December 18.

316 34 35
                                    

-Jin hyung! Már ezer megtekintés van a videón YouTube-on! - kiáltott fel Taehyung lelkesen.

-Neee, komoly? - hüledezett Jungkook, mire Tae egy bólintással erősítette meg, hogy ez márpedig így van. - Pedig csak tegnap este töltöttük fel.

-Töltöttem fel - javította ki Yoongi. - Ti ketten technikai analfabéták vagytok.

-De legalább értünk a számítógéphez - mondta Jungkook, kihúzva magát.

-Aha. Nyilvánvalóan fogalmad sincs arról, mit jelent a technikai analfabéta kifejezés. Nem baj, már megszoktam - legyintett Yoongi.

-Nagyon viccesek a kommentek - röhögött fel Hoseok, aki maga is a telefonját bújta.

-Mit írnak? - kérdezte Namjoon.

-Nézd - tartotta felé Hobi a telefonját.

-De ne már! Olvassátok fel, én is tudni akarom! - hisztizett Jimin.

-Talán mássz ki az asztal alól - dünnyögte Jin, aki csak fapofával meredt maga elé, és azon gondolkodott, hogy a testén, vagy az egóján esett sérülések a nagyobbak.

-Jó, olvasok párat - sóhajtott fel megadóan Hoseok. -"Mi van, idén nem futotta rénszarvasokra?" - olvasta, majd hangosan felröhögött, de Jin ellenszenves pillantása el is hallgattatta.

-"Tavaly írtam egy levelet a műjégpályának, hogy ideje lenne feldobni a kinálatot...működött :DDD" - olvasta fel Taehyung.

-"'98 óta nem röhögtem ilyen jót. Akkor esett bele nagybátyám fejjel a tehénsz*rba. Ez egyértelműen jobb" - folytatta Jungkook.

-Én is találtam egyet - kiáltott fel büszkén Namjoon. -"Megerősíthetem, hogy az illető nem normális. Ő lopta el a szomszéd Marika néni szakácskönyvét is." Hmm - vágott elgondolkodó fejet Namjoon.

-Ezt mégis melyikőtök írta? - csattant fel Jin, szikrákat szóró szemekkel végignézve a nappalin. Mindenki behúzott nyakkal ült, kivéve Yoongit, aki fel sem nézve a telefonjából emelte fel a kezét. - Te szemét - nézett rá Jin összehúzott szemekkel.

-Mit tehettem volna? Adta magát a lehetőség - vont vállat.

-Jin, még pár ilyen YouTube videó és meggazdagszunk - dörzsölte a tenyereit Jungkook.

-Mi lenne, ha nem rajtam keresnél pénzt? Húzasd magad te egy hókotróval legközelebb. Ne rajtam nyerészkedj - öltötte ki rá a nyelvét Jin.

-De az nem ugyanolyan - nézett maga elé csalódottan Kook.

-Így jártál.

-Tényleg indítanunk kéne egy csatornát - csillantak fel Taehyung szemei.

-Te maximum árkot tudsz ásni "csatorna" név alatt, mert mint mondtam, technikai analfabéta vagy - közölte vele Yoongi kíméletlenül.

-Naaa, Yoongi hyung, ne legyél már ilyen - nézett rá Taehyung bánatosan. - Közösen indítunk egy YouTube csatornát. Na? - nézett körbe a tárasaságon.

-Hát, izé....nem is tudom - vakarta a fejét elgondolkodva Hoseok.

-Semmi baj, Taehyung. Én támogatlak - állt ki mellette Jungkook.

-És én is - mutatta a hüvelykujját az asztal alól Jimin.

-Szuper - mosolygott Tae. - Milyen videókat kéne csinálnunk?

-Hát szerintem ilyen lejátszhatóst - javasolta Jimin.

-Technikai analfabéta #3 - szólalt meg Yoongi.

-Rendben, Jimin - bólintott Jungkook. - Mindenképpen ez lesz az elsődleges szempontunk.

-De mi legyen a téma? - töprengett tovább Taehyung.

-Lehetnénk mi is ilyen vlaggerek - javasolta Jimin.

-Az vlogger - javította ki Yoongi.

-Akkor az. Na?

-Jó, remek ötlet - lelkesedett Taehyung. - Na és miről kéne vlagolnunk?

-Vlogolni - szólt közbe újfent Yoongi.

-Akkor azt.

-Hát szerintem - kezdte Jungkook -, nem tudom - fejezte be.

-Miért nem végeztek piackutatást és döntitek el, hogy mi most a "menő"? - vetette fel Namjoon.

Tae és Jungkook összenéztek (Jiminnek erre ugyebár nem volt lehetősége), majd szavak nélkül lekommunikáltak valamit, ami náluk nem biztos, hogy meg is egyezett, mert mindkettő sík. De végül egyszerre pattantak fel a kanapéról.

-Gyerünk Jimin, vedd a kabátod - szólt rá Taehyung.

-Mégis hová mentek? - nézett rájuk Jin értetlenül.

-A piacra - válaszolta Jungkook.

-Mégis minek? - húzta el a száját Jin.

-Hát kutatni - válaszolta Taehyung, aki azt nem értette, hogy Jin mit nem ért.

-Én nem így... - kezdte Namjoon, de Yoongi hozzávágott egy párnát.

-Csak hagyd megtörténni - suttogta. Úgyhogy Namjoon inkább befogta.



Két órával később a három jómadár visszatért. Bár nagyon senki nem várta őket, azért ők mégiscsak ott laktak, tehát a többieknek nem volt választásuk.

-Visszajöttünk - kiabált be a nappaliba Taehyung.

-Mintha ez az ajtó bevágásából nem lett volna elég egyértelmű - dörmögte Yoongi, aki a nap folyamán maximum ha egyszer nézett fel a telefonjából.

-Na és? - érdeklődött Hoseok, mikor azok hárman beléptek a nappaliba. Jimin rögtön vissza is mászott az asztal alá.

-Megkérdeztünk pár embert, hogy szerintük mi a menő. És átkutattuk a piacot - fejtette ki Jungkook.

-És mire jutottatok? - vonta fel Jin a szemöldökét.

-Nem sokra. Az emberek nem voltak túl barátságosak a piacon - válaszolta Tae szomorúan.

-Ja - helyeselt Jungkook. - Mikor megkérdeztünk egy halárus bácsit, hogy szerinte mi a menő, azt válaszolta, hogy szerinte lehetnénk mi onnan "elmenők". Nem értettük mire céloz ezzel, de aztán megdobott egy fagyott harcsával, úgyhogy elszaladtunk, csak aztán vissza kellett mennünk, mert Jimin a pult alatt feküdt - magyarázta.

-Aha - folytatta Tae. - Utána ponttyal dobott meg.

-Haza hozhattátok volna - mondta Jin.

-Ja, ponty jól jött volna - motyogta Yoongi.

-Végül arra jutottam - szólalt fel ekkor Jimin -, mivel a halárus pultja alatt volt időm gondolkozni, hogy szerintem elég, ha a mindennapi életünket vesszük fel.

-Ez nem is rossz ötlet - értett egyet Tae és Kook.

-Pont ez hiányzott az életemből - csóválta a fejét Jin.

-Akarod mondani: ponty - közölte vele Yoongi, majd oda kommentelte a YouTube videó alá, hogy: Jin még most is ponty olyan hülye, mint tegnap. És kapott rá ezer lájkot.





Valaki állítson le a szóviccekkel, mert lassan beléjük őrülök XD

Jelenetek karácsonyig - BTSWhere stories live. Discover now