-Mikor jött vissza Jin tegnap a tudjátok honnan? - kérdezte Jimin.
-Éjfél körül - vont vállat Yoongi. - Minek?
-Csak érdekelt.
-Ok.
-Micsoda tartalmas beszélgetés - jegyezte meg Hoseok.
-Ja - válaszolt Yoongi, ás tovább lapátolta a müzlijét.
-Az jó.
-Aha.
-Nézzétek mim van! - lépett a konyhába Jungkook, felemelt kézzel.
-Kérlek mondjátok, hogy nem szatírosat játszik - sóhajtotta Hoseok, aki pont háttal ült a bejáratnak.
-Nem fogod megtudni, amíg meg nem fordulsz - hagyta rá Yoongi.
-Nyugodtan megfordulhatsz, hyung - szólt Jungkook.
Hoseok még továbbra sem volt benne biztos, hogy nyugodt lehet, de azért a szemeit forgatva megfordult.
-Jé, nem vagy meztelen. Jó hír - közölte. - Szóval, mid van?
-Mozijegyeim - kiáltott fel Jungkook vidáman.
-Aha - bólogatott Yoongi.
-Szuper. Mire?
-Mozira - válaszolt Jungkook értetlenül, leengedve a kezét.
-Jó, jó - ciccegett Hoseok. - De melyik filmre?
-Jaaa. Azt nem tudom.
-Mi az, hogy nem tudod?
-Hát az azt jelenti más szavakkal, hogy nincs birtokomban a tudás, nem áll rendelkezésemre elegendő ismeret, nincs meg a kellő információ mennyiség... - sorolta Jungkook.
-Elég lesz - intette le Hobi. - Én is tudom, mit jelent. De miért nem tudod, milyen film?
-Mert ezeket az utcán találtam, és még nem néztem meg - vont vállat Jungkook.
-Ingyen mozijeeeegy - rontott be a konyhába Taehyung és szó szerint kiragadta Jungkook kezéből a szerzeményeit.
-Mégis hol találtad őket? - vonta kérdőre Hoseok.
-Hát a plázánál sétáltam, és megláttam ezeket egy padon, gondoltam elhozom - magyarázta.
-Élelmes gyerek - állapította meg Yoongi.
-Köszönöm, hyung - vigyorgott Kook.
-Van is mit - mondta Yoongi, majd befejezte a müzlijét és mit sem törődve az események folyásával, elsétált.
-Csak úgy ott hevertek a padon? - faggatta tovább Hoseok.
-Hát, lehet, hogy ült mellettük valaki - vakarta meg a fejét Jungkook zavarában.
-Jungkook, te elloptad valaki mozijegyeit?! - förmedt rá Hoseok.
-Dehogy loptam - mentegetőzött Jungkook. - Csak...csak kölcsönvettem.
-Ja, mint Jin a szomszéd néni szakácskönyvét - röhögött Jimin, immáron a konyhaasztal alól. - Azóta sem adta vissza neki.
-Jungkook nem veheted csak úgy el mások mozijegyét!
-Ezek a Grincsre szólnak - kiáltott fel Taehyung boldogan.
-Na jó, talán akadnak kivételek - gondolkozott el Hoseok. - DE! Most utoljára történt ilyen, még egyszer meg ne halljam, hogy ilyesmit művelsz - fenyegette Hoseok, Jungkook meg csak csendben bólogatott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jelenetek karácsonyig - BTS
HumorMindenki máshogy készül az ünnepekre. A BTS a maguk megszokott idióta módján. Részek mindennap karácsonyig. Enjoy :)