bugünkü törenden sonra gözlerim çok ağrıdı bu yüzden geç yazdım üzgünüm
————————————————————Jeongin'in ağzından
Jisung'u hâlâ bulamamıştım. Başka çarem olmadığı için sokak sokak gezerek aramaya karar verdim. Anneme Jisung'da kalacağımı söyledim ama ben dışarıda Jisung'u arıyordum.
Bu sokakta da yoktu. Nerede bulacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Bakabileceğim her yere bakmıştım. Felix'i endişelendirmemek için bir şey söylemedim ama eğer yarın da aynı şekilde oyalarsam anlardı. Felix'le ne kadar dalga geçsem de zeki biriydi aslında.
Ben başka bir sokağa girerken telefonum çaldı.
Hyunjin arıyor...
Ekranda Hyunjin'i görünce ilk başta şaşırdım. Sonra ona da haber verdiğim geldi aklıma. Çok bekletmeden aramayı cevapladım.
"Efendim?"
"Haber aldın mı Jisung'dan."
"Hayır, gidebileceği her yere baktım ama yok. Başka nereye gidebilir bilyorum."
"Hâlâ dışarıda mısın sen?"
"Evet, hâlâ arıyorum. Son çare olarak çevredeki sokaklara bakıyorum birkaç saattir."
"Jeongin delirdin mi sen? Saat 00:43 ve dışarıda mısın hâlâ? Oradaki ara sokakların tekin olmadığını bilmiyor musun?"
"N'apsaydım Hyunjin? Eve gidip otursa mıydım? Dışarının ne kadar soğuk olduğunun farkında mısın? Jisung'un nerede olduğunu bilmiyoruz, üstü kalın mı ince mi bilmiyoruz, başı dertte mi bilmiyoruz... Eve gidip öylece oturup beklese miydim? Kusura bakma ama yapamam. Jisung benim en yakınım ve ben ondan haber alamıyorken öylece oturamam.." Tüm bunları söylerken bağırmıştım. Artık fazla dolmuştum. Saatlerdir Jisung'u arıyordum ve bulamıyordum. Çok korkuyordum.
"Sana hiçbir şey yapma demiyorum Jeongin. Olduğun yerdeki ara sokakların tehlikeli olduğunu biliyorsun ve bu saatte tek başına oralarda dolaşıyorsun. Kafayı mı yedin? Tek başına bulabilece-"
"Hyunjin.... Ben saatlerdir dışarıda Jisung'u arıyorum değil mi..? Ve hâlâ bulamadım.. Bulacak mıyım onu da bilmiyorum. Neden bana bağırıyorsun? Ben kötü bir şey yapmadım. Ben kötü bir şey yapmad- ah bir dakika, yaptım. Jisung'u tek başına bıraktım.. Eğer bırakmasaydım şu an evde ya da yanımda olabilirdi. Ben çok kötü biriyim. Çok kötü bir arkadaşım. Jisung'u haketmiyorum..." Konuşurken ağlamaya başlamıştım. Ben konuşmamı bitirdikten ve ağlamaya devam ettikten sonra karşıdan ses gelmemişti bir süre. Sonra Hyunjin konuşmaya başladı.
"Neredesin?"
"Bilmiyorum."
Derin bir iç çekme sesi... "Konum at bana. Yanına geliyorum."
"Tamam."
"Ağlama... Lütfen..."
Burnumu çekip telefonu kapadım. Hyunjin'e konum attıktan sonra kaldırıma oturup ağlamaya devam ettim.
Jisung gibi birini haketmiyorum ben.. Çok kötü bir arkadaşım...
________________________________Hyunjin'in ağzından
Jeongin'in attığı konuma doğru gidiyordum. Babamın arabasını almıştım ve o uyanmadan geri götürmem gerekiyordu. Tabii bir de polislere yakalanmamam gerek..
Konuma yaklaştığımda etrafa bakınıp gözlerimle Jeongin'i aramaya başladım.
Biraz ileride kaldırımda kollarıyla bacaklarını sarmış kafasını da oraya gömmüş biri duruyordu. Bu Jeongin'di.
Arabayı durdurup aşağı indim. Yanına yürdükten sonra önünde çömeldim.
Elimi saçlarına koyup ona sesledim.
"Jeongin."
Kafasını kaldırdığında sulu gözlerle bana bakıyordu.
"Hyunjin." bana sarılıp ağlamaya başladı.
Ben de ona sarılıp sırtını ve saçlarını okşamaya başladım.
"Jisung yok. Bulamadım onu. Ben kötü bir arkadaşım."
"Hayır, değilsin. Bak sen saatlerdir bu soğukta sokak sokak onu arıyorsun. Emin ol bunu başka kimse yapmazdı, ama sen yaptın. Sen çok iyi bir arkadaşsın. Jisung sana sahip olduğu için çok şanslı."
Kafasını omzumdan kaldırıp gözlerime baktı.
"Öyle miyim? Beni kandırma ama."
"Öylesin." diyip gülümsedim.
"Tamam, o zaman aramaya devam etmeliyim. Ben iyi bir arkadaşsam öyle kalmalıyım."
"Tamam, hadi birlikte arayalım. Ama önce biraz bekle. Minho'ya haber vereyim onlar da başka yerlere baksınlar."
"Tamam ama onları tembihle. Felix bilmiyor, ona söylemedim ve şu an birlikteyiz sanıyor."
"Neden söylemedin?"
"Üzülüp, endişelenmesini istemedim."
"Senin gibi arkadaşları olduğu için çok şanslılar.."
Minho'ya haber verdikten sonra telefonumu cebime koyup ayağa kalktım.
"Hadi kalk bakalım. Aramamız gereken bir adet Han Jisung var. Çabuk bulmak istiyorsak hemen aramaya başlamalıyız."
Elimi uzatıp onu da kaldırdım.
"Nereye bakacağız?"
"Bilmiyorum, ara sokaklara bakmaya devam edelim. Belki bir şey buluruz."
"Tamam, hadi gidelim."
————————————————————
selaam
biraz kısa oldu ama olsun idare edin döandaşjdşsskssizce jisung'a ne oldu?
bu arada kbs'de haaaarikalardı.. hâlâ atlatamadım ve açıp açıp izliyorum dlakdşakdşakdşakd
neyse
sizi seviyorum
bb💋alttaki küçük yıldıza (☆) basarak destek olursanız çok sevinirim.