Okul niye var?

11K 153 347
                                    

Alarmın sesiyle uyanmak isterdim ama dün pencereden tepik attığım için kendi kendime uyandım.

Dün yazın ortasında deli gibi yağmur yağarken salondan çıkmış arabama kaçıyodum sonra bi adamla çarpıştık elindeki çantasındaki dosyalar döküldü, kesinlikle orjinal bi tanışma hikayesi .ss

Adama "önne baksna be slk .s .s" dedim arkamı dnp gidiyodm ki kolumdan tutup çekti ve boynuma yklşk bana dedi ki "neden ağladın?", gözlerim aslında dolmamıştı yağmurdan ıslaktı bir sn izin istyip arkamı döndüm ve tırnağımı gözüme sokup kızarmasnı sağldkta sonra burnumu çekerek ağlayp sarıldım.

Adamın adı Bülentmiş, Bülent iyi birisi hem yaşıtımdı, 29yaşındaydı ben 17 ama aradaki 2 yaş çok önemli değildi arkadaştık.

Arabasndan inerken Bülent bana yaklaşıp " masumsun." dedi sonra ona gülümseyip sarılıp şapur şupur öptüm ve arbdan inip eve girmek içn anahtarmı bulamayınca zili çaldım.

Kapıyı üvy babam açınca içeri girmeye çalşrken kolumdan tutup çekti canımın yandğnı söyleyince özür dledi sonraysa çok hassas oldğm içn olanları anlttm.

Kanepede oturup brbrmzn yüzüne bakmıştk ve konşmamştk çünkü anlatıxak hiçbişi yoktu.

Ateş dedi yüzüme  bakarak evet çok çirkin bi ismim var, ismimin çirknliğini hatrlaynca dikkat çekmek istemdğm için giriş katn balkonuna çıkıp hıçkırarak ağladm ve kolumu balkondaki terastaki kolonun keskin yerine sürterek kestim. Ölmek istemdğm için polisi aradım ve onlardan bana bi ambulans göndermsni isteyip kapattm, sonra baylmştm üvy babam beni hastaneye götürmüş sonra eve getiemiş tabi ben uyuyorm o saatlerde .s .s durumumda ağır tabi .ss .

Olanları untp üstmü giyindim kolumdaki bandaj dikkat çekmesin die sıfır kol bi tişört ve altına 8cm lik bir şortla birlikte saçlarımı dağınık yapıp bir kaç parfüm şişesnin kapağını çıkarp başıma döktm, kendme çok bakım yapan brsi hiç olmamştm, göz altlarmdakş morlk belli olmasn diye de morluk hariç her yre açık bi fondoten sürp powrr puff girlslü sırt çantamı alıp bizim şoför Alp abinin yanına gittm.

Alp abiyi severdim korktğm gecelerde sürekli yanına gider kolunda salya smük ağlardım.

Çok zengn olmdğmz için izmirde fakir bi okula gidiyodm, kolejin önne geldğmzde arbdan indm ve Alp abnin yanağnı bi öpcük bırakıp okulun bahçesne doğru yrüdüm.

Bikaç sürtüğün gözü bana dönnce dikkat çekmyi sevmediğimden ağlayrak sınfma çıktm.

Ağldğm için hrkes ynma gelmiş "Nooolduuu Ateşşşşşş." diyordu ama bn acımı asla belli etmezdim böyle sahte oruspulara o yzdn Alp abiye kayıt ettrdğm videoyu tlfnmdan açıp dün nikh salonnda olanları hrkse izlettm.

İlk ders Maths ama ben sadece crystal math sevdğm içn matematiğe hiç ilgim yoktu. Mert hoca derse başlrken kulaklğmı takp uyudum.

Gözlrmi açtğmsa snıfa yeni glen çock dikkatmi çekmşti dönem ortasnda nakili burya geldiyse az kahpe değldr diye içimden geçirdm, ynma gelip otrnca hemen engel oldm.

Ateş: Burası bnm yerim, siktirgt bşka yerde otur.

"Hyr." diyince gözlerm snirden kpkırmızı kesilmşti sonra kimse görmdn okln çatısna çıkp ağlamaya başladm ve canlı yayn açtm. Yayına katılnlar arasnsa üvy babamda vardı, siklemedim.

Chate bakarken üvy babam "ordan in Ateşhs." dedi ama dnlemedm, banane inmcktm işte.

O çcğu yne görmştm yangn merdveninşn başdsa drmş bana seslenyrdu.

"Siktirip gitsne burdan snn yznden bu haldeym!" desmde dinlemesi.

Birdn hızla atlp kolmdan çekp beni mersivne çekmişti, çirkn yapılı vücdu ve kaslarnn arsnda ezlp yavru ceylan gibi okyans bluesi eyeslarını izledm.

"benim adım Barut!" dedi.

Ateş: Ateş ve Barut...

Barut: Aynen öyle..

"tamam artk sktr olp gideblrsn." dedm ve arkamı dönmş yürüyckken "Sen bnmsn Ateş." dedğni dymştm.

Hıh bn kmsenin deyildm bi kere hmn Alp abyi aradm ve beni minik evmze götrmesni istedm ama o da ne tanrım arabnn sürücü trfnda üvy babam vardı lacivert gömleğnin arsndna fışkıran kaslrı beni eritmti.

Sert bakşlaryla ynma gelrken bna sarlp alnmdan öptğ ve evmze gdelm cnm dedi, vu adamı sevmsmde kolnn altna grp saçmı gömleğne sürtrek yarttğm elektrik enerjsyle erekte olmasnı sğlmştm .ss

*
*
*
*
*
*
*
*

Üzülüyorum bu çocuğa .s .ss

Mafya Üvey Babam (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin