Hoofdstuk 14

114 6 0
                                    

Na het verslag verschijnselen we samen naar de burrow. Ik ben Tonks nieuwe partner en dat is geweldig. We gaan naar binnen en iedereen kijkt ons aan. "En?" Vraagt Remus nerveus.

"Ik heb een nieuwe partner, zes death eaters, vijftien minuten is dat niet ongelooflijk?!" Zegt Tonks vrolijk en ik kijk trots voor me uit. George omhelst me en glimlacht. "Gefeliciteerd, ik wist wel dat je het kon." Zegt hij en we gaan zitten. Nu ben ik heel hongerig.

Volgens mij vind Molly het geweldig dat ik überhaupt eet. Na het eten kijk ik George aan die mij aan kijkt met een grijns en me mee sleurt naar zijn kamer. "Ik heb een vraagje, ik heb zojuist het apartment boven de winkel gekocht." Zegt hij.

"Zou je daar met mij willen wonen?" Vraagt hij en ik knik. "Sure, maar wanneer?" Vraag ik en hij lacht. "Vanaf het weekend misschien?" Vraagt hij en ik knik instemmend. Hij glimlacht en we gaan slapen.

Wanneer ik wakker word, ontbijt ik en vertrek ik naar het ministerie waar Tonks klaar staat om me mee te nemen op pad. We pakken onze stokken stevig vast en verschijnselen naar een oude plaats.

Het is verlaten maar Tonks houd haar vinger op haar lippen als teken dat ik moet zwijgen en dat doe ik. We sluipen over de begraafplaats en komen aan bij een vijftal death eaters. Tonks kijkt me aan en knikt.

We springen zoals gisteren tevoorschijn en Tonks word door iets geraakt. Ik vecht in men eentje tegen vijf death eaters en doe men best maar tis lastig. Een hele tijd later heb ik ze en hijg ik het even uit.

Ik hurk naast Tonks neer en voel een hartslag maar ze is flauwgevallen. Ik lever de death eaters af aan het ministerie en neem Tonks mee naar het St. Mungo's. Ongeveer een uur later word ze wakker.

"Heb jij die vijf in je eentje aangepakt?" Vraagt ze en ik knik. "Ik ben verschrikkelijk trots op je meid." Zegt ze en we kunnen al naar huis, of the burrow. Wanneer we aankomen snelt Molly naar ons toe.

"Wat is er met jullie gebeurd?" Vraagt ze, Tonks heeft een pleister op haar voorhoofd. "Aangevallen door vijf hele sterke death eaters, lichte hersenschudding maar ik werd vrijwel meteen knock out geslagen, raad eens wie die vijf in haar eentje aankon?" Vraagt ze en gaat zitten.

Ik ga ook zitten en George kijkt naar de wonde op men gezicht. "Gaat het?" Vraagt hij en ik knik zacht. Na het eten zitten we op de zetel. "Ze is echt geniaal." Verteld Tonks aan Remus en George heeft zijn arm om me heen geslagen en glimlacht naar me.

Een jaar later...

Het is vandaag de dag dat we Harry van zijn huis weg gaan halen en meenemen naar de burrow. "We gaan in duo's alle minderjarigen drink dit." Zegt Moody en geeft Fred een fles met poly juice.

We drinken het een voor een en veranderen in Harry
Ik en Remus zijn een duo en we gaan op onze bezems zitten. We vliegen op en komen vrijwel meteen in een oorlog terecht. We vuren vloeken af.

We proberen ze ook goed te ontwijken maar dat is nog verschrikkelijk moeilijk, als Remus opeens geraakt word duik ik achter hem aan. Ik kan net op tijd een net toveren die hem opvangt en hij knikt naar me. Ik strek men hand uit die hij aanneemt.

Ik trek hem op mijn bezem en vlieg terug naar boven Ik vuur ook vloeken af en het lukt om bij de via via te komen.

-Algemeen POV-
George ligt met een bloederig oor op de bank maar vraagt enkel naar Violet die nog niet is aangekomen. "Er zou toch niks gebeurd zijn?" Vraagt Tonks. "Ze zijn de laatste die nog moeten aankomen." Antwoord Hagrid. Iedereen is een tijdje stil.

"We moeten ze gaan zoeken." Stelt Harry voor maar op dat moment komen Remus en Violet binnen. "Oh god zei dank." Zegt Molly gerustgesteld. "George!" Roept Violet en hurkt naast Fred voor George neer.

"Als zij geen net toverde was ik dood geweest, ik ben je nog wat verschuldigd Violet." Zegt Remus maar zij wrijft enkel door George's haar. Hij glimlacht zacht en ze neuriet een liedje zachtjes.

"Jullie hadden dood kunnen zijn door mij." Zegt Harry boos en ze glimlachen. "Tis ok." Zegt Tonks. "Dit gaat nooit meer gebeuren, niet voor mij." Zegt hij en ze knikken.

Falling for youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu