לא הייתי בטוחה מה יותר גרוע.
לקבל מכתב שאומר שאני מוזמנת לרדיו אחד והייתי בטוחה שזה בגלל מה שקרה עם הארי או שאלה שברה את היד שלה.
השבוע עבר די מהר והאמת ניהיה לו סוג של מזל רע. ממש מזל רע.
נאיה הציעה לי כן ללכת לרדיו הזה שביקשו שאני אגיע בשביל התוכנית אבל עדיין לא נתתי להם אישור כי זה היה די ברור שזה מדובר על הארי והארי כבר מזמן לא נמצא בחיי.
אלה גם איך שהוא שברה את היד שלה בגן ככה שבילינו יומים בבית החולים וזה היה זוועה אחת גדולה אבל הדבר הטוב הוא שאני ואנדרו עלינו בשלב היחסים.
עוד משהו שקרה או לא ממש קרה,עדיין לא מצאתי עבודה שמצא חן בעיני.
משהו אחרון שחשבתי עליו היה לטוס לאיטליה ולחיות שם עם אלה כי ממש הרגשתי לא בנוח לחיות אצל נאיה כל הזמן ושהיא תעזור לי,אנדרו אמר שהוא יעזור לי עם זה אבל באמת לי נמאס לחיות בחשבונם של אחרים.
בהמשך היום במקום להתקע בבית סוף סוף מצאתי עבודה שאני יכולה לתרום לה ולהתאמץ והוא לנהל זמן,תמיד הייתי טובה בזה למרות שבזמן האחרון לא יכולתי לנהל את הזמן שלי.
ובדיוק נכנסתי אל תוך הביניין בו אני אפגוש את ברייק שהציע לי ואת המפורסם בו אני הולכת לעזור לו.
כשנכנסתי פגשתי את השומר שהיה נראה מאוד רציני.
הוא חקר אותי ואז לבסוף שאל,״לאן את?״
״למשרדים של ברייק? אני לא ממש זוכרת את שם-״ התחלתי לומר אבל הוא עצר אותי,הוא הנהנן בראשו נתן לי להיכנס אל תוך המעלית.
לחצתי על הקומה החמישית כפי שהוא אמר לי,המעלית נפתחה לאחר דקות ארוכות ויצאתי ממנה במהירות כשהחלקתי את רגלי החוצה.
הסתכלתי מסביבי ואנשים היו כל כך גסי רוח שמיהרו להגיע לאן שהוא וכמעט דחפו אותי.
בדיוק זיהיתי את ברייק,הוא נופף אלי וסימן לי עם היד שלו להתקדם אליו.
״מה חדש,ליה?״ הוא שאל וחייך.
״אני מוכנה לעבוד.״ אמרתי בחיוך,״אז מי המפורסמת?״ שאלתי אותו והחיוך שלו גדל.
״את תופתעי מאוד.״ הוא אמר ודחף אותי לפניו כדי שאני אכנס קודם מה שקצת,הוא פתח את הדלת ונכנסתי ראשונה.