Od prawie roku z tym (pożal się boże) fanfikiem nie robiłam kompletnie nic i stwierdziłam, że chyba wypadałoby napisać jakieś wyjaśnienia?
Nowe Pokolenie jest opowiadaniem, które zaczęłam pisać razem z moją przyjaciółka, mając tylko jedenaście lat i bez kompletnie żadnego pomysłu na fabułę. Wydaje mi się, że to naturalna kolej rzeczy, że takie "projekty" nie mają zbytniej przyszłości. W ogóle nie spodziewałam się ilości osób, które się tutaj pojawiły. Szczerze... współczuję wszystkim, którzy to czytali, bo chyba nie znam większego cringu niż ten ff.
Nie miałam żadnych planów dotyczących napisania tego, co piszę teraz, ale weszłam na to konto i stwierdziłam, że w sumie dlaczego nie? Broń boże nie mam zamiaru kontynuować tego fanfiction, ani żadnego innego, które chowa się w draftach tego konta.
No właśnie... tego konta. Osoby, które mnie tutaj obserwują pewnie wiedzą, że przeniosłam się na inne konto o zupełnie innej tematyce. FanFice07 było kontem... na którym możnaby znaleźć wszystko. Nieopublikowane "książki" tego profilu to największy misz-masz jaki znam. Moje drugie konto, ur_cukier_ jest kontem dla kpopiar, bo to jest to, co zajmuje teraz większość część mojego życia. Na koncie mam opublikowane dwa one-shoty; taekook i yoonmin. W przyszłości pojawi się też jednoczęściowe taegi, więc jeżeli ktoś chciałby poczytać to zapraszam.
Anyways...
Stay self, stream BE i pamiętajcie żeby jebać pis
PS. Nie wiem czy ktokolwiek przeczyta ten rozdział, ale napisałam go głównie dla siebie, bo po wejściu tutaj czułam się źle z tym, że tak odeszłam. Może te 100 wyświetleń pod rozdziałami nie wydają się dużą liczbą, ale dla mnie to już coś. Nowemu Pokoleniu będę wdzięczna do końca życia (przynajmniej przez jego większość), bo to był pierwszy fik, który opublikowałam i gdyby nie to, najprawdopodobniej nie poznałabym jednych z ważniejszych dla mnie osób.
CZYTASZ
SF||Nowe Pokolenie
FanfictionNowe Pokolenie|| Siostry Znanych nam chłopaków z SF'a przybywają do liceum Słodki Amoris. Poznaj ich historię! Ps z przyszlosci: ta ksiazka to rak, pisalam ja majac 11, ale jej nie usune bo jest calkiem ok (dobra, kogo ja oszukuje...? Po prostu ma d...