- Trebuia sa plecam acum 20 de minute! Yoongi, ce tot faci in baie? Tipa Hoseok dupa iubitul lui, care nu mai iesea din baia aia nenorocita.
Au planuit sa se vada tot grupul la picnic in parc, pentru a mai petrece timp impreuna. Iar asta insemna ca Yoongi sa trezit abea cu zece minute inainte sa plece iar Hoseok murea pe dinauntru gandinduse ca a facut cea mai proasta alegere sa faca maraton de seriale seara trecuta.
- Mai asteapta si tu putin! Spune Yoongi coborand scarile, Hoseok oftand usurat.
- Da Jimin, acum plecam.
- ....
- Te sun cand ajungem.
****
- Credeam ca o sa mor, si tot nu o sa veniti!
Jungkook statea cu capul in poala lui Taehyung, avand baietelul in bratele sale.(Jungkook a devenit tata acum 7 luni). Jin statea in poala lui Namjoon iar Jimin se juca cu Rapmon.
- Nu esti amuzant! Îl priveste incruntat Yoongi punanduse pe picioarele iubitului sau.
- Vrem sa va anuntam ceva foarte- dar foarte importat pe toti.
Spune Namjoon privindui pe cei cinci care îl priveau curios, dupa uitanduse la Jin care îi zambea.
- Ce este Joon? Yoongi intreaba cumva ingrijorat.
- Eu si Jin ne vom casatori in cateva luni, si vom adopta un baietel.
- Serios? Voi deveni unchi? Striga entuziasmat Yoongi, strangandul fericit pe Hoseok in brate.
As vrea si eu un copil.... Gandeste Yoongi, si îl strange si mai tare in brate pe Hoseok cand îl vede pe Jungkook cum se joaca cu baiatul lui.
Voia si el un copil. Sa stie ca cineva îl asteapta acasa cineva mereu cu zambetul pe buze, exceptandul pe Hoseok care radia fericire si calmitate pentru baiat.
- Ce ai cazut asa pe ganduri Yoon-Yoon? Îl intreaba Hoseok, pupandui usor gatul si masandui spatele.
- Vreau si eu un copil Hoseokie. Toti prieteni nostri au cate un copil, toti sunt casatoriti. Randul nostru cand vine?
Îl intreaba micutul, privindul inocent pe barbat care murea pe dinauntru din cauza acelei priviri.
- Curand, foarte curand.
Îi sopteste, si îi saruta scurt buzele lui Yoongi care zambeste trist.
______
Epilogul este deja postat.
CITEȘTI
Love You/ Yoonseok
RomantikCe se întampla cand prietenul tau cel mai bun, îti face cunostinta cu un grup de baieti oarecare si cu iubitul lui?