(14)

44 6 12
                                    

(Ben geldiiiimmm💖)

2 gün geçmişti. Balayımızın 2.günündeydik. Bugün orman yürüyüşüne çıkacaktık. İstiyor muydum? Hayır. Nasıl mı ikna olmuştum? Şöyle.

*Dün*
-Oh! Yeomi beni takip etmiş.

-Gerçekten mi?

-Evet. Geri takip edelim bakalım.

-Neden?

-Ne?

-Demek istediğim seni milyonlarca insan takip ediyor. Tüm çalışanların seni takip ediyor. Hiç birini takip etmiyorsun. Bir tek o. Ayrıca...bir çalışanın bile değil?

-Ne demek istediğini anlamıyorum?

-Şey...hiç. Hiç bir şey. Önemli değil dedi ve elindeki dergiye geri döndü.

-Kırıldın mı?

-Yooo. Kırılmadım. Böyle bir şeye neden kırılayım ki? Dedi ama kırıldığı her halinden belliydi.

-Hadi ama...özür dilerim.

-Özür dileme. Bir şey yok.

-Minjae. Kırıldığını görebiliyorum.

-Ahhh. Evet kırıldım. Çünkü ona biraz fazla samimi davranıyorsun. Ve kıskanıyorum.

-Biliyordum. Peki nasıl gönlünü alabilirim? Dediğimde sanki bunu bekliyormuş gibi dergiyi bırakıp dibime oturdu.

-Yarın. Beraber tur atalım mı?

-Tur?

-Şey yürüyüş. Güzelce temiz hava alalım. Olur mu?

-Şey...

-Hadi ama. Geldiğimizden beridir oturup kitap okuyorsun. Benimle hiç bir zaman ilgilenmiyorsun.

-Peki. Gideriz.

-Gerçekten mi?

-Evet.

-O zaman...dedi ve yanağını gösterdi ve parmağı ile yanağını dürtükledi.

-Minjae!

-Bir kere de ben istemeden öp işte! Dedi ve tekrar kalktı. Onu kırmak istemiyordum ama elimde değildi. Hemen bileğinden tutup yanıma geri oturttum ve yanağına bir öpücük bıraktım. İsteksizce öpmek tuhaf hissettiriyordu. Dudaklarını yanağından ayırdım. Ama yüzümü çekmedim. Başını yan çevirip anlını anlıma yasladı.

-Seni çok seviyorum. Dedi. Yine o his tutmuştu içimi. Ama eskisinden daha az zoruma gidiyordu. Kulaklarım duymaya alışmıştı sanırım. Elimi yanağına koydum. Hafiften okşadım.

-Git de uyu. Yarın gider yürüyüş yaparız. İyi geceler. Dedim. Anlını omzuma koyup sarıldı.

-Beraber uyuyalım.

-Kitap ok-

-Bıktım artık.

-Ne? Dediğimde ayrıldı.

-Beni şımartacağını söyledin. Ama bir kere bile şımartmadın. Sürekli kitap okuyorsun ve bu çok sıkıcı. Bunun balayı tatili olduğuna kim inanır?

-Değil mi? Hadi yatağımıza gidelim. Dedim ve onu kucaklayıp yatağa gittim. Yine her zaman olduğu gidi ona sırtımı dönmüştüm ve o da her zaman olduğu gibi bana sarılmıştı.

*Bugün*
Evet. İşte böyle olmuştu. Gömleğimi üstüme geçirdiğimde Minjae odaya girdi. Hazırlanmıştı. Karşıma geçti ve ellerimi düğmelerden çekip kendisi düğmelerimi ilikledi.

Eclips DiamondHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin