Üzümlü Kek

477 12 20
                                    

Siyah rençrovıır arabasını deponun kenarına park eden Su kendisinden başka depoyu gözetleyen bir aracı daha fark edince koruması olan kadınları yolladı ve arabanın etrafını sardırdı, kadınlardan birisi paltform topuklu ayakkabısının tekini çıkarıp haşin bir şekilde arabanın camını patlattı tam o sırada babacık arabadan indi ve kadına gelişigüzel bir tekme savursu, etrafında brsürü silahlı kadın gören babacık neler olduğunu anlamaya çalışırken tekmelediği kadın topuklusunun sivri kısmını babacığın götüne sapladı.

:Uff Tırnağımı kırdın orusbu! mutlus musun?!

Su: Tamam Nilsuateşışık, ben hallederim aşkooğğ..

Nilsuateşışık: Peki aşkooo.. Kızlağğr fondöteni olan var mı çatışmadan önce bi aymaya bakiym uff..

Su: Senin burada ne işin var yhaa?

Babacık: Senin nerden haberin oldu Su?

Su: Ya Hakan yaptırmış hepsini pff, alt tarafı bi kere yattık yani ne bu tatava dimi ama .d

Babacık: Götüme sokmanıza gerek yoktu ama Hakan da kim?

Su: Ya işte Ateş'in biyolojik daddy'si beybisu üff

Babacık: Onun babası ölmemiş miydi amınakoyim!

Su: Bak seni sikerim küfür etme kaltak!

Su: Hayır o babası değil hem onla hiç yatmadık ben mal mısın yha pff

...

Kırmızı gözlükleri, kırmızı gömleği, kırmızı ceketi, kırmızı kravatı, kırmızı sivriburun papucu ve kırmızı donuyla Fırat Bülbülhanoğlu Göğebakan Rüzgarsavuran Ateşsu arabasını ormanlık alana çekip arkasındaki onlarca araç ve korumasıyla uzaktan Su ve korumalarını izlemeye başladı.

Fırat Bülbülhanoğlu Göğebakan Rüzgarsavuran Ateşsu: Bunlarda kim??

Fakir Koruma: Efendim, Hakan beyin korumalarıdır belki?

Fırat korumasının sözleri üzerine göt cebinden çıkardığı kırmızı tabancasıyka korumanın kalbine ateş etti, siniri geçmeyince iki korumayıda kirpiğinden vurdu. Tam bir keskin nişancıydı, o bir sniperdı, o çok sexi ve ultra kaslıydı ama o üvey değildi.

Fırat Bülbülhanoğlu Göğebakan Rüzgarsavuran Ateşsu: Ben size demedim mi!:İzin almadan konuşmak yok diye hıaa !!

Koruma: Evet Fırat bey.

Fırat son konuşan korumanında saçını kestikten sonra sinirinin geçtiğine emin olunca minik masum meleği Ateş'ini bu pis bağnaz yobaz allahsız kitapsız dinsiz cinci perili kötü pislik insanlardan kurtaracağı için kalbi pırrr pırrırırıre atmakta iğdi.

...

Hakan: Tamam Uras bu kadar yeterli.

Uras: Ihmm ama yutucaktım :((

Hakan: Uras bi sg kalk artık, Fırat mesaj attı.

Uras: Ooo sonunda. Oğlun kabul etmezse Fırat'ı?

Hakan: Ona soran oldu mu sence?

Bu hayat Hakan'ı işte böylee bi hale getirmişti. Adam tam bir kaşardı ve masum Ateş bu adama kalırsa hiç good şeyler olmayacağı çok açıktı :( .

...

Bülent bağlı kaldığı sandalyeyi hareket ettirirken dışarıdan duyduğu iki el ateş sesiyle daha da irkildi ve Ateş için endişelendi, sandalye bayaa sağlamdı Bülent'te yaza dua etmeye başladı:

Lütfen sandalye kırılsın.

:Tm.

Ok.

Duası anında kabul oldu ve sandalye bir milyon sekiz yüz kırkaltı bin on iki yerinden parçalarına ayrıldı bir kaç kıymıkta Bülent'in mahrem yerlerine girdi o ise aşkının gücüyle Ateş'in bulunduğu odaya doğru sürünmeye başladı.

...

Su: Ya mal mısın sen ya!

Kaç kere dedim sana oje sürerken silahı elinde tutma diye, al işte yerimizi gösterdin off

Nilsuateşışık: Ya okey baby haklısında napim ya püfff. Bu tırnakta çatışmaya girsem ne derler bana biliyo musun !?

Su: Tamam baby yha haklısın pardon. Neyse kızlaar silahları alın hadii.

Su: Dilarasuateş, parlament mavisi çatışma ayakkabılarımı getirir misin babyy..

Dilarasuateş: Ya salaak tabii getiririm mal.

Su: Okeey baby.

...

Fırat yola çıktığı onlarca arabadan sadece altı araba kalana kadar sıkıntıdan korumaları öldürdüğü için biraz pişman olsada o deli kanlı biriydi ve onun kanı deliydi.

Silahları kadınlara onbeş kişiyle yaklaşırken çalılardan onları gözetliyor ve amaçlarını öğrenmek içinde dinliyordu, tam o sırada bir şey oldu.

...

Nilsuateşışık: Hayır ya sikicem ama offfd, Dilara şu pimi çeker misın ya tırnağım arasında kaldı aşkoo..

Dilara kankisinin tırnağının el bombasının pimine sıkıştığını görünce hemen yardım etmeye gitti. Tırnağı çıkmayınca pimi çekti ve el bombasını rastgele çalılara doğru attı. El bombası patlarken gökyüzünde aniden beliren savaş helikopteriyle hemen silahlarına sarıldılar..

...

YN/ Merhaba babysularrrr Yb ile karşınızdayım.

Yorum at bitch.

Bayaa zor yazdım umarım beğenirsiniz whehehekdk

Ben Nilsuateşışı'ğı bayaa sevdim hee :))

Bülent Ateş'i kurtarabilecek mi?

Babacığa ne oldu?

Nilsuateşışı'ğın tırnağı iyileşecek mi?

Su neden sakin?

Hakan nereye kayboldu?

Uras neyi yutmayı bekliyordu ;))

Yazar neden bu kadar masum ve tatlı??

Keyifli okumalar <3

Mafya Üvey Babam (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin