December 5.

481 49 22
                                    

-Hajnalodik - állt Jungkook az ablak előtt, kezében egy csésze gőzölgő forrócsokival, takaróba bugyolálva, és meghitten bámulva a kinti világot.

-Kook, már nem azért, de konkrétan tíz perccel múlt délután egy - haladt el mögötte a háttérben Yoongi sietve.

-Most miért kell elrontani a pillanatot - zsörtölődött Jungkook, majd orrát felhúzva, sértődötten elvonult. A takarója palástként lebegett a nyomában.

-Mi baja Jungkooknak? - kérdezte Seokjin, aki akkor lépett be a nappaliba, és tanácstalanul állt a történtek előtt.

-Nem tom - vont vállat Jimin, majd tovább feküdt az asztal alatt. Az ágy után nyilvánvalóan ezt akarta kipróbálni.

-Fel akart kelni korán reggel, hogy amolyan insta képes beállásban figyelhesse a napfelkeltét, de kinyomta az ébresztőjét, huszonkilenc szundi után már nem számoltam, és most próbálja bepótolni - adta meg Taehyung a magyarázatot.

-Milyen szomorú - biggyesztette le Jin a száját, majd vállat vont. - Milyen kár, hogy nem érdekel. Az már annál inkább, hogy miért fekszel be mostanában minden alá - bámult Jiminre.

-Addig jó, míg nem mindenki alá fekszik be - jegyezte meg Hoseok, fel sem nézve a telefonjából.

-Ja, meg amíg nem mozgó járművek alá fekszik - tette hozzá Namjoon nagy bölcsen.

-Látod, hyung - dugta ki Jimin a fejét a dohányzóasztal alól. - Nincs miért aggódni. Csak hagyni kell engem kibontakozni - mondta, majd miközben visszamászott, beverte a fejét az asztal lábába.

-Kibontakozni, mi? - horkantott Jin gúnyosan, majd lehuppant a kanapéra.

-Hová szaladt Yoongi? - kérdezte ekkor hirtelen Taehyung.

-Szaladt? - kapta fel a fejét Jimin. Csak ugye hát... - Aú - tapogatta a homlokát fájdalmasan. - Yoongi szaladt és én lemaradtam róla?

-Így jár, aki az asztal alatt fekszik - válaszolta Seokjin, majd a mondat abszurditása végett elhúzta a száját, amolyan "nem hiszem el, hogy ezt most kimondtam" módon.

-Én csak azt láttam, mikor Jungkook sértődött szuperhőst játszva kivonult - vont vállat Taehyung. - Nézzétek, találtam egy képet egy kutyáról cilinderben és csokornyakkendőben - mutatta a többiek felé a telefonját. Ő igencsak gyorsan túllendült a témán.

-Nektek nem fura, hogy Jungkook rögtön azután távozott, hogy Yoongi is? - kérdezte Hoseok, miután megcsodálta a kutyáról a képet.

-Azt mondod viszonyuk van?! - fordult felé Namjoon döbbenten.

-Uszonyuk van? - kiabált ki Jimin az asztal alól. - Én is H20 akarok lenni - nyöszörögte.

-Aki az asztal alatt fekszik, annak nincs H20 - szólt rá Jin bosszúsan, majd megintcsak elborzadt azon, amit mondott.

-Dehogy van viszonyuk - mondta Taehyung, visszatérve az eredeti témára.

-Honnan vagy ebben ilyen biztos? - meresztette rá a szemeit Jin.

-Jungkook elmondta volna. Mindent elmond. Azt is, ami egyáltalán nem érdekel. Például tudtátok, hogy....

-Nem érdekel - intette csendre Jin.

-Engem sem érdekelt, mégis tudom, hogy múlthéten belelépett egy adag kutyagumiba és nem kimosta a cipőjét, hanem bejött vele a házba, majd kidobta az ablakon - fejezte be Taehyung, hiába nem érdekelte a többieket sem.

-Akkor az volt olyan rohadt büdös? - kerekedtek el Jin szemei.

-Látod, Namjoon. Mondtam, hogy nem az űrhajósok dobálnak Nike Air cipőket és csokit az űrből - fordult Hoseok Namjoonhoz.

Jelenetek karácsonyig - BTSWhere stories live. Discover now