-Ron POV-
"Nou Ron wat wou je me zeggen?" Vraagt Harry als we op men kamer zitten. "Sara, ze is mooi en geweldig, ik mag der wel." Zeg ik en begin te blozen. "Goed nieuws toch? Vertel het haar!" Zegt Harry blij. "Ik kan der toch niet zomaar vertellen dat ik der leuk vind, wat als ze mij helemaal niet leuk vind! Dan is men hart gebroken!" Antwoord ik nerveus. "Daar kom je maar op een manier achter." Zegt Harry.-Sara POV-
"Vind je iemand leuk?" Vraagt Ginny lachend. "Nee hoezo?" Antwoord ik. "Nou omdat iemand jou duidelijk wel leuk vind!" Zegt Hermione. "Wat, wie?" Vraag ik verwart. "Serieus, Ron duh!" Zegt Ginny. Ron vind mij leuk? Echt? Dat kan toch niet. "Maar nu is de vraag vind jij hem leuk?" Vraagt Hermione. Opeens horen we vanuit de keuken Molly weer schreeuwen. We staan op en lopen naar de deur om alles te horen. Fred en George staan ook te luisteren."Ze is vijftien, wat als ze iemand leuk zal vinden?" Vraagt Molly geïrriteerd. "Dan vermoorden we die jongen." Antwoord Sirius snel. "Nee! Dan laat je der daten!" Roept Molly terug. "En wat als hij haar hart breekt?" Vraagt Molly opnieuw. "Dan vermoorden we hem!" Zegt Remus. "Ja goed." Antwoord Molly. De deur word open getrokken en ik val samen met Ginny naar binnen. "Afgeluisterd?" Vraagt Molly en we knikken. "In ieder geval geven ze het eerlijk toe." Zegt Arthur lachend. "Sara kom eens hier." Zegt Sirius nogal bezorgd. Ik ga voor hem staan.
"Word asjeblieft nog niet verliefd, dat kan ik niet aan." Zegt hij en ik glimlach. "Te laat." Antwoord ik. Ze kijken allemaal mijn kant op. "Wat, wie?!" Vraagt Remus. "Zijn jullie zaken niet." Antwoord ik en loop weg. Ik ga naar boven en kom Harry en Ron op de gang tegen. "Hey Sara!" Zegt Harry vrolijk. "Hoi jongens." Antwoord ik. Harry loopt naar beneden en Ron blijft staan. "Gaat het wel?" Vraag ik en leg een hand op zijn schouder. "Ja, het gaat goed zelfs." Zegt hij. Iedereen gaat langzamerhand slapen.
"Rennen Sara ze komen!" Roept men moeder. "Mam ik laat jullie niet alleen!" Roep ik terug. "Sara verstop je nu!" Schreeuwt mam en ik ren de trap op. Ik kom in men kamer enkel om Greyback te zien staan. "Haha! Wie hebben we hier?" Vraagt hij blij. Hij scheurt men T-shirt en krabt men buik open. Ik duw hem weg en grijp men stok. "Paralitis." Zeg ik en hij verstijft terwijl hij uit het raam vliegt. Ik ga snel onder men bed liggen. Een hand grijpt men voet en ik schreeuw!
"Aaaaaaaaaah!" De meiden kijken me aan. "Gaat het?" Ook de anderen komen in de deuropening staan. "Nachtmerrie." Antwoord ik. "Dan wel een heftige, je zweet helemaal." Zegt Hermione. "Goed dat het maar een nachtmerrie was." Zegt Sirius en iedereen loopt langzaam weg behalve Ron. Hij rent naar de badkamer en komt terug met een glas water. Hermione en Ginny gaan terug slapen en Ron komt naast me zitten. "Gaat het wel?" Vraagt hij als hij me het glas aangeeft. "Ja." Antwoord ik. "Ik zie de angst in je ogen gewoon hoor, waar ging die over?" Vraagt hij. "Over de dag dat... dat men ouders..." ik kan de zin niet afmaken en begin te huilen. Ron omhelst me zacht en wrijft over men rug. "Hey rustig maar." Zegt hij. "Denk je dat je kan slapen?" Vraagt hij zacht.
"Wil je hier blijven?" Vraag ik terwijl ik men tranen wegveeg. "Ik denk niet dat Hermione en Ginny dat leuk zullen vinden maar, kom." Zegt hij en neemt men hand. Ik zet het glas water neer op het nachtkastje en volg hem naar zijn kamer. "Harry vind het niet erg." Zegt Ron. Ik glimlach. We gaan op zijn bed zitten en hij legt een arm om me heen. Hij gaat liggen en dekt ons onder de lakens. Ik leg men hoofd op zijn borst en doe men ogen dicht. Hij wrijft langzaam over men arm en ik val na een paar minuten in slaap.
JE LEEST
Heaven
FanfictionSara Mitch is een dromerig meisje en word opgenomen in het huis van Sirius nadat ze haar beide ouders verloor. Ze verblijft tijdens de zomer in de burrow met de Weasley's, Hermione, Harry, Remus en Sirius. Wanneer ze hoort dat ze geadopteerd word mo...