- Deci, tu vrei sa imi spui mie ca tu îl placi pe Hoseok, sti sigur ca si el te place, dar iti este frica sa îi spui pentru ca iti este frica de reguz? Si mai crezi ca te inseli?
Namjoon face un rezumat la tot ce ia zis prietenul sau, incercand sa nu uite nimic din discursul de 2 ore jumatate in care doar despre sentimentele sale pentru Hoseok a vorbit.
- Da.
- Pai, cam ai dreptate. Hoseok niciodata nu a avut vreun iubit oficial, sau o relatie de lunga durata. Acesta mereu îi trecea prin pat si dupa uita de ei.
Namjoon intelege ca Yoongi insfarsit iubeste cu adevarat, doar ca a ales persoana gresita. Hoseok nu este acea persoana care sa aiba o relatie de lunga durata, pentru ca, acesta niciodata nu a avut sentimente fata de fosti parteneri.
- Si acum ce fac? Merg sa îi spun ce simt?
Yoongi, dupa multi ani, îi cerea parerea lui Namjoon despre sentimentele sale. Asta nu sa mai intamplat de mai mult de 5 ani.
- Tu imi spunei ca Hoseok se comporta cu tine foarte dragut, si de parca ai fi iubitul lui?
- Ihm.
- WoW. El niciodata nu a mai facut asta, bine, poate cand face sex, dar, poate simte la fel.
Namjoon nu era tocmai sigur de cuvintele sale, pentru ca Hoseok niciodata nu a fost genul ala de persoana care sa se comporte dragastos, nici macar cu ei, prieteni lui de o viata.
- Joon, esti inregula? Pari c-am abatut.
Yoongi crede ca poate îl bate la cap pe prietenul sau cu toate chestile astea, adica..... nici nu stia ce sa faca.
Voia sa discute cu cineva, dar se gandea ca poate le deranjeaza pe acele persoane din cauza gandurilor si sentimentelor sale prostesti. Poate Namjoon sta cu el doar din mila?
- Doar ma gandeam la Hoseok si la toate chestile astea, dar sunt bine. Oricum, tu esti mai abatut de cat mine. Ce ai patit?
Namjoon era foarte ingrijorat pentru prietenul lui. Mereu acesta incerca sa se gandeasca la partea plina a paharului, dar acum, statea doar cu capul in jos si ofta din cand in cand.
- Nimic. Minte Yoongi.
- Cum adica nimic? Esti abatut si nu mai zambesti deloc, ce ai?
- Joon, daca incep sa ma indragostesc?
****
- Tu vrei ca tu sa imi spui mie ca îl placi pe Yoongi, dar, nu sti sigur daca fix asta simti?
Jungkook si Jin erau deja prea stresati legat de sentimentele lui Hoseok fata de Yoongi. Îi era frica de refuz pentru ca amandoi au trecut prin asta.
- Exact Kook. Daca nici el nu ar simti la fel pentru mine? Sau eu ma insel legat de sentimentele mele?
Hoseok insfarsit putea spune ca iubeste, dar totusi nu era sigur de asta. Vroia sa îl stranga in brate pe baiat cand era trist, sau suparat si sa îi sarute buzele moi cand face acel mic botic de ratusca.
Jin primeste o notificare, îsi ia telefonul de la spate si verifica mesajul incepand sa chitaie fericit.
Namjoon: Jinie, spune-i lui Hoseok sa îl scoata pe Yoongi in oras pentru ai spune sentimentele sale. Sa confirmat oficial, vom avea un cuplu nou in gasca.
- Jung Hoseok daca nu pleci in momentul asta la Yoongi acasa cu un buchet mare de trandafiri, te fac sa iti regreti toate alegerile facute in viata.
- Inteles, domnule.
Rade Hoseok si fuge la el in dormitor pentru a se imbraca corespunzator primei sale intalniri.
CITEȘTI
Love You/ Yoonseok
RomanceCe se întampla cand prietenul tau cel mai bun, îti face cunostinta cu un grup de baieti oarecare si cu iubitul lui?