Elim kolum arkadan SERTÇE! bağlanmış şeklde ucuz oldğu belli oln fakir sandlyde bağlanmş şeklde duryordum dudaklrmn kenarndaki beyaz sıvı cnmı sıkıyordu
:( tahmin ettiğiniz şey deil adının Uras oldğnu öğrendğm arkdşm sandğm adam zorla beni sandlyeye bağlayp tuvalet taburesnde bana zorla süt içirmşti bende red ednce snrlenip zorla hepsni ağzma soktu ama güçlü durp çok almamaya çalştm >•<Uras: Masumsun..
Ateş: Aptal şerefsiiiiz beni nasıhl esir edersian yea ?
Uras: Tatlı çocksn ama ben rütbesi yüksek bi pezevengim ve sen ii bi çalışan olcaksın!!
Uras'a ne kdr karşı çıksamda beni susturup bildirimden kıçıma masaj yapmaya başlayan telefonumu zorla alıp şifresini açtı..
...Üveylerim...
Boss: oğlum neredesin?
Barut: Ateş seni seviyorum..
Bülentimcim: @Barut Höşt ulan o benim !!
Boss: Beyler ayıp olmuyor mu? Bülent! Ben babasıyım!!
Bülentimcim: Ya babasıymış git lan!
Boss: Bülent laflarına dikkat et, fena olur.
Barut: İkinizde avelsiniz. Ateş ile ben birbirimize aşığız.
Ateş..
yazıyor..
yazıyor..
Ateş: Evet, aşkım.
Barut: Oha! Ateş nerdesin kuzum?
Ateş: Özele gel sevgilim..
-------
Barut: Ateş gerçekten beni seviyor musun?
Ateş: Konum atıyorum, "konum".
Ateş: Konuşma ve sadece gel :')
Barut: Hala inanamıyorum..
Ateş: İnan aşkım, inan..
Barut: Ne kadar masum..
Ateş: UwU
---
Bülentimcim: Ateş yavrum, hemen konum atıyorsun ve seni gelip evimize götürüyorum.
Ateş: Aşkım Bülent'im. Konum attım lütfen hemen gel olur mu?
Bülentimcim: Yola çıktım bile güzelim, bekle beni.
---
Boss: Ateş, annen her yerde seni arıyor oğlum.
Bu sohbete mesaj gönderemezsiniz..
Boss: Ateş?
Bu sohbete mesaj gönderemezsiniz..
Boss: ATEŞŞ!! beni nasıl engellersin!
Bu sohbete mesaj gönderemezsiniz..
Boss: Beni beni!? babanı..
Bu sohbete mesaj gönderemezsiniz..
Boss: Beni buna mecbur bıraktın, artık oyun yok!
Bu sohbete mesaj gönderemezsiniz..
------Uras sürtüğü telefonumu kenara bırakırken bana aç gözlerle bakıp konuştu.
Uras: Ne biçim çevren var senin, babandan da hiç hoşlanmadım.
Ateş: Babam senin hoşlanabileceğin birisi değil şekerim, hıh.
Uras eliyle çenemi tutup kulak içimi sertçe kokladı, canım yanmasada ufaktan elektriklenmiştim. Uras pembiş saçlarımdan tutup sıkıca kavradı.
Ateş: Bırak saçımı lanet orsp herif!
Uras: Farkındaysan sıkmıyorum? Formalite icabı. İş prensibi yapabileceğin bişey yok fıstık 😋.
Ateş tam olarak şöyleydi, 😣.
Uras sıkıca Ateş'e sarıldı birazdan açık arttırmada pazarlayacağı bu çocuğa bağlandığını hissetti. Uras'ın hayatı kolay mıydı? hepimiz onu bu haliyle kolayca yargılayabilir, peki ya bu hale ne getirmişti Uras'ı? Uras'ın hayatı zordu. Ata mesleği olan pezevenkliğe Uras'ın anneside dahildi. Zamanında bir çok Ateş'ler daha ne çok kadınlar geçmişti elinden. Bir gün Uras din hocası ve almanca öğretmeniyle birlikte grup yaparken annesi onu eğitim yuvasından alıp daha o yaşında bir pavyonda stajyer olarak çalıştırmıştı. O zamanlar hayatından nefret etsede şimdilerde hayatı kalmamıştı fakat Ateş'i görür görmez hayata bağlandığını hissetmişti, Turkcell gibiydi olmadık yerde çekim hatası verirken yeri gelince dört çubukla bağlanıyordu hayata, bu da o anlardan birisiydi 😪.
•
•
•
•Yn: Uras'ın hikayesi nasıl?
Sizce bu hayatı Uras mı seçti?
Ateş ile Uras arasında neler olacakkk :'))
Uras diğerlerine neden konum attı acaba :)
Ateş sonunda iffetini kaybedecek mi 😣😱
Ne kadar hızlı vote veya yorum gelirse o oadar yazasım geliyir :')
keyifli okumalar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Üvey Babam (KİTAP OLDU)
Novela JuvenilTanıdığınız bütün üvey abileri ve babaları unutun :d?? ŞFLGMSLGMSLGMSLGMF