15

140 16 1
                                    

- Cum a fost intalnirea cu parinti tai?

- Hoseok era sa îi omoare in bataie. Ofteaza Yoongi, luand o gura din orez.

- De ce? Namjoon îl priveste curios pe acesta.

- Mama ne tot punea intrebari despre viata noastra personala, iar Hoseok o omora din priviri.

Yoongi inghite in sec amintindusi privirea pe care o avea iubitul lui. In momentul in care privirile li s-au intersectat, a simtit mici furnicaturi pe maini sI pe șira spinari.

- Credeam ca nu mai sunt asa mult pe interes, dar se pare ca m-am inselat. Ofteaza cel mai mare, sprijinindusi barbia in palma.

*intre timp in casa Kim*

- I-ai spus pana la urma, Tae? Jin se uita la prietenul lui mai mic, sperand la un raspuns pozitiv.

- Da, si a spus ca ne accepta....

- Serios? Asta este minunat! M-as bucura sa fiu in locul, baiete! Spune Jin mandru, luandul in brate pe cel mic.

- Eu cu Jungkook am dori sa sarbatorim, ce zici, tu si Namjoon veniti diseara la noi?

- Normal ca venim. Eomma Jin va trebui sa aiba grija de copilul ei!

- Bine atunci. Ignora Taehyung ultima propozitie. Sa îi anuntati si pe Hoseok cu Yoongi despre petrecere, Jimin deja a spus ca vine.

_________

Craciun Fericit dragilor!❤

C-am tarziu a fost spus dar nu prea am avut timp ieri pentru ca am fost plecata si in ziua de 25 nu m-am simtit bine, dar acum sunt bine.

Bye😍

Love You/ YoonseokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum