December 10.

416 44 36
                                    

Másnapra teljesen behavazott. Képletesen és szó szerint is, mivel beázott a tető. Jin arra kelt hajnali fél ötkor, hogy valami csöpög rá a plafonról.

-Mi a...? - hunyorgott álmosan, letörölve a homlokáról az akkor még ismeretlen eredetű folyadékot. - Yoongi, te nyáladzol? - kérdezte még mindig félálomban, de Yoongi persze nem válaszolt, ő még javában az igazak álmát aludta. Ekkor már Jin kénytelen volt felülni, mert újra rácsöpögött valami. Összevissza fötörve sikerült csak felkapcsolnia a kislámpát, és mikor sikerült neki, akkor meg megvakult a fényétől. Megdörzsölte a szemeit, és a fejét rázva kelt ki az ágyból, ami miatt a fején lévő hálósapka bojtja ide-oda lengedezett. A többiek biztos kinevették volna érte, ha látják.

Csípőre tett kézzel állt a szoba közepén, és hunyorogva bámulta a plafont, mire a szemébe csöpögött a víz.

-Szuper - jegyezte meg ironikusan, miután egy elegáns mozdulattal kisöpörte a szeméből a vizet. Majd elindult a fürdőbe, hogy egy vödröt hozzon, azonban a folyosóra lépve megbotlott valamiben. - Mi az isten? - kiáltott fel rémülten, és olyan gyorsan kattintotta fel a folyosói lámpát, mintha villám csapott volna belé.

A folyosó közepén Kook ücsörgött törökülésben, látszólag meditált (megint), ám miután Jin mondhatni belerúgott a veséjébe, kevésbé sikerült ráhangolódnia a csíre, és a belső zenjét is csak nagyítóval találta meg ezek után.

-Aú! - jegyezte meg Kook túlzóan artikulálva, igyekezve belesűríteni minden fájdalmát ebbe a két szótagba.

-Válaszolj egyetlen kérdésemre - fújta ki magát Jin, ámbár még mindig a szívére szorított kézzel állt ott, mert éppen majdnem meghalt ijedtében. - Te normális vagy?!

-Mind a ketten tudjuk a választ - zengte Jungkook, aki még mindig benne volt az "önkívületi állapotában". Mondjuk ő meditálás nélkül is abban van, de mindegy.

-Ha még egyszer a frászt hozod rám, megverlek - fenyegette Jin, de Jungkook hangyafingnyit sem törődött vele. - Különben is...minek éjjel csinálod ezt?

-Volt egy álmOMMMMMMM - zúgta Kook teljesen beleélve magát a helyzetébe.

-Mégis miféle álmod? - ráncolta a homlokát Jin és hirtelen igencsak kíváncsi lett.

-Mindannyian hercegnők voltunk - búgta Kook átszellemülve.

-Ne folytasd! - borzadt el Jin.

-Amúgy hová mész? - nyitotta ki egy percre a szemeit Kook, kérdőn sandítva Jinre.

-A fürdőbe vödörért. Beáztunk - magyarázta Jin.

-Menj hát utadra - mutatta neki az utat Jungkook. - Csak ne ijedj meg.

-Mitől? - fintorgott Jin.

-Jimin hyung a mosdókagyló alatt fekszik - jelentette ki Jungkook, mintha mi sem lenne természetesebb, Jin meg inkább úgy döntött, hogy most ideje otthagyni.

A fürdőbe eleve óvatosan, körültekintve lépett be, és mikor felkapcsolta a villanyt, Jimin valóban ott találta. Összegömbölyödve, egészen kicsire összehúzva magát feküdt a mosdó alatt.

-Itt mindenki hülye - csóválta Seokjin a fejét, majd felkapva a vödröt kilépett a fürdőből.

A folyosón kikerülte Jungkookot, majd becsapta maga mögött a szobaajtót. Na, erre már Yoongi is mocorogni kezdett az ágyában.

-Hány óra van? - kérdezte az arcát a párnájába fúrva.

-Öt - közölte Jin, miközben a nyelvét kidugva koncentrált, hogy a megfelelő szögbe állítsa a vödröt.

Jelenetek karácsonyig - BTSWhere stories live. Discover now