- Hoseokie..... Geme Yoongi si isi pune mainile in parul celui mai mare.
- Lasa-ma sa te alint, Yoon-Yoon.
Hoseok îi saruta gatul baiatului, vrand sa îl faca al lui. A trecut mai bine de un an de cand sunt impreuna, iar ei asa au stabilit. Cand implinesc un an de relatie sa faca lucruri murdare. Iar acela era momentul oportun. Erau la ei in casa, draperile trase, doar o lampa aprinsa.
Hoseok era la bustul gol, doar o pereche de pantaloni de trening acoperindul, iar Yoongi era doar in boxeri. Stia ca argintiul nu o facuse niciodata, si avea sa fie o seara de neuitat pentru amandoi.
Voia sa îl faca si pe Yoongi sa se simta bine, nu dorea sa îl trateze pe baiat ca pe "relatiile" lui anterioare.
- H-hoseokie~ Geme baiatul cand simte membrul intarit al celui mai mare, presat de al lui.
Barbatul scapa de pantaloni, ramanand doar in boxeri, sarutandui toate partile corpului. Incepand de la piept, pana la coapsele iubitului sau, care erau punctul lui slab.
Îi lasa cateva semne vineti pe interiorul coapselor, dupa incepand sa lase si muscaturi. Iubea melodia pe care Yoongi o scotea printre buze.
Roscatul îi indeparteaza boxeri, dezvaluiandui membrul baiatului. Ranjeste cand îl vede rosind, apoi dandusi si el jos boxeri, Yoongi acoperindusi ochi, rosind puternic cand îi vede penisul barbatului, care nu era foarte mic.
- N-nu cred c-ca i-intra.... Miorlaie acesta, aproprindusi picioarele, pentru ca Hoseok sa nu îi mai vada membrul.
- O vom face sa intre baby~ Spune in timp ce îi desparte picioarele, privindui intrarea lui care pulsa.
Barbatul, satul fiind de tot acest preludiu, baga 2 degete în interiorul sau. Yoongi tipand din cauza dureri.
Roscatul putea observa cum cel mai mic se incordeaza, asa ca incepe ai saruta delicat spatele. Iubind sa auda micilile miorlaieli de placere ale baiatului, simtind cum incepe sa se lase moale. Mai adaugand un deget, Yoongi incordanduse din nou.
- Relaxeaza-te baby~ Îi sopteste roscatul, sarutandui lobul urechi.
- Ngh....*Hoseok incepe sa isi miste degetele* Agh! Ah...
Baiatul incepe a geme-tipa din cauza dureri, îl durea, dar cand se gandea cat de dureros va fi cand ... aia... va intra in el. Geme si mai tare, dar acum din cauza placeri.
Roscatul ranjeste si isi scoate degetele, punand putin lubrifiant la intrarea micutului, si destul de mult pe membrul sau intarit si gros.
Pe neanuntate, intra in micutul baiat care tipa, tipa din cauza dureri pe care o simte. Dar Hoseok se opreste abea in momentul in care jumatate din el este deja in interiorul lui Yoongi.
- Esti bine? Pot continua Yoon-Yoon? Roscatul îi mangaia coapsa, simtindul destul de incordat.
- Ihm.... Miorlaie acesta, nefiind in stare sa spuna cuvinte coerente. Îl durea al dracului de tare.
Hoseok continua sa intre in baiat, Yoongi abtinandusi gemetele de durere. Cum observa asta, roscatul îl plezneste peste fund, argintiul gemand dureros.
_________
Si de aici va puteti da seama ce sa intamplat mai departe.
Nu imi vine sa cred ca am stat atat sa scriu un capitol. Mai ales unul smut, pe care eu le scriam repede.
Dar m-am gandit sa fie putin mai soft, pentru ca cartea este soft(exceptand injuraturile).
Urmatorul lucru pe care vreau ss îl anunt este ca aceasta carte se indreapta spre final. Si sunt sigura ca va iesi si un volum 2, pentru ca aceasta carte este favorita mea.
Bye❤
CITEȘTI
Love You/ Yoonseok
RomanceCe se întampla cand prietenul tau cel mai bun, îti face cunostinta cu un grup de baieti oarecare si cu iubitul lui?