So Hard Günler :d?

976 7 0
                                    

ATEŞİN AĞAZINDAN;;;;;

Uyanalı tamı tamısına 2 gin olmujdi.

Burada kalmai bayagi sevmijdim.

Kürdi bir arkii biijii 👉👈 anlamını bilmiyodum ama arada sırada böyle konuşuyodum.

Daha sonra 2 gindür arkadaşım olan EbuSamet Kızılgül isimli yoldaşım geldi masumduk 👉👈

EbuSamet: Aşk nabr?

Ateş: İidie Aşks snden?

EbuSamet: Bnd iidir Aşks. Noldu seninkiler niye gelmesi hala bybs?

Ateş: Uzak bi akrabam bna bakıyo bybs bzmkileri bisüre görmek istemiom biliosun drmları...

Ateş daha fazla dayanamayıp yere düştü biraz sert düşmüştü çünkü dirseği fena acınıştı EbuSamet hızla Ateş'in yanına koştu.

"Üstünde çok fena nazar var Ateş ii misin sen?" diyerek Ateş'i üç kilo kıllarla kaplı kollarının arasına aldı tam o sırada doktor Halil bey geldi ve buz gibi gözlerle EbuSamet'i süzdü.

EbuSamet'in elinden aldı Ateş'i ve odasuna görürdü. Ateş Halil'in kucağında odasına gidersen genç doktorun kaslı koluna bal döküp emikşemeyi aklının biköşesine not etmişti.

Halil: Odandan çıkmamalısın Ateşhshshs!!

Ateş: Sne benim daddyn değilsin Halil bana karşamazsın!

Gözlerim dolmuştu o kim oluyordu da bana emir veriyordu! Bülent'i özledim sanırım, duygusal boşluktaydım bunu ancak başka bi duygusal yıkımla kapatabilirdim çünkün genlerimin %95i kesinlikle annemden geliyordu..

Usulca Halil'in önlüğüne dokunup üstüme düşmesini sağladım sonra altında rol kesio çırpındım..

Ateş: Halil abii napıyosun?

Halil: Biş-

Ateş kendini Halil'e bastırarak dahada inledi.

Ateş: Aa Halil abi bana bu gözle baktığını bilmiyodum. Gerçekten sürprizlerle dolusun abiciğim.

Halil birden bu masum 👉👈 çocuğu hakedecek ne yaptım diye düşünmeye başladı. Gözlerinin içine baktı pembe saçlı namus kokulu küçük bedenin.

Kulaklarıma doğru yaklaştı ve başımı döndüren o cümleler çirkin dudaklarından resmen firar etmişti, "Seni muayne ederken şırıngayı tenine sıkıp hızlı hızlı yalamak istiyorum bebeğim." demişti Ateş'e.

Ateş: Ne!?! beni böyle mi görüyorsun Halil?!?!

Halil: A- ama ben sandım k-

Atel:Ne sanmıştın Halil! Sen sadece benim doctor'ım sın bundan ilerisi olamaz şimdi defolll ucuz!

Halil gözlerindeki yıkılmışlıkla odamı terk ederken içim çok rahattı. Aileme olan özlemim birazcıkta olsa dinmişti bu sayede. Fakir olmak zaten zordu birde hasta fakir ölüm döşeğinde masum birisi olmak gerçekten imkansızlarcaydı.

Gece yarısı olurken EbuSamet kuzum geldi yanıma. Üzerinde yarım badisi ve minicik şortu vardı. Tahminimce benim kapı sorunlusu temizlikçi abiye veriyordu son 2 gündür, çünkü birbirlerine olan bakışmalarını yakalamıştım. Adamın üst takım dişlerinde neredeyse 8-9 dişi yoktu ve gülerkem Hannibal'a benziyordu korkunçtu ama aşk böyle bir şey EbuSamet beybim mutluysa bende mutluydum &-&

EbuSamet: Halil'le nolduuu??

Muzipçe sırıtıp Sameti kollarım arasına aldım ve mum kokulu saçlarının kokusunu olabildiğince çektim tıkalı burnumla çıkan ses  hığımhfhhfff  gibi bişey olsada sorun değildi.

Ateş: Bişey olmadı ya, litfen yani ben ve halil??

EbuSamet: Haklısın sen o adama on gömlek büyüksün zaten skxksjd

Ateş: hahaha askım aynen öyle, ee sende işler nasıl gid-

İkilinin konuşmasını bölen şey yatağınjn yanındaki pencereden gelen takırtı sesleriydi. Ateş hemen bakım kremini alıp cildine yaydırdı birazınıda Samete verdi.

Ateş: Nolur nolmaz al sür, bişey olursa temiz olalım.

Samet: Çok zekisin.

Ateş minnetle gülümsedikten sonra gecenin karanlığında camda beliren adam ile gittikçe dahada şaşırıyordu.

Ateş: BÜLENTTTT!!??

Bülent: ATEŞİM

.
.
.

Vay be çok duygulandım yazarken elim falan titresi böyle boğazımda denizanaları çiftleşti o derece

Bülenti çok seviyorum ve özledim Ateş te özledi tabii ehehhehe

ÖNEMLİ! GEÇEN BÖLÜMÜN BİR KISMINI KALDIRDIM, BU KİTAP EĞLENCELİ VE GÜLDÜRMELİ O YÜZDEN KARARIMI DEĞİŞTİRİP AYNI AKIŞTA DEVAM EDECEĞİM BİLGİNİZE. Niye bağırarak yazdıysam lul.

Mafya Üvey Babam (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin