Nilsuateş ışı'ğın gözünden:
Gerçekten olanlra inanamıorum, ben hep görevden önce tırnağımı takar desenini boyar öyle çıkardım şuan maşam bile bozulmuştu açıkçası Su çatışsın yhani benim really umrumda bile değildi yanisu ya. Sinirden gözlerim dolarken etrafı kan çanağı olsun hawli gözükim diye hemen elimdeki sigaramın dumanına gözlerimi yakınlaştırıp zehirledim kendimi, canım çok yanmıştı ama şuan cep aynamdan bakınca gözlerim kan çanağı olmş birazda yaş süzülüyodu, en kötü ihtimlle bu halimle insanlar bana acır öldürmez zira silahı kaldırıcak halim yok ve manikürüm bozuldu pf.
Su ve adının fıtrat olduğunu öğrendiğim bed boy çakması hasab amca tipli çocuk birbirlerine 2cm uzaklıktan altın kaplamalı t-rapçi uzileriyle birbirlerini tararlarken depoyu terk ettim ama o da ne ben bi ses duydum yani ses kuzey batı tarafından geldiği için ben güney doğu batı istikametine ilerledim havada biraz karanlıktı hemen gökyüzüne baktım hoop bi anda küçük ayı büyük ayı derken aslında gitmem gereken yönün batı doğu olduğunu farkettim hemen göt cebimden acil durumlar için sakladığım kıymet AVON KIRMIZI RUJ'umu çıkarıp kendimi tazeledim birazcıkta yanaklarımı yayınca hazırdım.
Eteğimin arasındaki minik yeşil sarı kuru sıkı tabancamıda çıkarıp platform topuklarımla sessizce çat küt sesi takip etöeye başladım.
Öndeki sarışın adam beyaz tişörtlü genç oğlanın popişini avuçlayıp sıkınca bir tık üzülmedim değil yani neden üzüldüm bilmiyorum açıkçası keşke herkes orospu çocuğu olmasa babamı sevmiyorum tırnağıma olanlar beni yıktı sanırım, ruh halim bozulmaya başladı.
Öndeki çifte kumrular durunca bir odanın önine geldik ama ben şeyi merak etmiştim topuklarım çat küt ses yaparken ve ben tam diplerinde onları takip ederken nasıl duymuyorlardı acaba? cevabı oldukça basit. Ben dini büsbütün ve normal bir feâkuir muslim family'den %246 daha fazla dindardım ve göreve gelmeden önce umarım birilerini kurtarırım demiştim falcıma o da bu duamı eft ile gökyüzüne yollayacağını söylemişti, hep söylerim 2000 dolar ile yapamayacağınız şey yok ahahah.
...
Kapının önünde bir süre daha beklerken artık dayanamayıp topuklularımı çıkardım ve parmak arası terliklerimi cebimden çıkarıp giyindim hıah böyle daya rahatım oh bee..
Kapıyı zank diye tekmeyle açtım ve içeri daldım önüme kim geldiyse kurşuna boğdum sanırım 9nanosaniye içersinde 856 bilyon kadar mermi sıkmıştım çünlikü oda tavana kadar mermi kovanı doldu ve hepimiz şuan boğulmanın eşiğindeyiz sktir ya of.
...
Ateş'in ağzından:
İçeriye dalan aptal oruspu tipli kadın beni kurtarmaya geldiğini hönkürürken gözleri kapapalı halde rastgele ateş etmeye başladı hyır yani anne neden haber vermiyosun falans yani ona göre biraz ağlayıp depoda mafyalar tarafından alıkonulan gözleri yaşlı MasuMm boys rolüme girebilirdim ama şuan zaman yoktu.
Artık zamanı gelmişti, okulda öğrendiğim üçgenler ve kareler, artık her şeyi çöznüştüm. Odanın 9metrekare olduğunu anlayınca hızla sandalyemi kırdım ve iki sn tabrıya saygı duruşumu bozmadan bekledim ardından Uras sürtüğünün saçından tuttum ve babam olacak Hakan şırfıntısına yolladım tam o sırada bişry oldu, kalbime mermi geldi!
...
Gerçekten kitap yazmak çok zor siz yorum atınca ben okuyup yazmak için fikir pompalıyorum o yüzden ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz sldmsk.
Kısa oldu evet ama geçiş bölümü.
Daha çook var max 30 bölümde biter bu kitap, parody diyip geçmeyin büyük dranlar bekliyor hepimizi.
Nilsuateş ışık yaşadıkları yüzünden tedavi görecek mi?
Yazar'da dahil adını bilmediğimiz babacık ölmüş olabilir mi?
Atwş kurtulabilecek mi?
Yazarın keyfi niye yok?
Yorum atmadan geçtiğin için vicdanın rahat mı?
Kirpiklerinizden öpüyorum iyi geceler <3
...
SONRADAN EKLEME.
Israrla kitabı ciddiye alıp saçma sapan eleştiri yapanlar eğer ilk bölümde bu kitabın zaten saçmalık ve wattyde ki bir çok sikik kitabın boktan aptal hikaye ve kurgusuna alttan alttan göndermeler yapığını anlardı.
Zorla okutmuyorum, mal mal şeyler yazıp yok olmaz böyle falan diyecekler, +18 bdsm sikiş sokuş kitaplar okumaya devam etsinler, amma toxic var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Üvey Babam (KİTAP OLDU)
Novela JuvenilTanıdığınız bütün üvey abileri ve babaları unutun :d?? ŞFLGMSLGMSLGMSLGMF