13

151 19 6
                                    

(Capitol special Taekook)

- Ya! De ce ma tot ignori?

Jungkook era coplesit. Taehyung îl tot ignora deja de o groaza de timp si nu îi placea deloc, tinand cont ca inainte îi cerea atentie nelimitata si era foarte lipicios.

Dar acum, este foarte schimbat. Este distant, si chiar Taehyung nu mai vrea ca Jungkook sa îl ia in brate si uneori chiar dormea pe canapea.

- Nu am patit nimic. Îi spune Taehyung strict si serios, Jungkook privindul uimit.

- In secunda asta imi spui cu ce Dumnezeule te-am suparat? M-am saturat sa ma ignori continuu!

Iar, fara ca macar sa se fi gandit la asta, Taehyung îi sare in brate iubitului sau si incepe sa planga la pieptul lui. Nu mai putea sa tina asta secret, era depasit de sitiatie.

Oricum tot se va afla, adica, se va vedea. Cred ca ati ghicit si voi despre ce este vorba.

- S-sunt insarcinat...

- P-poftim....? Asta este cumva o gluma? Sa sti ca nu este amuzant!

Taehyung simtea cum va incepe sa planga. Nu putea sa accepte un refuz, adica, era produsul celor doi-

- N-nu mint....

- Dar tu esti baiat! Eu sunt baiat! E imposibil asa ceva! Jungkook îl trage pe Taehyung si îl saruta apasat, revenindusi in fire.

- Noi vom avea un copil? Jungkook pune mana pe abdomenul baiatului, simtinduse relaxat si fericit.

- D-da...

In momentul acela Taehyung sa simtit luat pe sus si dus in dormitor. Nu stia cum sa reactioneze in momentul de fata.

A fost aruncat in pat, apoi Jungkook ia dat repede tricoul jos si incepuse sa îi sarute abdomenul si degetele. Taehyung incepe sa rada simtinduse gadilat de pupicurile iubitului sau.

- Babe...

- Hm?

- Te iubesc, mult de tot..... si pe faptura care creste in tine.

- Nu esti suparat? A-adica.... tu esti ultimul care a aflat...

- Baby, nu as putea fi suparat pe tine! Sunt prea fericit ca o sa avem un copil!

Zambind, Taehyung îi saruta parul iubitului său si isi pune mana pe abdomen.

Love You/ YoonseokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum