(Capitol Namjin)
(Sper ca v-am facut sa zambiti :)) )- Iubirea mea, sa stii ca nu o sa trec cu vederea! Jin îl ameninta pe iubitul sau, incepand sa spele vasele.
- Dar iubitule- Incearca Namjoon sa spuna ceva, dar Jin îl intrerupe pufnind nervos si se intoarce spre iubitul sau tinand degetul aratator in aer ca un semn de amenintare.
- Daca mai dai vina pe Rapmon, dormi pe canapea si nu mai ai voie sa ma pupi sau sa ma iei in brate!
Jin pune si ultima farfurie pe uscator si paraseste bucataria, fiind suparat pe Namjoon.
Namjoon a reusit, Dumnezeu stie cum, sa îi vopseasca covorul alb si pufos in culoarea verde, sa sparga toate seturile de portelan, sa rupa 5 perne de pe canapea si sa rupa si masa din lemn din mijlocul sufrageriei.
***
Au trecut deja cateva ore de la incident iar Jin inca nu a parsit camera lui si a lui Namjoon. Era prea suparat pe el, cum poti distruge sufrageria in doar doua ore?
Iar Namjoon sintea ca inebuni, nu si-a mai simtit iubitul deja de atata timp in bratele sale.
Stia ca este doar vina sa pentru tot, dar, nu era vina lui! In apararea lui, nu a fost intentionat!
Baiatul se ridica de pe canapea si fuge la etaj, gata sa îl faca pe iubitul sau sa îl ierte, zambind pervers si dandusi tricoul jos.
_____
Restul povesti ramane la latitudinea voastra :))
Mi-a luat mult sa postez pentru ca, a fot greu sa gasesc o idee cu cea a facut Namjoon.
Namjoon este un frumos, inteligent si etc, dar tot un distrugator ramane.
Asa ca, idea a venit cu Jin fiind suparat pe el ca a distrus sufrageria.
Scuze pentru eventualele greseli gramaticale si ca este scurt capitolul.
CITEȘTI
Love You/ Yoonseok
RomanceCe se întampla cand prietenul tau cel mai bun, îti face cunostinta cu un grup de baieti oarecare si cu iubitul lui?