- Nu mai plange Yoongi. Îi spune Jiwoo baiatului care tot nu se oprea din plans.
A mai trecut un an, iar Hoseok a facut pasul cel mare, la cerut in casatorie pe Yoongi, care acum statea si plangea in timp ce era aranjat de catre Jiwoo, sora lui Hoseok.
Cand implinisera doi ani de relatie, Hoseok ia facut cel mai frumos cadou. Un copil. Mai exact o fetita de 4 ani, care semana izbitor de mult cu amandoi.
- Plang de fericire, Jiwoo. Ma simt atat de implinit in momentul asta.
- Acum haide sa mergem! Hoseok sigur te asteapta la altar, iar si nu mai vreau sa îti refac machiajul.
Yoongi chicoteste si se ridica de la masuta de machiaj, conducandul spre viitorul lui sot.
Dar putina tristețe la lovit dintr-o data pe Yoongi cand si-a adus aminte de momentul in care le-a dat invitatile la nunta parintilor sai. L-au jignit, l-au blestemat, l-au gonit, si tatal lui a spus clar ca NU îl va conduce la altar in ziua nunti.
- Linisteste-te Yoongi, Hoseok te asteapta acolo. Nu îl face sa moara si el de emoti.
Îi sopteste Jiwoo, Yoongi zambindui calduros femei. Namjoon avea sa îl conduca spre altar, iar fetița lui va avea un mic coșulet in care vor fi petale de trandafiri si le va imprastia in timp ce merge in spatele lui.
- Esti pregatit?
- Am emoti, simt ca o sa lesin din cauza asta. Namjoon, ajuta-ma!
- Intai linisteste-te, o ai pe fetita ta o poti strange in brate, pe mine asta ma linisteste.
- EunJin, vino putin la tati.
O striga Yoongi, fetita venind imediat si tot la fel de repede o ia in brate pe cea mica, care îl privea intrebator pe Namjoon care doar da din umeri.
- Tati, ce s-a intamplat?
- Nimic scumpo, acum haide, ne asteapta tata.
Fetita incuvinteaza si ia cosuletul de jos, urmandul pe unul dintre tați ei spre celalalt tata al ei care începe a transpira din cauza emotiilor.
- Stai linitit, totul va fi bine. Incearca al linisti Jimin, care era fix langa el.
Hoseok da aprobator din cap si observa miscarile de felina ale iubitului- viitorului sau soț iar asta îl excita la maxim.
Îi venea sa sara pe el, sa îl infulece de viu. Acum chiar voia sa isi ascunda cumva umflatura din pantaloni.
- Jung Hoseok, îl iei de soț pe Min Yoongi? Sa ramaneti impreuna la bine si la rau, pana cand moartea vă va desparti?
- Da. Raspunde acesta fara nicio retinere, luandui mainile lui Yoongi în ale sale.
- Min Yoongi, îl iei de soț pe Jung Hoseok? Sa ramaneti impreuna la si bine sila rau, pana cand moartea vă va desparti?
- Da.
- Acum poti saruta..... mirele?
Hoseok in secunda urmatoare îi acapareaza buzele sotului sau, toți cei din sală incepand sa aplaude.
- Te iubesc.
- Si eu te iubesc.
Sfarsit!
_
______
Aici s-a terminat si cartea, sper ca v-a placut si va multumesc enorm de mult pentru toata sustinerea pe care mi-o acordati!
O sa avem si un volum doi la aceasta carte, care va fi publicat pe 15 februarie 2021.
Bye❤
CITEȘTI
Love You/ Yoonseok
RomanceCe se întampla cand prietenul tau cel mai bun, îti face cunostinta cu un grup de baieti oarecare si cu iubitul lui?