-23-

4.4K 490 415
                                    

üste Hyunjin'in mükemmel şaheserini bırakıyorum dinleyin lütfen

bu bölümde çoğu kişi gece okurken gerildiğini/korktuğunu söyledi. ona göre başlayın yani (etkileniyosanız aydınlık havada okumanızı tavsiye ederim)
————————————————————

Felix'in ağzından

Jeongin bu gece Jisung'un yanında kalacağını söylediğinde içten içe üzülmüştüm. Ben de orada olmak istiyordum.

Saat çok geç olmuştu ama biz bir araya geldiğimizde hep sabahlardık. Hele ki haftasonuysa uykusuzluktan ölene kadar uyumazdık.

Şu an saat 04:12'ydi. Bu gece artık bitirmek istiyordum aramızdaki sorunu.

Yataktan kalkıp montumu üzerime giydim. Ailem bugün küçük kuzenimin doğum günü olduğu için oradaydı. Ben akrabalarımdan haz etmediğim için gitmiyordum bir yere.

Dışarı çıkıp Jisung'ların evine doğru yürümeye başladım.

Yürürken ne konuşacağımı, nasıl konuşacağımı düşünüyordum.

Evin önüne geldiğimde ışıklar yapalıydı. Telefondan Jeongin'in numarasını bulup arama tuşuna bastım.

Açmıyordu. Biraz daha bekledikten sonra tam kapama tuşuna basacaktım ki aramayı cevaplamıştı.

"Alo."

"Efendim Felix?"

"Neredesin?"

"ıı şey. Jisung'la hava almaya çıktık. Evde darlandık da biraz."

"Jisung'ların evinin önündeyim. Ne zaman gelirsiniz?"

"Ne? Neden gittin ki?"

"Duramadım evde. Jisung'la konuşmak için geldim."

"Tamam şimdi eve dön yarın konuşursunuz."

"Yerinizi söyle yanınıza geleyim."

"O-olmaz."

"Neden." ne saçmalıyordu bu?

"Şeyden dolayı... Şeyyy."

"Neyden dolayı? Dalga mı geçiyorsun benimle?"

"Jisung şu an biraz sarhoş. Şimdi konuşmayın."

"Yalan söylüyorsun. Jisung içmeyi sevmez. Ve sen de hiç doğru söylüyor gibi konuşmuyorsun. Seni tanıyorum Jeongin..."

"Hayır, yalan söylemiyorum."

"Ben öyle hissediyorum ama. Bir şey mi oldu? Beni mi geçiştiriyorsun?"

"Dedim ya, yürüyüşe çıktık."

"Bu saatte mi?"

"Ben çıkardım Jisung'u, biraz içince temiz hava alsın dedim."

"Tamam, söyle neredesiniz geleyim."

"Yok gelme."

"Ne demek gelme Jeongin? Söyle işte."

"Ya gelme dedim ya."

"Jeongin küfür etmek istemiyorum, söyle şu yerinizi. Yoksa kendim bulurum ve hiç iyi şeyl-"

"Felix, Jeongin şu an bizimle. Endişelenmene gerek yok. Birkaç saat sana geri dönüş yapamayabilirler. Endişelenme bir sorun yok. Görüşürüz.

I'm a Mess | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin