Hoofdstuk 11

143 6 0
                                    

De kerstvakantie is voorbij en we gaan met zen allen naar de trein. Ik ga naast George zitten in een coupé met hoe kan het ook anders, Fred en Oliver. George heeft zijn arm om me heen en we praten de hele weg over kerst en de sneeuw. Wanneer we eindelijk zijn aangekomen gaan we eten. Na het eten lopen we naar de common room. Hij trekt me op zijn schoot en kijkt me glimlachend aan. "Ik ga vannacht bij Luna slapen! Sleepover!" Zegt Ginny die een aantal spullen mee naar buiten neemt. George grijnst en wanneer iedereen naar bed gaat heft hij me op en leg ik men benen om zijn middel. We komen aan in mijn dorm en hij grijnst opnieuw. Hij sluit de deur en draait die op slot... they did the dirty ...

Ik word wakker en kijk rond. Ik zie George naast me liggen maar hij slaapt nog. Ik sta op en ga naar de badkamer en maak me klaar om te douchen als George in de deuropening staat. "Wat is er?" Vraag ik en hij glimlacht. "Water besparen?" Vraagt hij en ik rol men ogen en knik dan. Hij is blij en we douchen samen. We drogen ons af en kleden ons aan. We gaan naar de great hall voor ontbijt. "George makker, je was gisteren niet terug gekomen." Lacht Fred. Ik kijk hem moordend aan en hij stopt met lachen. We gaan naar potions en ruiken vandaag aan Amortentia. "Miss Potter?" Vraagt Snape en ik ga naar voren en ruik. "Leer, matches, kersen en cocos." Zeg ik en ga terug. George grijnst naar me. "Weasley?" Vraagt Snape. "Welke van de twee?" Vraagt Fred. "George." Zegt hij en George gaat naar voren.

"Bubblegum, rozen en suikerspin." Zegt hij en kijkt mij aan. "Een snoepwinkel dus." Zucht Snape. "Of iemand die veel bubblegum eet, suikerspin shampoo heeft en rozen parfum." Zegt hij en kijkt me grijnzend aan. Ik bloos zacht en sommigen fluiten. Hij komt terug naast me staan. "Top dit." Zeg ik. Na de les lopen we beide door de gangen en gaan we zitten in de bibliotheek. "Zin om vanavond iets leuks te doen?" Vraagt hij en ik knik. "Zeven uur in de common room." Zegt hij en knipoogt. Ik glimlach.

Om zeven uur sta ik klaar en zie ik Fred op me af lopen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Om zeven uur sta ik klaar en zie ik Fred op me af lopen. "Ready babe?" Vraagt hij en ik lach. "Oprotten Fred." Antwoord ik en George komt naast me staan. "Hoe wist ze dat ik jou niet was?" Vraagt hij en loopt weg. George neemt men hand en neemt me mee naar buiten. We gaan naar een bloemenveld en gaan liggen. "Het is mooi hier." Zeg ik starend naar de sterrenhemel. "Niet zo mooi als jij." Zegt hij zacht. Ik glimlach en hij trekt me dichterbij. We praten een aantal uurtjes en om negen uur gaan we terug naar binnen. Wanneer we binnen zijn speelt er romantische muziek af en draait hij mij in het rond. Ik lach en dans gewoon mee.

--=--

-George POV-
Vandaag is het de tweede opdracht van het toernooi en ik kan Violet maar niet vinden. Ik sta naast Fred en kijken toe hoe ze het water in springen. Een uur later komt Harry boven met Violet en Fleur's zusje. Ik omhels Violet al is ze kletsnat en ze omhelst mij ook. We gaan naar binnen en Harry komt bij ons zitten. "Dus je moest je zus redden he?" Vraagt Fred. "Ja, ben blij dat het gelukt is." Antwoord Harry en Violet omhelst hem nogmaals.

--=--

-Violet POV-
Vandaag is het tijd voor de allerlaatste opdracht in het toernooi en ik sta naast George om Harry aan te moedigen. "Goo Harry!" Roep ik en ze gaan het doolhof in. Ik knijp in George's hand en hij legt zijn arm terug om me heen. Fleur en Viktor zijn terug omdat ze het niet gehaald hebben. Eindelijk is Harry terug maar Cedric is mee, ik zie meteen dat Cedric dood is en ik ren op Harry af. De anderen merken het en ik omhels Harry. "Hij is terug! Voldemort is terug!" Roept hij en ik blijf hem vasthouden. "Het komt goed Harry, beloofd." Zeg ik en hij houd mij ook vast.

--=--

Zoals elk jaar aan het einde van het schooljaar lopen we over het perron en omhels ik men vrienden. Fred en George omhelzen me weer samen en heffen me op. "Vaarwel eekhoorntje." Zegt Fred en laat me dan los. George zet me neer en zoent me een laatste keer. "Tot september pretty girl." Zegt hij en ik omhels hem nog een keer. "Tot september luv." Antwoord ik en ga met de Winstons mee. We lopen naar de auto.

Falling for youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu