-Tegnap este feltöltöttem a videót - jelentette be Taehyung.
-És? - kérdezte Hoseok, nemtörődöm módon.
-Van rajta 3000 megtekintés és majdnem 1000 lájk - ugrált Taehyung örömében.
-Éljen! - kiáltott fel Jungkook is örömittasan.
-Te meg se szólalj! - förmedt rá Taehyung erélyesen. - Nem is segítettél!
-Búú - szomorodott el Jungkook.
-Jin hyung. Mit csinálunk ma? - kérdezte hirtelen Jimin, aki a kanapén ült. A többiek furán is néztek rá.
-Mi az, hogy mit csinálunk? - kérdezte Jin értetlenül.
-Kimehetnénk a karácsonyi vásárba - mondta Jimin.
-Ez most hogy jutott eszedbe? - ráncolta Jin a szemöldökét.
-Hát úgy, hogy rágondoltam - pislogott Jimin ártatlanul.
-Wow - tátotta el Jin a száját.
-De jó, menjünk! - lelkesedett Taehyung. - Ott akár vlaggolhatnánk is.
-Az még mindig vlogolás - javította ki Yoongi, ki tudja már hányadszorra.
-Mindenki benne van? - nézett végig Jin fáradtan a társaságon.
-Igeeen! - lelkesedett Namjoon.
-Felőlem - vont vállat Yoongi.
-Menjünk - bólintott Hobi is, úgyhogy tíz perc múlva indulásra is készen álltak volna, ha ők nem ők lennének. De mivel ők ők voltak, így csak két óra múlva indultak el, mikor Jin rájuk üvöltött, hogy "indulás van, gyökerek!".
-Aaaa, de szép világítás - mutatott Jungkook a kesztyűs kezével felfelé.
-Jungkook, az egy kibaszott villanyoszlop - bámult rá Hoseok lemondóan.
-De szép - vont vállat Jungkook.
-De hülye - csóválta a fejét Jin.
-Úúúú, vegyünk fánkot! - rángatta Jimin Namjoon karját.
-Én sült gesztenyét akarok - kapcsolódott be Taehyung, és ő Namjoon másik karját kezdte cibálni.
-Ha így folytatjátok, nem kaptok semmit, mert ha leszakítjátok Namjoon mindkét karját, nem tud mivel pénzt elővenni, és akkor lófaszt nem vesz nektek, nemhogy fánkot meg gesztenyét - szólt rájuk Seokjin, mire azok ketten engedelmesen eleresztették a "túszul ejtett" Namjoont, aki valójában az egészből semmit sem érzékelt, mivel éppen nagyon lekötötte az egyik pultra kihelyezett mézeskalácsok esztétikai elrendezése.
-Én elmegyek forralt borért, mert én ezt már nem bírom - mondta Hoseok.
-Csatlakozom - lépett mellé Yoongi.
-És én is - lépett melléjük Jin.
-Azt nem lehet - rázta a fejét Hobi.
-Már miért ne lehetne? - rökönyödött meg Jin.
-Valakinek felügyelnie kell a többiekre.
-Ja, nem maradhatnak magukra a nagyvilágban. Még a végén kárt tesznek magukban. Vagy másban - helyeselt Yoongi.
-Miért nem ti maradtok itt? - tette csípőre a kezeit Seokjin dühösen.
-Mi mondtuk előbb, hogy megyünk. Te voltál az utolsó. Sajnálom - veregette meg a vállát Hobi, majd egy sajnálkozó fintorral az arcán ELSÉTÁLT. Yoongi meg utána.
-Argh - morgott Jin és idegesen a földhöz is csapta a lábát.
-Mi a baj, hyung? - lépett mellé Jungkook, akinek annyira az arcába volt húzva a sapkája, hogy szinte ki sem látott mögüle.
-Igazán semmi - morogta Jin összeszorított szájjal.
-Akkor jó - mosolyodott el Jungkook, bár ez annyira nem látszott, mert konkrétan tele volt a sáljával a szája. - Hé - bökte oldalba Jint. - Nem akarsz velem eljönni kürtöskalácsot venni? Meghívlak - kotorászott a zsebében, és előhúzott egy gyűrött bankjegyet. - Vagy hát...izé - morzsolgatta a papírt a kezében, ami nemhogy két kürtöskalácsra, de még egy kiló kenyérre sem lett volna elég.
Jin egy darabig kifejezéstelenül bámulta a magában tobzódó Kookot, majd a nagyot sóhajtva és a szemét forgatva ragadta karon.
-Veszek neked egy fahéjasat, tudom, hogy az a kedvenced - motyogta, és magával rángatta Kookot, aki kissé értetlenül, ám mégis felhőtlen boldogságot érezve követte.
Félórával később a téren felállított fa mellett találkoztak. Hoseok és Yoongi kipirosodott arccal kortyolgatták a forralt borukat, Jimin egy fánkot majszolt, és a cukormáz szétterült az arcán, Taehyung most kedvére fújhatott, ugyanis a gesztenyék irtózatosan forróak voltak, Namjoon pedig gyönyörködhetett egy mézeskalács figura kifogástalan cukormázában. Jin és Jungkook megosztoztak a fahéjas kürtöskalácson.
-Nagyon szép ez a fa - bámulta Jimin csillogó szemekkel. - Kíváncsi vagyok, milyen lehet alulról - mondta és már el is indult, de Yoongi a kapucnijánál fogva visszahúzta.
-Hát nem gyönyörű a karácsony? - kérdezte Taehyung ámulva, majd leforrázta a szájpadlását egy gesztenyével.
-Olyan gyöhönyörhűűű - fakadt sírva Hoseok, aki valószínűleg kissé becsíphetett a bortól. Szomorúságában Namjoon vállába kapaszkodva bőgött, és a kabátjába fújta az orrát. Namjoonéba.
-Csináljunk egy képet - javasolta Jin. A többiek persze mind nagyon lelkesek voltak, de persze nem az a meghitt karácsonyi fotó lett, amit másoktól várhatunk. Ezen Hoseok éppen az orrát fújta és kivörösödött szemekkel bámult a kamerába, Yoongi feje ki sem látszott a pohara mögül, úgy döntötte magába az italt, Taehyung egyszerre négy gesztenyét tömött a szájába, és a képen éppen köhögve fuldokolt, Jungkookból csak egy száj látszott, ahogy tömi magába az édességét, Namjoon csillogó szemekkel figyeli a mézeskalácsát, Jin mosolyogva néz a kamerába...na és Jimin. Jimin látszódik a háttérben, amint leguggol, hogy bemásszon a fa alá.
YOU ARE READING
Jelenetek karácsonyig - BTS
HumorMindenki máshogy készül az ünnepekre. A BTS a maguk megszokott idióta módján. Részek mindennap karácsonyig. Enjoy :)