Aslında..

235 5 0
                                    

...
...
...

Mekân hızla değişirken ağlamaya başlamıştım. Karşımda gördüğüm sahne ile beraber dizlerim daha fazla dayanamadı ve yere yığıldım.

Annemi gördüm. Hastayım ve başımda bekliyor, elini alnıma koymuş usulca saçımı seviyordu.

Bir şeyler söylemek ister gibi bir hali vardı fakat konuşacak gücü kalmamış gibiydi.

...
...
...

Tüm mekan tekardan değişirken kendimi bembeyaz ışıklı bir odada buldum.

Kalbim çok fena acıyodu, ayrıca o gördüğüm rüyada neyin nesiydi?

Gözlerim ışığa alışınca kapıyı açıp içeri giren doktorla birlikte gzlerim faltası gibi acıldı.

Sexi ve kaslı gözükyordu beyaz çarşafı azıcık kenara çekip uzun ve beyaz bacaklarımı güzelce ortaya çıakrdım. Daha geçenlerde almıştım bcaklarımı ama şuan ormandan fırlamşım gibi yün yumağına dönmüştü. Sol götüm- aman gözmden yaş gwlrken çarşafı geri çektm ve bununla başa çkmam için bir ara psikoloğa gitmeyi aklımn bi köşesne note ettm.

"Merhaba Ateş! Beni görebiliyor musun?"

Nasıl yani ben kör mü oldum şimdi?

"Beni görebiliyorsan sıkıntı yok demektir."

Sen hariç herşeyi görebiliyorsam peki?

Karşmda deli gbi khkhalar atan yakşklı doktora baknca, yakşkşı erkeklern %75'inin gerzklı olduğu teorim kuvvtlenmşti.

Ne zmndır uyuyorum?

"2 Haftadır komadasın, kalbinden vuruldun."

E kalbimden vurulduysam ölmem gerekmez mi amk?

"Ahahaha Ateş saçmalama bu bi watty kitabı burada herşey mübahtır."

Dediklerinden bişy anlmsamda ölmedğm için mutluydum, sanırım.

O korkunç rüyadan sonra harkt edn bcklarımla beni muayne edrken üstüme yklşan doktrn bck arasına değirdim.

Dktor bey bni hemen ters çevirdi ve kulağma o sihirli sözleri fısıldmya başladı;

Nefs alışverşni dinlemem lazım sırtını aç!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Neler oluyor acaba :/

Kafam çok kıyak ne yazdığımı bilmiyorum ama yavaş yavaş olayları bağlamaya başlıyorum XD

Umarım bu kitap basılır ve 100 Tl den satılır imza günlerinde rainbowlu atlet giyerim <3

Uzun zaman oldu, özlemişim.

Mafya Üvey Babam (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin