódik... A problémámhoz. - mondta ki nehezen az utolsó szót. A térdemre könyököltem, és az állam a kezembe fektettem. Louis lassan elkezdte az első akkordokat. A hangja tisztán csengett a szobában. Ahogy egyre tovább haladt, felismertem a számot. Ezt annyiszor meghallgattam, még mielőtt coming out-oltam volna. A bandában is vannak melegek, és a dal a magunkban rejlő érzések elfogadásáról szól. Nagyon szerettem ezt a számot, ez is segített a bátorságomnak. Amint felismertem, összehúzott szemmel néztem magam elé, és próbáltam összerakni a képet. Lehetséges volna, hogy ő is...?
-Gyönyörű hangod van - mosolyogtam rá miután befejezte a dalt.
-Kö- Köszönöm. - vörösödött el, és lesütötte a szemét. Ekkor megszületett az ötlet. Meg van, hogyan érem el, hogy könnyebben nyíljon meg - Szoktam saját dalokat is írni. Néha.
-Azok is ilyesmi dalok? Ilyen... - próbáltam megfogalmazni - Romantikus dalok?
-Hát, végülis, mondhatjuk úgyis. - pirult el ismét - De nincs úgy senki, akinek énekelhetném. Neked van barátnőd? - kérdezte, de aztán meg is bánta - Sajnálom. Ezt nem kellett volna kérdeznem.
-Semmi baj. Nem, barátnőm az nincs. - húztam mosolyra a számat. Édes volt így, ahogy zavarba jött. Mi? Niall telebeszélte a fejem. Csak tegnap ismertem meg.
-Az.. az jó. Vagyis nem. Vagyis... áh. - temette a tenyerébe az arcát, én pedig nem tudtam megállni a kuncogást.
-Nyugi. Mondom, képzeld ezt, mint egy sima beszélgetést. Mi segítene ebben? - hajoltam közelebb, mire rám kapta kék íriszeit.
-Talán ha megadnád a telefonszámod... - morogta inkább csak magának mosolyogva, mire kaptam az alkalmon, és kinyújtottam a kezem. Értetlenül nézett rám - Mit szeretnél?
-A telefonod. Beírom a telefonszámom. - mondtam teljesen komolyan.
-Ja én nem... Én nem komolyan mondtam - nézett rám nagy szemekkel.
-De úgy mosolyogtál hozzá. A mosoly mindig jó jel. Én mindent megteszek a jó érdekében.
-Hogy mosolyogtam?
-Hát úgy. - de profi pszichológus vagyok - Őszintén. Na add. - ő előhalászta a zsebéből és feloldotta, majd a kezembe nyomta a készüléket. Én beírtam a számot és visszaadtam neki. - Parancsolj. Mostmár barátibb a kapcsolatunk? - erre csak morgott, de egy kis mosolyt azért láttam a szája sarkában.
-Köszönöm. Azt hiszem, most megyek. - állt fel, és összepakolta a gitárját.
-Akkor... Mikor is találkozunk legközelebb? - kérdeztem a szemöldököm ráncolva, az emlékezetemben keresgélve.
-Kedden. - vágta rá, de mintha elszégyellte volna magát, ezért hozzátoldotta - Asszem. Na szia. - köszönt miután kiértünk a hallba.
-Szia. - köszöntem el én is, és mosolyogva néztem a távolodó alakja után.
-Uu, valaki szerelembe esiiiik - hallottam magam mellől Niall hangját, mire csak meg forgattam a szemem.
-Mostmár nincs erőm vitatkozni veled. Majd magadnak kell meglátnod, hogy nincs igazad.
-Pedig szerintem pont hogy igazam lesz. Figyeld meg. - kacsintott rám, és elindultunk kifelé az épületből.
-Na persze. - nevettem fel.
Még négy nap, és Louis-val újra találkozunk.Másnap, szombaton a munkahelyről hazamenet Niallékhoz mentünk, és útközben még vagy ötször meg hallgattam Nialltől, hogy mennyire összeillünk Louis-val. Ez meg is látszhatott, ugyanis mikor a lakásba értünk, Liamék rögtön felfigyeltek.
-Harry, mi az? Valami baj van? - kérdezte Zayn a szemöldökét aggódóan összehúzva.
-Nem, Z, csak elment a kedvem az élettől is. - dobtam le magam a kanapéra.
-Jaj, ne dramatizáld túl, Harry. Éppen a szerelmi életét ecseteltem. - mosolygott rá a párra Niall, mint aki jól végezte dolgát.
-Kivel? Lemaradtunk valamiről? - kérdezte most Liam, és mindketten kíváncsian néztek a szőkére.
-Van egy srác, kábé ugyanolyan idős mint Harry. Louisnak hívják. Egyértelmű köztük a kémia. - magyarázott beleélve magát.
-Ja, csak Ni azt a kis tényezőt átugorja, hogy Louis hetero, és a páciensem. - ekkor kicsit elgondolkodtam - Habár... Mostmár nem vagyok abban annyira biztos.
-Miben? Hogy a páciensed? - értetlenkedett a szőke.
-Dehogy, te hülye. - nevetett fel Zayn - A szexualitásáról. Azt mondja, hogy lehet, hogy Louis is meleg.
-Igen. Lehetséges, hogy amiatt jött alapból. Persze ez még nem biztos. Majd legközelebb kiderítem. De Ni, hidd el, ha érzek majd valamit, szólok róla. - mondtam kissé szarkasztikusan, de ez a barátomnak nem jött le.
-Fogsz is. - vigyorgott rám.
Pont ebben a pillanatban éreztem, ahogy a telefonom megrezdül. Üzenetem jött.
"Szia"
Ismeretlen szám. Lehet, hogy ez Louis?
"Szia... Louis te vagy az?" - írtam vissza.
-Ki az? Csak nem a Louisod? - hajolt közelebb a szőkeség, hátha meglátja a képernyőt.
-Nem az enyém, és nem tudom. Mindjárt kiderül. - ahogy kimondtam, rögtön új üzenetem jött.
"Igen, én vagyok az. Csak annyit akartam kérdezni, hogy kedden is hozzam a gitáromat?"
Kicsit mintha csalódott lettem volna, hogy csak ennyit akart.
"Persze, hozhatod." - válaszoltam neki.
-Aha, Louis az. - néztem fel a telefonomból.
-Ééés mit mond? - kérdezte Liam mosolyogva, miközben Zayn mellé ült, és átkarolta a vállát. Annyira bírom az összhangot, ami kettejük között van.
-Semmit.
-Ne már. A semmit nem lehet megírni. - forgatta a szemét Niall.
-De tényleg semmi. Csak annyi hogy legközelebb is hozza-e a gitárját. - vontam meg a vállam.
-Á, szóval egy zenész. - kacsintott rám Zayn, mire majdnem homlokon csaptam magam.
-Ne már, ti is? - néztem kétségbeesetten rájuk.
-Egyszer majd meg kell néznünk ezt a Louist. - nézett Zayn Liamre, aki csak helyeslően bólogatott.
YOU ARE READING
golden (larry fanfic)
FanfictionBEFEJEZETT Harry pszichológusként nyugodtan éli az életét, mígnem egy új páciens, alias Louis Tomlinson be nem toppan az életébe. Sunshine = Napsugár Larry Stylinson fanfiction. Alternatív univerzum.