Bölüm içinde Huening Kai'dan Hyuka diye bahsettim çünkü ismi çok uzun ve Kai yazdığımda Exo Kai aklınızda canlansın istemedim karışıklık olmasın diye yani
Neyse öyle işte iyi okumalar❤️
°°°°°°°°°
"Jeongin'i aradım kafeye gidecekmiş on dakikaya orada buluşuruz dedi." Sunduğum teklif üzerine herkes kabul etmiş ve diğerlerini aramıştık.
Ben Jeongin ile konuşurken Soobin Beomgyu ile Taehyun'u aramış ancak Taehyun'u dersi olduğundan gelemeyeceğini öğrenmişti. Beomgyu ise anında kabul etmiş ve kendi kampüsünden bizim yanımıza beş dakika içinde gelmişti.
Yeonjun ise Hyuka ile konuşmuş onunda geleceğini bize haber vermişti.
Hyuka yanımıza geldiğinde hemen çantalarımızı toparlamış bahçeden çıkmıştık.
Okula yakın değildi ancak yürüme mesafesiyle gidilebilecek şekildeydi. Genelde orada buluştuğumuz için farklılık yapmamayı tercih etmiştik. Oradaki garsonlarla bile arkadaş sayılırdık artık.
Yolda kahkahalarla yürürken Felix kısa boyuna rağmen Hyuka'nın koluna omzunu atmış ve o şekilde yürümeye çalışmıştı Seungmin ona tuhaf bakışlar atarken yanındaki Beomgyu ile konuşuyordu.
Soobin ile Yeonjun zaten birbirleriyle ilgilendikleri için tek başıma Felix'in boyu yüzünden söylenmelerini dinleyerek gülüyordum.
Asıl komik olansa benim Felix'te bile kısa olmamdı. Bazen Soobin'e kafamı kaldırarak bakmam gerekiyordu ve bununla en çok Yeonjun dalga geçiyordu.
Hyuka'nın yanına yaklaşarak diğer omzunada ben kolumu koydum oda ellerini Felix ile benim belime yerleştirmiş şekilde yürüyorduk. Bütün kaldırım bizimle doluydu. İnsanlar bazen yükselen seslere dönüp bakıyor bazense çarpışmamak için kenara çekiliyordu.
Bizse sarhoş olmuş gibi sağa sola gidiyorduk. Çünkü Hyuka Felix ile ikimizi taşıyamıyordu. Bu halimiz o kadar komikti ki.
Hyuka'nın omuzlarını tutunmuş kendimizi yukarı çekmiştik. Hyuka ilk başta belimizdeki ellerinden destekleyerek taşımaya çalışmıştı ancak bir anda iki kişiyi taşıyamayacağı için dengesini kaybedip sağa sola gitmeye başlamıştı.
Felix ile ben çığlık atmaya başladığımızda Beomgyu ile Seungmin gelip Hyuka'ya yardım etmişti. Biz gülmeye başlamadan gelen gülme sesleri elbette Yeonjun'a aitti.
////
Kafenin kapısından girdiğimizde girişteki Jaebeom Hyung ile selamlaşmış ardından her zaman oturduğumuz masaya ilerlemiştik. Jeongin çoktan gelmiş bizi beklerken telefonuyla ilgileniyordu.
Daha çok birisiyle mesajlaşıyor gibiydi.
Üstünde fazla durmadan geçmiş Jeongin'in karşısına cam kenarına oturmuştum.
Jeongin'in yanına Beomgyu onun yanına ise Hyuka ve Felix oturmuştu.
Benim yanımda ise Soobin ve Yeonjun diğer uçta da Seungmin oturuyordu.
Jeongin geldiği zaman kalabalık olacağımızı söylemiş olmalıydı ki masa dokuz kişilik hazırlanmış yanına masa eklenmişti.
Taehyun da gelseydi tam olacaktık ancak başka sefere kalmıştı artık.
"Jeongin?" Kiminle konuştuğunu merak ediyordum. Çünkü sürekli telefonunu kontrol edip duruyordu.
"Efendim Hyung?" Son kez telefonunun güç düğmesine basıp ekranı karartırken gözlerini bana çevirmiş ellerini dizlerine indirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong table ][ Minsung
FanfictionMinho ve Jisung rezervasyon hatasıyla aynı masaya oturur. tamamlandı ✓