Gelen karakterleri tanıtmak hiç aklıma gelmedi. O zaman başlayalımmm..
Karakterler hakkında yorumlarınızı bekliyorumsu.
Medya/ Pezevenk ve +9 duygusal Fuckbody Uras.
Tost makinesiyle foto çekinen Barut.VEE o bir CeO, sakalı var ayrıca yanakları tombik BÜLENTT ABİİİ..
Ateş'in çirkin, kassız, sexilikten uzak ve sert olmayan, step üvey mafya Babası.Dipnot: Ateş'in babasının ismini yazdım mı hiç hatırlamıyorum o yüzden siz ona içinizden sadece Babacık falan diye isimlendirebilirsiniz. Bir ara bakarım koymuş muyum isim diye, bu kadar...
vEeee masumluğu ile göz dolduran. Ortaokulunu Ortadoks kilisesinde se* köleliği yapmış namuslu mu namuslu oğluşumuz ATEŞHŞŞŞŞ!!
Buda Ateşin annesi arkadaşlar. Bu kadına da isim koymadığımı hatırladım. Ateşin annesinin adı iseeeee SUUUUU..Yukarıdaki iki pic isee sivil halk arkadaşlar, genelde erkek ve kızlae bu tipteler.
Bu da Ateş'in abisi olacakken annesinin karnında doğamamış abisi. Elimde net görsel yoktu o yüzden anne karnındayken Ultrasondan çekilmiş bir fotoğrafını buldum idare edin.
Şimdilik bööylee arkadaşlarr.. İleride new karakterler eklenirse bu sefer görseliyle birlikte yazmaya devam edeceğim.
Yorum atıp bi şuku bırakmayı unutmayın seciliyorsunuz MyStepFamily 💕🌈..
Ateş çok mu çirkin?
Ateş'in babası isimsiz mi doğmuş?
Annesi saçını hangi şampuanla yıkıyor?
Uras medyum mu?
Barut fake mi? Fake ise Ateşle nasıl yakın?
Bülent niyeti körertip Ateş'i sakat bırakır mı?
Öğrenmek istiyorsanız okumaya devamke..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Üvey Babam (KİTAP OLDU)
Teen FictionTanıdığınız bütün üvey abileri ve babaları unutun :d?? ŞFLGMSLGMSLGMSLGMF