Gerçek sandığı her şeyin sahte olduğu, baştan beri aldatmacalarla dolu olan ahşap bir sahne gibiydi Taehyun'un kafatası... Neyin doğru olduğunu bilemediği amansız bir rüyanın içinde aylarca halüsinasyon gören ve bu sahneden kanatlanarak uçup uzaklaşmayı bekleyen bir hastaydı.
Oysaki sahteliğin her damlası kanına işlemişti. Kurtulsa da unutamayacağı bir rüyanın, gerçek olmayan karakterine âşık olmuştu.
___
Başladığınız noktaya geri dönmenin nasıl bir his olduğunu bilir misiniz?
Bu yeni baştan başlamak değil, ilerleme kat etseniz de eski noktaya tekrar dönmeniz. Aynı noktada tekrar doğmak gibi bir şey.
Tüm bu yaşanılanlar; Taehyun'un ailesini kaybetmesi, Hayeon'un annesini kaybetmesi, ikisinin intihar girişimi ve birbirlerini kurtarmaları, beraber yaşayarak aşkı tatmaları, hepsi bir rüyaydı.
Taehyun'un zihnindeki upuzun bir rüyadan ibaretti.
Asıl gerçek rolü şimdi başlıyordu...
"Doktor! Hastanın bilinci yerine geldi."
İçeri hızla giren doktor Taehyun'un yaşamsal fonksiyonlarını incelediğinde gayet normal olan veriler ile gülümsedi. Kısa süre içerisinde de Taehyun gözlerini aralamış ve karşısında ona mutlulukla bakan bir doktor ve hemşireleri görmüştü.
"Uyandın Taehyun..."
Hemşirelerden teki gururlu bir anne edasıyla Taehyun'a bakarken, genç adam sadece şaşkınlık içerisinde olanları alamlandırmaya çalışıyordu. Burası hatırladığı tımarhane odasından çok farklıydı. Geniş, ferah ve özel bir hastanenin odasını andırmıştı. Duvarda pahalı tablolardan biri vardı ve doktorun önlüğünde Sunjeong Hastanesi yazıyordu.
Doktor gülümseyerek, "Günaydın Taehyun demeliyiz sanırsam. Şu an üst üste gelen olaylar yüzünden kafa karışıklığı yaşıyor olabilirsin. Hatta bizi hatırlamıyor bile olabilirsin. Birkaç saat içerisinde düzeleceğine eminim. Hiç merak etme eski sağlığına kavuşman için her şeyi yapacağız. Ben Doktor Kim Namjoon, yaklaşık bir aydır komadasın ve bugün, yeniden doğduğun gün." dedi.
Taehyun şaşkınca etrafına bir kez daha bakındı. Özel bir hastanede, özel doktorlar tarafından ilgileniliyordu. Ayrıca bir aylık komadan uyanmıştı. Genç adamın kafası iyice karıştığında zorlukla, "Ben komada mıydım?" diye sorabilmişti.
Doktor Namjoon başını olumlu anlamda salladı, "Tabii bir ay sonra yeni uyandığın için bazı şeyleri hatırlamaman normal. Bu tarz vakalarda genellikle birkaç saat içerisinde, bilemedin birkaç gün içerisinde hafızan geri gelir eğer ağır bir kafa darbesi almadıysan. Sen de ailenle küçük bir araba kazası geçirmiştin. Merak etme onlar da şu an iyiler ve ayaklandılar. Biz de fizik tedavine başlayıp seni ayaklandıracağız." Güvenle Taehyun'un elini tuttu ve, "Elimi hissettin mi Taehyun?" diye sordu.
Taehyun, avuç içindeki sıcacık doku ile yavaşça gülümsedi ve kafasını evet dercesine salladı. Doktor Namjoon, bu cevaptan sonra rahat bir nefes verip, "Harika, Hemşire Eun hastamızın serumunu tazeleyelim ve sağlıklı bir akşam yemeği yedirelim. Bir şey olursa zaten bana haber verirsiniz." dedi. Ardından tekrar Taehyun'a döndü, "Taehyun ailen ve arkadaşların seni bekliyorlar. Seni normal odaya aldıktan sonra onlarla görüşebilirsin."
Doktor Namjoon odadan çıktıktan sonra az önce Taehyun'a anne edasıyla bakan Hemşire Eun genç adama yeni bir serum taktı ve onu normal odaya götürmek için yatağı diğer hemşireler ile ittirmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REAL ROLE ▪︎ Kang Taehyun ✔
Fanfiction-tamamlandı- Gerçek sandığı her şeyin sahte olduğu, baştan beri aldatmacalarla dolu olan ahşap bir sahne gibiydi Taehyun'un kafatası... Neyin doğru olduğunu bilemediği amansız bir rüyanın içinde aylarca halüsinasyon gören ve bu sahneden kanatlanarak...