Part/1

637 31 15
                                    

  16 Ekim 2023


Bugün iki zafer kazanmıştı Avengers ekibi. Hem kaybettikleri dostları hem de Natasha bir şekilde hayata geri dönmüşlerdi. Hepsi Avengers üssünde zaferlerini kutluyorlardı. İlgi odakları Natasha'ydı. Unutulmaz bir fedakârlık yapmıştı. Ama Bruce parmak şıklattığında onu da geri getirmişti. Beş yıl boyunca taşın içinde hapsolanların çoğu ne olduğunu bilmiyordu ama Clint, Steve ve Tony Natasha'nın etrafından ayrılmıyorlardı. Steve o kadar çok Natasha ile ilgileniyordu ki can dostu Bucky'i unutmuştu neredeyse. Sam ile de ilgilenmemişti ama Sam buna aldırış etmezdi. Hepsi birbirleriyle sohbet ediyordu. Bucky hepsinden geri duruyordu. Çünkü, Tony'nin olduğu ortamda bulunmak onu hem geriyor hem de utanç duymasına sebep oluyordu. Gerginliğini uzaktan izleyen Steve, Natasha'yı bırakıp dostunun yanına oturdu. Ona destek verme amacıyla gülümseyip hafifçe sırtına vurdu. Bucky biraz olsun gülebilmişti.

   Peter Parket heyecanlı heyecanlı taşın içindeyken zamanı anlatırken herkesi eğlendiriyordu. Natasha ilk kez gerçekten mutlu olduğunu hissettiği için çocuğun saçma sapan espirilerine gülüyordu içtenlikle. Arkada oturan Bucky'nin gözü kadının gülüşüne takılmıştı. Ve bir süre sonra neredeyse kadının her hareketini izlerken buldu kendisini. Bunu anlayan Sam pis pis sırıtmaya başlayınca kendisine çeki düzen verip hiçbir şey olmamış gibi davrandı.

  Natasha, ayağa kalkıp aralarına yeni katılan insanlarla tanışmak için hepsinin yanına gitmişti.  Sırasıyla hepsiyle tanıştıktan sonra Bucky'nin olduğu tarafa doğru geliyordu. Bucky bir anda vücudundaki tüm kasların gerildiğini hissetti. Neyse ki araya Sam girip kadına sarıldı. Aralarındaki samimiyetin ne derece olduğunu bilmiyordu. O yüzden bu konu hakkında bir şey düşünmedi. Sam tuhaf espiriler yapıp, kadını güldürüyordu. Yine gözünün kadının gülüşüne takılmaması için bakışlarını yere eğdi. Bir kaç dakika önünde bir gölge belirdi. Başını kaldırdığında kendisine gülümseyen yeşil gözlü kadın önünde duruyordu. Kadın adama elini uzattı.
+Hadi baştan tanışalım, Ben Natasha Romanoff.

•WinterWidow•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin