December 1.

1.1K 64 45
                                    

Jungkook és Taehyung


Jungkook a szobájában ült, nyakig betakarózva és várta az éjfélt.

-Holnap végre december, yay! - dúdolgatott magában, de ezzel csak annyit ért el, hogy a szomszéd ágyban eddig nyugodtan szuszogó Taehyung most megdobta egy párnával.

-Még egy hangos szó, és nem lesz minek örülnöd, mert nem éred meg a holnapot! - morogta, miközben átfordult a másik oldalára.

-Már késő. Éjfél van - suttogta Jungkook izgatottan.

-Jó, nem érdekel, mi van meg mi nincs, aludni akarok - lombozta le a jókedvét Taehyung.

-De annyira izgatott vagyok - lelkendezett Jungkook. - Mindjárt jön a Mikulás meg a Jézuska, esni fog a hó, annyira jó! Te nem vagy izgatott, Tae?

-Dehogynem. Kurvára - fúrta az arcát a párnájába. - Jungkook, figyelj, majd reggel megbeszéljük, de most nagyon szépen megkérlek, hogy hagyjál aludni, mert Jint ismerve holnap úgyis egész nap mást sem csinálunk majd, csak a dormot díszítjük.

-Jajj, tényleg, de jó, már alig várom! - pattogott Jungkook. Szó szerint.

-Na jó, nekem ebből elegem van - sóhajtott Tae, majd kimászott az ágyból és fogva a párnáját meg a takaróját kivonult a szobából, hátrahagyva Jungkookot, aki csalódottan nézett utána.

Yoongi és Jin

-"We wish you a merry christmas, we wish you a merry christmas, we wish you a merry christmas, and a happy new year" - szólt a hangszórókból a karácsonyi dal, amivel nem is lett volna baj, ha mondjuk nem hajnali fél egykor szól.

-Mi a jó isten történik? - ült fel az ágyában Yoongi a szemeit dörzsölve.

-Boldog decembert! - kiáltotta el magát Jin és egy adag konfettit szórt Yoongira.

-Boldog, mi? - köpött ki Yoongi pár konfetti darabot. - Nem lehetne halkabbra venni a zenét? - kérdezte, de mindhiába. Jin fikarcnyit sem törődött vele.

-Ví viss jú ö merri krisztmösz - dalolta.

-Jaj, csak ezt ne! - szorította a kezeit a füleire Yoongi. - Legalább énekelnéd helyes kiejtéssel.

-Csak tudnám mi köze van a Wishnek a karácsonyhoz - gondolkozott el Jin.

-A minek?

-A Wishnek. Tudod, a netes áruház.

-Mégis mi köze van az áruháznak ehhez a dalhoz? - értetlenkedett Yoongi.

-Hát én is épp ezt kérdezem.

-Na jó, tudod mit? Én ezt nem hallgatom tovább - mondta, majd a cuccait összeszedve kivonult a szobából, hátrahagyva a megzavarodott Jint, aki még mindig azon töprengett, hogy miért szerepel a Wish egy karácsonyi dalban.

Namjoon, Hoseok és Jimin

-December, december, hát eljöttél, végre itt vagy, yay - énekelte Jimin az ablakpárkányon könyökölve és úgy figyelve a sötét utcát.

-Ki van itt? - kapta fel a fejét hirtelen Hoseok, aki mostanában mindig nagyon nyugtalanul aludt és minden kis zajra felébredt.

-A december - fordult felé vidáman Jimin.

-Hol?! - ijedt meg Hoseok és maga elé rántotta a takaróját, így kívánva védekezni az ellen, hogy az a bizonyos "december" ne lássa meg pizsamában.

Jelenetek karácsonyig - BTSTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang