Era 00:00 si Yoongi se plimba pe strazi. De ce? Simtea ca se sufoca în "casa" sa, asa ca a iesit la aer.
Cat se plimba el, si-a scoc o togara din pachet si a început sa fumeze.
- Ce face o frumusete asa ca tine aici? Se aude o voce din spate, cand se întoarce vede un baiat înalt, roscat. Pe strazile astea pusti?
- Nu e treaba ta. Io întoarce baiatul si mareste pasul spre casa dar baiatul misterios îl prinde de brat si îl întoarce cu fata la el.
- Stii, nu este frumos sa fii nerespectuos cu oameni straini. Si acum, spune dulceata, cum te cheama?
- Min Y-yoongi....
Oficial Yoongi nu mai putea sa îi faca fata, baiatul din fata sa era mult mai puternic decat el.
- Oh, se pare ca trebuie sa plec. Spune strainul si îi saruta scurt buzele lui Yoongi. Pa dulceata!
Roscatul dispare din raza vizuala a baiatului, iar Yoongi îsi atinge usor buzele cu degetele începand sa zambeasca ca un prost.
******
- Min? Striga profesoara la Yoongi care nu o auzea, era cu gandul la roscatul de aseara.
- Min! Mai striga odata profesoara deja nervoasa ca baiatul nu o baga în seama.
Se aproprie de banca acestuia si se aseaza în spatele lui, începand sa îi strige în ureche.
- Min Yoongi! Raspunde!
Yoongi tresare si cade de pe scaun, cativa colegi începand sa rada. Profesoara încrucisandusi mainile la piept, privindul încruntata pe baiatul confuz.
- Min Yoongi, care este regula mea nr 3?
- Nu stiu? Normal ca o stia, dar creierul lui nu functiona corect, tinand cont ca abea sa trezit.
- Cum adica nu stii? Este "Nu dormi la ora de matematica".
- Va rog sa ma scuzati, nu am putut dormi aseara. Yoongi se ridica în picioare si face o plecaciune în fata acesteia, dar profesoara da din cap dezaprobator.
- Iesi afara din clasa si îti poti lua si lucrurile oricum, e ultima ora.
- Dar-
- Înca nu ti-ai strans lucrurile? Profesoara deja se asezase la catedra si îl privea urat.
Yoongi ofteaza si începe în a-si strange lucrurile. Nu vroia sa plece, dar trebuia sa o faca, nu vroia sa auda parinti lui si dupa sa mai aiba un motiv pentru al ura.
- La revedere.
Baiatul iese pe usa si fuge spre iesirea din scoala. Trebuia sa plece cat mai curand, altfel risca sa înceapa sa planga chiar acum.
Simtea ca va exploda într-un plans isteric curand. Nimeni nu mai tinea la el. Nimanui nu îi mai pasa de el. Totul era pierdut.
Iese din curtea scoli si imediat fuge spre casa.
Ajuns în "apartament" începe sa dea frau liber lacrimilor.
- Sunt d-doar un copil. Îsi spune printre suspine si sughituri.
******
- Va spun baieti! Era asa de frumos acel baiat! Hoseok începe din nou sa povesteasca despre baiatul pe care la întalnit cu o seara înainte.
- Si, ma rog, ce era asa de frumos la el? Taehyung îsi da ochi peste cap si se aseaza în poala iubitului sau.
- Vaea parul de culoare argintie, avea obrajori mici si foarte draguti, nas micut, ochisori ca de pisica. Din cate am observat avea si tatuaje, bine, eu le-am vazut pe alea de pe maini. Avea piercing în nas, limba si ureche si îl cheama Min Yoongi.
Namjoon si Jin scuipa apa pe care o aveau în gura, uitanduse unul la altul. Apoi la Hoseok care îi privea cu semnul întrebari.
- Sunteti bine? Jungkook parea clar pe dinafara subiectului.
- Iti arat o poza, iar tu îmi spui daca este el sau nu.
Namjoon îsi scoate telefonul cu viteza si începe a cauta o poza cu Yoongi prin galerie.
(Imaginati-va ca este argintiu)
- El este! Nu-i asa ca este adorabil? Hoseok deja visa la Yoongi sub el gemand. Asa de adorabi- Au!
- Perversule! Jin îl cearta si îl trage de ureche. Baiatul nu va fi jucaria ta sexuala!
- Tu l-ai vazut? Deci îmi dai dreptate, nu? Are niste obrajori asa de adorabili!
- Aish! Jimin îsi da ochi peste cap si îl priveste pe Namjoon. Asta ce varsta are?
- Yoongi are 18 ani-
- Deci îl pot fute? Rasare Hoseok dar Jin îi mai trage o palma, iar acesta se pune înapoi pe scaun.
- Multumesc. Si este depresiv.
- Baiatul ala depresiv? Nici în 100.000 de ani! Taehyung îi spune.
- Nici nu mai stiu cand a mancat în ultima saptamana sau dormit. Învata prea mult, este tratat oribil si tot nu vrea sa ma asculte! Este asa un încapatanat!
*****
- Cred ca ar trebui sa ies sa ma plimb putin pentru ami reveni.
Yoongi se ridica de pe parchet si se schimba in alte haine:
(Ignorati masca)
Iese pe usa studioului si merge linistit spre o cafenea, pentru a comanda un Americano si pentru a citi o carte.
El tot mergand, îi aude vocea lui Namjoon. Fuck! Fuck! Cum am putut da fix acum de el? Aish! Doar încearca sa treci neobservat pe langa el, si totul va fii bine.
Yoongi se ruga la Cel de Sus sa nu fie vazut de prietenul sau, iar Namjoon tot se certa cu Hoseok.
- Nu te vei atinge de el! Este prea fragil! Namjoon da din cap dezaprobator si îl priveste urat pe Hoseok.
- Dar iti jur ca nu îi fac rau! Hoseok era asa trist ca nu îl putea avea în pat pe acel baiat adorabil.
- Nu si punct! Namjoon se aseaza înapoi pe scaun, dar se ridica în secunda doi si fuge de pe teresa pe care se aflau.
- Asta cea mai patit? Jungkook chiar nu mai întelegea nimic.
CITEȘTI
Love You/ Yoonseok
RomanceCe se întampla cand prietenul tau cel mai bun, îti face cunostinta cu un grup de baieti oarecare si cu iubitul lui?