New Daddy

21.4K 312 484
                                    

Alarmın sesiyle uyandım.

Çalmaya dvm eden alarma bi tekip attım alaem uçup camı kırarak dışarıya fırlayınca yeni güne uyandım, masumum.

Bugün annem evleniyodu, babam restoranda sosis yerken ağzına sığamayacak kadar büyük bi sosisi yemeye çalışırken boğularak ölmüştü, 2 hafta önce.

Annem new zengin koca avlamış ve bugün onununla tanışıcaktık.

Siyah yırtık kotumun üstüne pembe sweatimi giyip kapşonumu çektim ve 7. kat merdivenden mutfağa gittim lanet hizmetçimiz yine uyuşturucu çekmişti, çünkü biz amerikan bi familydk olur böyle şeyler.

Sofragı görünce babam dead olduktan sonra fakirleşmiştik, kuş sütü bile yoktu masada gözlerim dolmaya başlayınca 14 metrelik masanın kenarından range roverımın anahtarlarnı alıp kendimi 8katlı yalımızdan dışarı attım ve burnumu koluma silip nikah salonuna sürdüm.

Nikah salonuna gldğmde orsp teyzem beni karşıladı oruspu demeyi seviyorum teyzeme o da bana faişe yiğenim diyerek sever, çünkü biz amerikan bi familyz neden olmasın?

Herkes masaya geçince dikkat çekmek için hayvan gibi ağlamaya başladım, çok çirkindim ufak burnum vampir kadar beyaz tenim ortalama boyum ve mavi gözlerle pembe saçlarımla utanmıştım.

Babam oldğnu sandğm kişi nikah masasndan kalkıp bana elini uzattı, pis sapık diyip elini geri ittim salondaki herkes şok içnde bize bakarken annem arkadam bağırıyordu.

Dikkat çekmeyi hiç sevmyrdm babamn yerine bu çirkin, kaslı sakallı, vücudu taş gibi renkli gözlü uzun boylu adamla evlenmsi aşırı zoruma gitmişti.

Adam bana bakıp acıyınca onun takım elbisesine hağk pü yapıp balgam attım artk dynmydm ve hızla ordn kaçp eve gittim.

*
*
*
*
*
*

Kafa dağıtmalık bi boktan kitaba geldiniz hoşgeldiniz slcösşfmsl

Neyse konu ortada Üvey Api yok Üvey  aba var :d bb.

Mafya Üvey Babam (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin