December 9.

407 44 27
                                    

-Nézzétek, havazik! - pattant fel Jimin a fotelból, ahol addig ült. Csoda, hogy nem az asztal alatt feküdt éppen.

-Látjuk mi is, nem kell ordítani - dörzsölte meg Yoongi a jobb fülét, amibe Jimin beleordított.

-De hó! - lelkendezett Jimin.

-Hó, hó? Hát odakint - mutatott az ablakra Seokjin túlzóan gesztikulálva.

-Hohó? - kaptafel Taehyung a fejét. - Azt a Télapós baromságot még egyszer nem játszunk el! Aa - rázta a fejét vehemensen.

-Menjünk hógolyózni! - szaladt le a lépcsőn Jungkook, futtában húzva a kesztyűjét és olyan gyorsan kirontott a házból, hogy a többiek csak egy elmosódott foltot láttak a sapkája bojtjából.

-Még csak most kezdett esni. Nincs is mit összegyúrni. Max a taknyát - motyogta magában Yoongi, fel sem nézve a telefonjából.

-Pfuj - jegyezte meg Seokjin epésen.

-Fújok - csücsörítette a száját Taehyung, és fújkálni kezdte a levegőt.

-Ez egy hülye - sóhajtott Jin.

-Én is kimegyek - kiabált Jimin már az előszobából.

-És ezt ki kérdezte? - értetlenkedett Jin, és fogta magát és elment.

-Namjoon, mi nem megyünk ki? - fordult az említetthez Hoseok kérdőn.

-De még nincs is hó, csak esik, de nem marad meg, így nem az igazi - akadékoskodott elhúzva a száját.

-Tudjátok mi esik még és nem marad meg? - emelte fel Yoongi a fejét, tekintetét Namjoonra szegezve.

-Mi?

-A színvonal ebben a házban - mondta, majd mintha misem történt volna visszamélyedt a telefonjába.

-Ez mondjuk igaz - nyugtázta Hoseok egy vállrándítással. - Vegyük példaként Taehyungot.

-Hol vegyünk engem? - kapta fel a fejét Taehyung a neve hallatára.

(Egy erdőben.)

-A piacon semmiképp - motyogta Yoongi. - Árulhatnánk örökké, senkinek sem kellenél.

-Gonosz vagy - nézett rá Tae összehúzott szemekkel.

-Ez az életstílusom.

-Hát, én azért kimegyek egy kicsit - csapott a combjaira Hoseok, majd nagyot nyújtózkodva felkelt.

-Lövést hallottam? - dugta be a fejét a nappali ajtaján Seokjin.

-Ja - motyogta Yoongi. - ComBOMBA.

-Te is egy hülye vagy - vetette oda félvállról Jin, majd újra eltűnt szem elől.

-Micsoda megtiszteltetés.

-Biztos nem jöttök? - kérdezte meg Hoseok újra, de Yoongi nem reagált, Namjoon a fejét rázta, Taehyung meg valamiért bealudt. - Hát jó. Én odakint leszek.



Mikor Hoseok kilépett az ajtón, már sűrű pelyhekben hullt a hó, és kezdett megtapadni a fák ágain, nem olvadt el. A háztetők is vatta fehéren pompáztak a késő délutáni szürkületben, és csupán az utcai lámpák fénye világította meg a teret, és Hoseok mélyet szippantva a friss levegőből, belefeledkezve a látványba és az érzésbe állt ott, egészen addig, amíg Jungkook fejbe nem baszta egy adag hóval.

-Hogy az a jó kurva élet baszná meg - szűrte át a fogai között Hoseok, miközben igyekezett hatásos, ám mégis kecses mozdulatokkal megtisztítani az orrüregét a hótól.

-Bocs, nem neked ment - kiabált Jungkook a távolból, védekezésképpen feltartott kezekkel.

-Hát hogyne.

-Hé, Hobi - integetett neki Jimin, aki egy utcai pad alatt feküdt. Mily meglepő. - Mi újság odabent? - érdeklődött.

-Letargia - felelte Hoseok egyszerűen.

-Mi lett? - kérdezte Jungkook, mert a távolból nem igazán hallott, hát...semmit.

-Argia - kiabálta neki Jimin "segítőkészen".

-Orgia? - kiabált vissza Jungkook értetlenül. Ekkor kinyílt az emeleti ablak és Seokjin feje jelent meg benne.

-Pfuj - kiabálta ki, majd bevágta az ablakot.

-Hát ez meg...? - kapkodta a fejét Hobi értetlenül az ablak és Jungkook között, de az ablak is és Jungkook is értetlenül álltak a történtek előtt, csakúgy mint Hoseok.

Ekkor meg kivágódott a bejárati ajtó.

-Jöttem fújni - állt meg a küszöbön Taehyung, majd fújt kettőt és bement.

-Pedig nem is ittam semmit - dörzsölte Hoseok a szemeit, hátha kápráztak. De sajnos nem.

-Akarsz hógolyózni? - kérdezte ekkor Jungkook.

-Asszem - jegyezte meg Hoseok bizonytalanul. - Csak előbb Jimin keljél már fel a földről, mert felfázol - förmedt rá Jiminre, mire az duzzogva ugyan, de előmászott.

-Na, akkor....dobok! - kiáltotta Jungkook, és Hobi nézte ahogy már lendül is a karja, hiába nem akarja.

-Megmentelek - kiáltotta ekkor Jimin, majd lassított felvételben beugrott Hobi elé, hogy a testével védje ki a becsapódást. De mivel lassítva ugrott, így ez értelemszerűen cseppet sem javított azon a helyzeten, hogy Hoseokot immár másodszor baszták arcon egy kupac hóval.

-Én most...bemegyek - söpörte ki a szeméből a havat Hoseok, majd otthagyva a földön fetrengő és az oldalát fájlaló Jimint és a távolban értetlenül bámuló Jungkookot, bement a házba.



-Hamar meguntad - bámult rá Yoongi, mikor fogvacogva belépett a nappaliba és levágódott a kanapéra.

-Megnézném te meddig bírod.

-Hát...sosem fogjuk megtudni.

-Mennyire van hideg odakint? - érdeklődött Namjoon.

-Hát olyan arcbabaszós hideg - felelte Hoseok kényszeredett mosolyra húzva a száját. 

Jelenetek karácsonyig - BTSWhere stories live. Discover now