Ik word wakker nogsteeds met men hoofd op Ron. Ik ga snel rechtzitten en kijk naar Harry die ons aankeek. "Goeiemorgen!" Zegt hij met een glimlach. "Morgen." Antwoord ik. "Waarom ben jij zo vrolijk?" Vraag ik wanneer hij lacht. "Men beste vriend heeft een crush op een meisje, en het zag er heel schattig uit." Zegt Harry met een grijns. "Wacht, ben je daar nu ook al met dat hij me leuk vind?" Ik sta op en ga voor hem staan. "Ja, hij heeft het zelf tegen me gezegd." Antwoord Harry en ik voel dat ik bloos.
Ik ga naar de badkamer en wanneer ik men tanden poets word de deur open gedaan. Ron staat in de deur opening met slaperige ogen naar me te kijken. "Goeiemorgen slaapkop." Zeg ik lachend. "Morgen." Lacht hij. Hij komt binnen en pakt zijn tandenborstel. Hij smeert er tandpasta op en stopt de borstel in zijn mond. "Vind je toch niet erg he?" Vraagt hij terwijl hij al schrobt. "Nee." Antwoord ik grinnikend. Wanneer we beide klaar zijn verlaten we de badkamer en splitten we wegen om ons aan te kleden.
Ik loop naar beneden en zie iedereen terug naar me kijken. "Wat?" Vraag ik wanneer ik ga zitten. "Die outfit is mooier dan die van gisteren." Lacht Sirius en ik kijk hem geïrriteerd aan. Ron zit naast me en houd me in de gaten dat ik wel eet. Ik stop even express met eten en iedereen is grondig ik gesprek. "Eet nou." Zegt hij en schuift het bord dichter naar me toe. Ik glimlach en begin te eten. "Bedankt." Fluister ik. "Voor wat?" Fluistert hij terug. "Voor vannacht. Dankzij jou kon ik nog slapen." Antwoord ik. Hij glimlacht. "Morgen eerste dag op Hogwarts, het zesde jaar. Prachtig." Zegt Remus en kijkt me aan. "En in men voorlaatste jaar gesorteerd worden." Lach ik terug. "Wedden dat je een Ravenclaw bent, je bent slim creatief en houd van lezen." Zegt Molly.
"Ik geloof meer een Hufflepuff, ze is aardig, loyaal en werkt hard." Antwoord Remus. "Gewoon een Gryffindor, stoer en sterk, ze komt op voor zichzelf." Antwoord Sirius. Iedereen blijft stil. "Wat dacht je van Slytherin, ik ben gemeen, sluw en maak geen ruzie met me." Antwoord ik en glimlach. "Maakt mij niet uit, zolang je hun maar te vriend houd." Lacht Sirius. Na het ontbijt gaan we met ze allen naar het meer. We hebben onze zwemkleren onder onze normale aan en Molly heeft een tas vol handdoeken mee. Wanneer we er zijn doet iedereen zen kleren uit en springt in het water. Ik heb een roze bikini aan en Hermione en Ginny gaan rustig het water in. "Watjes!" Roepen Fred en George. Ik sta op een rots hoog boven het water. "Waar is Sara?" Vraagt Ron. "Geronimooo!" Roep ik en spring het water in.
"Kijk dat is nou lef!" Roept George lachend. We zwemmen wat in het rond en duiken op sommige plekken. Opeens voel ik een hand de mijne vastpakken. Ik kijk op en zie Ron. Hij laat snel los en na een middagje gezwommen te hebben gaan we terug naar de burrow. Morgen gaan we naar Hogwarts ik kan nu al niet wachten. Na het avondeten gaan we allemaal naar bed.
JE LEEST
Heaven
FanfictionSara Mitch is een dromerig meisje en word opgenomen in het huis van Sirius nadat ze haar beide ouders verloor. Ze verblijft tijdens de zomer in de burrow met de Weasley's, Hermione, Harry, Remus en Sirius. Wanneer ze hoort dat ze geadopteerd word mo...