Piece IV

1.1K 78 7
                                    

Жэн: бурхан минь би энд байрлана гэж үү?

Зүы: тийнмээ 3 сарын турш гадагшаа явахгүй л бол эндээ байна гэсэн үг. Та мартаагүй бол бидний эзэн тэрбумтан шүү дээ.

Жэн инээсээр: ойлголоо, гэхдээ би бусад хамгаалагч нартай танилцаж чадсангүй. Тэр дунд надаас өөр эмэгтэй хүн байгаа юу?

Зүы: байхгүй ээ, бүгд эрчүүд. Гэхдээ битгий санаа зовоорой. Тэд танд ямар нэгэн хор учруулахгүй

Жэн: ойлголоо

Зүы: таны хувцас болон ойр зуурын зүйлсийг чинь бэлдээд тавьчихсан байгаа шүү. Намайг гархаар тухтай шалгаж үзээрэй. Баяртай, Сайхан амраарай

Жэн: та ч бас

Жэн Зүыг гарсны дараа бэлдсэн зүйлсийг нь шалгахаар шүүгээгээ нээв. Тэрхэн мөчид Жэн цочирдож орхисон юм. Учир нь шүүгээн дотор тас хар хослолууд болон төрөл бүрийн даашинз, өндөр өсгийтүүд байх нь тэр. Крисын бие хамгаалагч хийхэд өндөр өсгийт даашинз ямар хэрэгтэй гэж бэлддэг байна аа. Толгойгоо сэгсэрчихээд шүршүүрт орхоор угаалгын өрөө лүү зүглэв.

Удалгүй Жэн шүршүүрээс гарч ирэн, хэсэг сэлгүүцэж Бээжин явна гэдгээ санасан юм. Учир нь Бээжинд ээж нь байгаа шүү дээ. Ээжтэйгээ хэр барагтаа яриад байдаггүй ч маргааш очих тул түүн рүү залгалаа.

Жэн: сайн уу? Ээжээ

Ж/ээж: Өө Жэн? Ямар хэргээр залгаав

Жэн: зүгээр л тантай ярихыг хүсээд залгасан юм аа

Ж/ээж: би ч бас чам руу залгах гэж байлаа. Дүүгийнх нь сургалтын төлбөр нэхэгдээд хэцүү байна. Ганц хүн ажил хийгээд хаанаа ч хүрэхгүй юм. Миний охин туслана биз дээ?

Жэн: би өмнө сар мөнгө өгсөн биз дээ? Надад одоохондоо боломж алгаа ээж. Цалингаа авхаараа шилжүүлчихэе

Ж/ээж: тэгсэн байлаа гээд яадаг юм. Би чамайг өсгөх гэж ямар их зовлоо. Гэтэл чи тэр муу арчаагүй эцгээ дагаад явсан биз дээ. Миний ингэж амьдарч байгаа нь чамаас л болсон. Зөвхөн чамаас! гэсээр утсаа тасалж орхив.

Жэн утсаа тавиад санаа алдан саяны болж өнгөрсөн зүйлд хэдийнээ дассан мэт байлаа. Бээжин явж ээжтэйгээ уулзана гэж баярлаж байсан Жэний догдлол ор мөргүй алга болох нь тэр.

...

Жэн зүүрмэглэсээр арай хийн босоод нүүр амаа угаан авч явах зүйлсүүдээ бэлдэж эхлэв. Бээжинд хэд хонохоо мэдэхгүй тул хэдэн хар хувцас болон хослолууд хийлээ.

+Prisoner+Where stories live. Discover now